Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?quote:
Eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Tegenwoordig bestaat dat niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Daarom "ongeschreven". Het is namelijk wel een goed systeem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat dat niet meer
Ajacied he arrogante luiquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
joh maakt het uit wie 'm opent. Wees blij dat ik lekker snel de topics open. Vinden veel mensen fijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom "ongeschreven". Het is namelijk wel een goed systeem.
Als het niet uitmaakt, waarom doe jij het dan altijd? Ook in reeksen waar je nooit post. Jou maakt het blijkbaar wél uit en je krijgt gewoon een klein stijfje van topics openen, geef het gewoon toe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
joh maakt het uit wie 'm opent. Wees blij dat ik lekker snel de topics open. Vinden veel mensen fijn
Dat bestaat alleen hier niet omdat oa jij er blijkbaar gewoon schijt aan hebt. Ik kom op diverse sub fora en alleen hier (in vbl) heeft men er blijkbaar schijt aan. Aangezien je zelf aangeeft dat je pas 14 bent zou je misschien maar eens moeten leren om je daar gewoon aan te houden. Als je mijn topic jat scheld ik je ook de huid vol.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat dat niet meer
Lees je maar 1 deel ofzo? Veel mensen vinden het fijn als er al snel een topic klaar staat.. En het was maar een keer dat ik in een reeks waar ik helemaal niet postte zo hard trollde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt, waarom doe jij het dan altijd? Ook in reeksen waar je nooit post. Jou maakt het blijkbaar wél uit en je krijgt gewoon een klein stijfje van topics openen, geef het gewoon toe.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat bestaat alleen hier niet omdat oa jij er blijkbaar gewoon schijt aan hebt. Ik kom op diverse sub fora en alleen hier (in vbl) heeft men er blijkbaar schijt aan. Aangezien je zelf aangeeft dat je pas 14 bent zou je misschien maar eens moeten leren om je daar gewoon aan te houden. Als je mijn topic jat scheld ik je ook de huid vol.
Niet snappen dat dat gewoon al jaren een ongeschreven regel hier is....quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we hier huilen om een fucking discussie over wie het topic opent![]()
Daar gaat t niet om.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]oeehhhh.. eng hoor, origineel ook, iemand uit schelden via het internet
dat maak vast indruk.
Twente lekker punten verspelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
waar zeiken we überhaupt over. Lekker de 2e helft van TWE-NAC KIJKEN
Lekker makkelijk lul er maar overheen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
waar zeiken we überhaupt over. Lekker de 2e helft van TWE-NAC KIJKEN
Ongeschreven regel bla bla bla. Er is geen regel over. Ik kan er niet gestraft of geband voor worden, laat toch gaan. HET IS EEN FUCKING FORUMquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet snappen dat dat gewoon al jaren een ongeschreven regel hier is....
Ik ben geen jood en wens zo ook niet aangesproken te worden. Ik ben fan van Ajax ja maar de associatie met joden slaat nergens op.quote:
NEE JONGEMAN... het heeft gewoon met respect voor ouderen te maken, leer wat respect jij slecht opgevoede schoft schavuit schurk dat je bent!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongeschreven regel bla bla bla. Er is geen regel over. Ik kan er niet gestraft of geband voor worden, laat toch gaan. HET IS EEN FUCKING FORUM
Fixed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NEE JONGEMAN... het heeft gewoon met respect voor mede forum gebruikers te maken, leer wat respect jij slecht opgevoede schoft schavuit schurk dat je bent!
Benieuwd of je wens in vervulling gaatquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben geen jood en wens zo ook niet aangesproken te worden. Ik ben fan van Ajax ja maar de associatie met joden slaat nergens op.
As ifquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Ajax morgen verliest is Heerenveen weer titelkandidaat.
dichtquote:
Ik ben veel ouder dan hij is. Maar het gaat niet om leeftijd. Iedereen hier moet gewoon respect hebben voor elkaar. Niet alleen omdat iemand ouder is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger dan 422? Ik cancel bij deze onze date de AIVD is me al op het spoor
Waarom dan nu de sarcasme PI?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan hij is. Maar het gaat niet om leeftijd. Iedereen hier moet gewoon respect hebben voor elkaar. Niet alleen omdat iemand ouder is.
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Benieuwd of je wens in vervulling gaat
WONEN DAAR DAN SUPERJODEN!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...
Dat zal ook niet snel veranderen ben ik bangquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...
Denk niet dat dat ooit nog veranderd...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat zal ook niet snel veranderen ben ik bang
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Gelijk spel bij Twente is ook nice, maar liever dat NAC wint
Oke maak daar ff iets voor me.quote:
Hoeft niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
TwenteHele eredivisie, wat een faalploegen zeg
Zeg dat maar over je eigen ploegjequote:
Is toch heerlijk man, laat gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
hihi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.
Enkel deze week. Heb ik voor mijn verjaardag gevraagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Zullen wel toe zijn aan een vakantie denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ja, 50% van de wedstrijden speelden we met een veredeld B-elftal/jeugdteam, ons geluk kon echt niet op dit seizoenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin, paar jaar terug elk stadion in Nederland op de Arena na zongen "Helemaal niets in Amsterdam".quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Nonsens, ajax doet het gewoon goed. Laat zien dat het een topclub is door op dé momenten gewoon te vlammen. Nummer 2 tot 6 lopen gewoon te prutsenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Enkel als je club nog afhankelijk van andere isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juichen of huilen na 90 min.. alles er tussen is zinloos
En dan alsnog een lachsmiley posten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juichen of huilen na 90 min.. alles er tussen is zinloos
Ajax gaat eraan in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles is nep aan die club. Je voelt het gewoon... die goaltune, dat YNWA verneuken vooraf, die McClaren denkt nog dat ze kampioenworden
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC rot eens op naar de hoerenclub. Ga maar failliet.
Nepclubje
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahavquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax gaat eraan in de Grolsch Veste
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahav
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.
Nac deed al een poging vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat mag maar dan nog wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt ook paar opties:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.
ik stak vuurwerk aan met een scheet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was geen grap dat is de enige manier dat Ajax er aan gaat in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik stak vuurwerk aan met een scheet.
hihaho. that felt great
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.quote:
Ik heb een vuurwerkje afgestokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
ik moet dichterbij komen voor het lontje ontploft. Ben zo terug. De luchtdruk is hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)quote:
Hoe is het ermee Tomquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb een vuurwerkje afgestoken
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Bizarre competitie zo hoor.
Wordt het een 06/07'tje?
Ik doelde op jouw "voorstel"quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.
Ik niet. Straks heb ik niets te doen met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)
Ehh, Ajax wordt gewoon makkelijk kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Wordt het een 06/07'tje?
Mensen die denken dat Ajax al zo goed als kampioen isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.
Ajax is al kampioenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Wordt het een 06/07'tje?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Ajax nog niet kampioen is
Ach ja hebben de oogziekenhuizen ook wat te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet. Straks heb ik niets te doen met oud en nieuw
Ja denk het ook, maar ajax moet natuurlijk tegen twente.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.
Haha, 29 april komen we hard. Vuurwerk, confetti alles omdat we kampioen zijn dan omdat NAC zo nog de 2-2 maakt en blijft dan zoquote:
Kan je niet maken man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, 29 april komen we hard. Vuurwerk, confetti alles omdat we kampioen zijn dan omdat NAC zo nog de 2-2 maakt en blijft dan zo
Mensen die denken dat Ajax dit nu nog weg gaat geven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Ajax al zo goed als kampioen is
Ik wachtte er al op.quote:
Ja.. maar ze spelen vast nie t zoals vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente zo speelt als vandaag, kan ik me niet voorstellen dat Ajax daarvan verliest
Klopt maar als ze die verliezen en de rest winnen staan ze alsnog 3 punten los.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ja denk het ook, maar ajax moet natuurlijk tegen twente.
Het ziet er goed uit voor Ajax maar iedereen doet al alsof ze nu al kampioen zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze die verliezen en de rest winnen staan ze alsnog 3 punten los.(er van uitgaande dat ze de rest winnen)
Al spelen ze zoals ze tegen Psv deden en winnen ze dik is er nog geen man overboord door de winst van Psv vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar ze spelen vast nie t zoals vandaag.
2 punten toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze die verliezen en de rest winnen staan ze alsnog 3 punten los.(er van uitgaande dat ze de rest winnen)
Dat doen er zoveel hier als het weer even goed gaat met hun club.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit voor Ajax maar iedereen doet al alsof ze nu al kampioen zijn
2 punten zelfs.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3. Ajax staat nu zonder gespeeld te hebben al 3 los.
Nee, maar 2 punten meer dan Twente als Twente vandaag wint, als Ajax morgen wint zijn het 5.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik volg je niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
Ajax heeft nu 61, als Twente wint 59.
Ajax wint morgen vast wel = 64.
Als Twente wint van ajax heeft twente 62 en ajax 64 = 2 punten.
Ajax heeft beste doelsaldoquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
Als ik nou eens 10 chandy in 10 seconden opdrinkquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar 2 punten meer dan Twente als Twente vandaag wint, als Ajax morgen wint zijn het 5.
Ah sorry ik heb txt niet gerefreshed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nou eens 10 chandy in 10 seconden opdrink
Als als als
Zelf je korfbalwedstrijd nog gewonnen vandaag?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als NAC nou even punten pakt bij Twente. Doen wij ze nog wat terug met AJA-VVV
6-2 bij downies in Leiderdorpquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf je korfbalwedstrijd nog gewonnen vandaag?
Natuurlijk ja. Let altijd wel even op de dames van de tegenstander of er een lekkere bijzit. Dit keer was dat nietquote:
Mag niet. Je mag enkel een persoon van de zelfde sekse dekken tenzij je aantoonbaar homoseksueel bent door middel van een briefje geleverd door de bloedbank.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk ja. Let altijd wel even op de dames van de tegenstander of er een lekkere bijzit. Dit keer was dat niet
In jouw wereldquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag niet. Je mag enkel een persoon van de zelfde sekse dekken tenzij je aantoonbaar homoseksueel bent door middel van een briefje geleverd door de bloedbank.
Andersom kan ook, meisjes die veel testosteron slikken en vanaf hun 8e een jongen worden, doorgaans spelen die dan later bij Feyenoordquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ook zo zijn dat een jongen wat oestrogeen is wezen slikken vanaf zijn 8e en stiekem een meisje is geworden
Wutt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag niet. Je mag enkel een persoon van de zelfde sekse dekken tenzij je aantoonbaar homoseksueel bent door middel van een briefje geleverd door de bloedbank.
Mwa binnen het uur. Ik zeg dat is eehm boven jostie niveauquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de TT nu pas trouwens, kNACworst haha
Ik hoop het niet...quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV. Dit helpt Ajax alleen maar
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb ook voorspelt dat Ajax wint morgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
Alles wat GGMM voorspelt gebeurt omgekeerd.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook voorspelt dat Ajax wint morgen.
Morgen is een nieuwe dag met nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook voorspelt dat Ajax wint morgen.
Jonge.. al die clubs moeten punten verspelen..een concurrent minder is nice, PSV voor 2e plek gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerder Twente gaat niet winnen van Excelsiorquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
29 APRIL WORDT IN DAT HOLLETJE DE 31E BINNENGEHAALD IK ZEG HETJE JONGW
Meh, doe maar tijdens VVV, thuiswedstrijdje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
29 APRIL WORDT IN DAT HOLLETJE DE 31E BINNENGEHAALD IK ZEG HETJE JONGW
29E OF DE 2E HET KAN ME GEEN REET SCHELEN.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, doe maar tijdens VVV, thuiswedstrijdje.
Pilletje neem ik straks wel in. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Hansie422 het is weer tijd voor je pilletje.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pilletje neem ik straks wel in. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
quote:Heerlijk dit! Boukhari, wie kent 'm niet? Boukhari, Boukhari is een echte Ajacied!
Ik neem een week een de Graafschap icon als ze van Ajax winnen. Anders is er echt niks meer aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef Kremers het volgende:
Als Ajax morgen wint, dan is het super week voor Ajax
Ochjee Ajax wordt KAMPIOEN JAJAJAJAAJJAquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik neem een week een de Graafschap icon als ze van Ajax winnen. Anders is er echt niks meer aan.
Nee. Volgens mij heeft hij geleend van Grueter want die moet ook iederen week fapppeeeequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:48 schreef Gwunnik het volgende:
Ajacied... volgens mij heeft Frank Snoeks je Ritalin gejat
JALALALALA ALLES KANquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
SCHADE DEUTSCHLAND SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |