Hier ook 1, heb alleen niks te doen de komende 2 uurquote:
Nu nog je bed uitquote:
Maar nog wel in slaap kleding? En onder de dekens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:14 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben ook uit bed! En nu zit ik op bed.. Een poging doen tot doornemen van lesstof voor maandag (tentamen)
ja en nee op de dekensquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar nog wel in slaap kleding? En onder de dekens?
Ah wat schattig! Zit je in de kleermakers zit of lekker benen opgetrokken en met je rug tegen de muur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja en nee op de dekensals ik er onder ga liggen dan doe ik helemaal niet meer wat ik moet doen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:14 schreef ook_gek het volgende:
Ah wat schattig! Zit je in de kleermakers zit of lekker benen opgetrokken en met je rug tegen de muur?
Zal ik eens wat rommelen in je keuken, en een ontbijtje in elkaar knutselen?
Zoals altijd, na het ontbijtje de deur uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Lot, als ik jou was zou ik uit mijn raam ontsnappen want er loopt een inbreker in je keuken rond die niet van plan is zomaar weg te gaan.
Ach, het is niet alsof je het nog veel slechter/fouter kan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals altijd, na het ontbijtje de deur uit
dit klinkt ook zo fout
Kijk uit hè, je hebt het wel tegen ook_gek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof je het nog veel slechter/fouter kan maken.
Ik kan ook het ontbijt laten voor wat het is en direct aan de sex beginnen. Krijg je als nog je eiwitten binnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof je het nog veel slechter/fouter kan maken.
Donequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hè, je hebt het wel tegen ook_gek.
Wel aardig dat je een positief punt opnoemt als tegenprestatie voor de sex met jou.quote:
Heel veel slechter dan dit kan ik het niet maken ben ik bang. Ook ik heb een grens kennelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Het is zo slecht, dat de "Invoeren"-knop gewoon niet meer werkt.
/edit: Oh, nu toch weer wel.
[..]
Wel aardig dat je een positief punt opnoemt als tegenprestatie voor de sex met jou.
Dat was gister avondquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:18 schreef twi het volgende:
Werkte dat ook zo bij je kroegenvriendinnetje waar je vanavond mee gaat daten?
Wat is er meid, vertel eens.quote:
Je zusje hopelijk wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zo bruiloft van mijn zusje. Zo geen zin in.
Nee die wordt uitgehuwelijkt oude christelijke traditiequote:
Neem nooit een slachtoffer rol in. Geniet ook van de (kleine) dingen in het leven. Al zijn het maar de gratis hapjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zo bruiloft van mijn zusje. Zo geen zin in.
Falen, wanneer je niks aan het proberen bent. Dat is nieuw voor mij. Geinig, nooit geweten dat het mogelijk was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind jou gewoon een faalhaas. That's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |