True Feyenoord blijft een prachtige club.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk de enige andere echte club naast Ajax inderdaad.
Want alle andere clubs bestaan allemaal niet, wat een opmerking.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk de enige andere echte club naast Ajax inderdaad.
Owja sorry vergeten, in Nederland.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Want alle andere clubs bestaan allemaal niet, wat een opmerking.
Niet alles wat de snor zegt klopt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
kijk de fokkers het allemaal eens zijn dat we het oneens zijn met VI
Denk ook niet dat het echt een grote wordt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef inZanity het volgende:
Clasie kan niet doorgroeien?Geeft maar weer eens aan hoe weinig verstand van voetbal ze hebben daar aan tafel.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
Noting is impossible, Clasie gonna bee World Star.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het echt een grote wordt.
Maar zeggen dat hij niet hoger kan dan Feyenoord is echt ridicuul.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die jongen heeft werkelijk ALLES in zich om een hele grote te worden. Er moet wel iets heel raars gebeuren wil die jongen niet in de absolute top belanden.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zie je wel dat Strootman een topper wordt!quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bijna niks wat de snor zegt klopt. Desalniettemin is 't wel vermakelijk vaak.
Laat hem maar lekker dat niveau nooit ontstijgen. niks mis mee.quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar zeggen dat hij niet hoger kan dan Feyenoord is echt ridicuul.
Maar ik geloof niet dat ajax geïnteresseerd is.quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welkom.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Godver, geen kloot op tv... is 't hier nog wat ?
McClaren de nieuwe FireFox1quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
McClaren laat zijn club maar in de steeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Co deed t beterquote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
McClaren is een belachelijke man.
Faaltrainer.
Wat snap je niet aan het woordje bijna?quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wel dat Strootman een topper wordt!
Zit die jongen niet zo te pesten. Dat riedeltje kennen we nu wel.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Ware woorden van Johan.Vooraan staan bij winst en dan weglopen bij verlies.
Echte man hoor.
hoger dan Feyenoord.quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat ajax geïnteresseerd is.
Tja eigenlijk is het gewoon heel slecht gesteld in Nederland met voetbalprogramma's. Zowel bij VI als bij SV hebben ze de ballen verstand van voetbal. Het is dat er bij VI nog wat et lachen valt zo nu en dan...quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pesten. Dat riedeltje kennen we nu wel.
Ik deed het meer om de woordgrap hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen heeft werkelijk ALLES in zich om een hele grote te worden. Er moet wel iets heel raars gebeuren wil die jongen niet in de absolute top belanden.
Ruiz maakte McClaren groot.quote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Domste zet ooit om McClaren binnen te halen.
twitter:FerNaldum twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:26:24He @Lerra_ Johan concludeert dat iedereen bij #Feyenoord gegroeid is dit seizoen. Mijn bankrekening ook. Whoop Whoop! #SWAG reageer retweet
McClaren heeft afgezien van een Europese bekerfinale en een landstitel bijkans niets gepresteerd.quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
McClaren laat zijn club maar in de steeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Sowieso, net als met Gomes, laat die zooi bij wat het is, dat je er mooi op terug kan kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Domste zet ooit om McClaren binnen te halen.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
twitter:FerNaldum twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:26:24He @Lerra_ Johan concludeert dat iedereen bij #Feyenoord gegroeid is dit seizoen. Mijn bankrekening ook. Whoop Whoop! #SWAG reageer retweet
Munsterman is degene die de club heeft opgebouwd, maar ook langzaam weer afbreekt. Soms letterlijk, meestal figuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
McClaren heeft afgezien van een Europese bekerfinale en een landstitel bijkans niets gepresteerd.
Ik had toch veel liever Co Adriaanse. Waarom worden vakmensen in Nederland kapotgemaakt en blijven de paardenlullen onwaarschijnlijk lang staan?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Munsterman is degene die de club heeft opgebouwd, maar ook langzaam weer afbreekt. Soms letterlijk, meestal figuurlijk.
Kun je groot gelijk in hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen nu en 30 juni 2013 zit er een nieuwe trainer bij Twente.
Is dat codetaal ofzo. Ik weet bij die berichtjes nooit wie wat zegt en wie het nu tegen wie heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
Dit.quote:Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Munsterman is degene die de club heeft opgebouwd, maar ook langzaam weer afbreekt. Soms letterlijk, meestal figuurlijk.
Klopt, spelen ook op dezelfde positie.quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Luuk de Jong heeft bijvoorbeeld veel meer potentie dan een Clasie.
Gezamenlijk account van Fer en Wijnaldum.quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat codetaal ofzo. Ik weet bij die berichtjes nooit wie wat zegt en wie het nu tegen wie heeft.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
De meningen worden steeds leukerquote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, spelen ook op dezelfde positie.
Beide hebben ze veel potentie.quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi toch, is straks topfit.quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef muzas het volgende:
afellay. Die heeft 8 maanden niet gevoetbald.
dus?quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef muzas het volgende:
afellay. Die heeft 8 maanden niet gevoetbald.
Munsterman vertrouwt vaak alleen hem, hemzelf en hij.quote:Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm ik heb toch het gevoel dat L. de Jong het niveau van Persie zou kunnen halen. En Clasie bijvoorbeeld niet het niveau van Sneijder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |