negeren is zwaar kut idd =( had je nog sms gestuurd met een mogelijke oplossingquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zei Rob ook al. Is de tweede keer al dat ze nergens op reageerd en niet komt
Maar snap niet wat er zo moeilijk aan is om normaal af te zeggen? Liever dat dan totaal negeren
MAAR IK WERD GODVERDOMME WEER GENEGEERD!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
negeren is zwaar kut idd =( had je nog sms gestuurd met een mogelijke oplossing![]()
ik negeerde je niet.. stelde gewoon je beloning (=aandacht) even uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
MAAR IK WERD GODVERDOMME WEER GENEGEERD!
SPOILER: Ik doelde eigenlijk op een ondertoon die ik bespeurde in de volgende post...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zondag bij mijn ouders weer 7 puppy's geborenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef marbasnarf het volgende:
anyway ... ik ga puppies voelen... ja voelen, want ze zijn nog niet geboren!
Lijkt me wel bizar gevoel dat gewurm in de buik, of misschien zitten ze stil, hebben natuurlijk allemaal hun eigen zakjeskamer...
Hoi Twiquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
MAAR IK WERD GODVERDOMME WEER GENEGEERD!
Welk merk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag bij mijn ouders weer 7 puppy's geboren
En ik mag er weer geen houden
Ja ik zat bij de kapperquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
negeren is zwaar kut idd =( had je nog sms gestuurd met een mogelijke oplossing![]()
Ik kan ook niet normaal en snel terug SMSen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef twi het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook niet normaal en snel terug-SMS'en. Oké, een uitzondering daargelaten, waarvoor mijn waardering.
Ik weet niet of zij het mannetje of het vrouwtje isquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef twi het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook niet normaal en snel terug-SMS'en. Oké, een uitzondering daargelaten, waarvoor mijn waardering.
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef twi het volgende:
twi is ook echt een wijf wat dat betreftquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.
Je hebt de biertap weer aan laten staan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
2e keer dat ik mn kamer een beetje heb laten overstromen. Je krijgt er wel een goede reflex van, deze keer was ik er echt supersnel bij
Die zou ik nooit laten overstromenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt de biertap weer aan laten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |