Enkel deze week. Heb ik voor mijn verjaardag gevraagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
Zullen wel toe zijn aan een vakantie denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
Ja, 50% van de wedstrijden speelden we met een veredeld B-elftal/jeugdteam, ons geluk kon echt niet op dit seizoenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.
Wat een dikke onzin, paar jaar terug elk stadion in Nederland op de Arena na zongen "Helemaal niets in Amsterdam".quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Nonsens, ajax doet het gewoon goed. Laat zien dat het een topclub is door op dé momenten gewoon te vlammen. Nummer 2 tot 6 lopen gewoon te prutsenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.
Enkel als je club nog afhankelijk van andere isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juichen of huilen na 90 min.. alles er tussen is zinloos
En dan alsnog een lachsmiley posten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juichen of huilen na 90 min.. alles er tussen is zinloos
Ajax gaat eraan in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles is nep aan die club. Je voelt het gewoon... die goaltune, dat YNWA verneuken vooraf, die McClaren denkt nog dat ze kampioenworden
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC rot eens op naar de hoerenclub. Ga maar failliet.
Nepclubje
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahavquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax gaat eraan in de Grolsch Veste
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahav
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.
Nac deed al een poging vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat mag maar dan nog wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt ook paar opties:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.
ik stak vuurwerk aan met een scheet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was geen grap dat is de enige manier dat Ajax er aan gaat in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik stak vuurwerk aan met een scheet.
hihaho. that felt great
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.quote:
Ik heb een vuurwerkje afgestokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
ik moet dichterbij komen voor het lontje ontploft. Ben zo terug. De luchtdruk is hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)quote:
Hoe is het ermee Tomquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb een vuurwerkje afgestoken
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Bizarre competitie zo hoor.
Wordt het een 06/07'tje?
Ik doelde op jouw "voorstel"quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.
Ik niet. Straks heb ik niets te doen met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)
Ehh, Ajax wordt gewoon makkelijk kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Wordt het een 06/07'tje?
Mensen die denken dat Ajax al zo goed als kampioen isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.
Ajax is al kampioenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Wordt het een 06/07'tje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |