hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahavquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax gaat eraan in de Grolsch Veste
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahav
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.
Nac deed al een poging vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat mag maar dan nog wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt ook paar opties:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.
ik stak vuurwerk aan met een scheet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was geen grap dat is de enige manier dat Ajax er aan gaat in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik stak vuurwerk aan met een scheet.
hihaho. that felt great
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.quote:
Ik heb een vuurwerkje afgestokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
ik moet dichterbij komen voor het lontje ontploft. Ben zo terug. De luchtdruk is hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)quote:
Hoe is het ermee Tomquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb een vuurwerkje afgestoken
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Bizarre competitie zo hoor.
Wordt het een 06/07'tje?
Ik doelde op jouw "voorstel"quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.
Ik niet. Straks heb ik niets te doen met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)
Ehh, Ajax wordt gewoon makkelijk kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Wordt het een 06/07'tje?
Mensen die denken dat Ajax al zo goed als kampioen isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.
Ajax is al kampioenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Wordt het een 06/07'tje?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Ajax nog niet kampioen is
Ach ja hebben de oogziekenhuizen ook wat te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet. Straks heb ik niets te doen met oud en nieuw
Ja denk het ook, maar ajax moet natuurlijk tegen twente.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.
Haha, 29 april komen we hard. Vuurwerk, confetti alles omdat we kampioen zijn dan omdat NAC zo nog de 2-2 maakt en blijft dan zoquote:
Kan je niet maken man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, 29 april komen we hard. Vuurwerk, confetti alles omdat we kampioen zijn dan omdat NAC zo nog de 2-2 maakt en blijft dan zo
Mensen die denken dat Ajax dit nu nog weg gaat geven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Ajax al zo goed als kampioen is
Ik wachtte er al op.quote:
Ja.. maar ze spelen vast nie t zoals vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente zo speelt als vandaag, kan ik me niet voorstellen dat Ajax daarvan verliest
Klopt maar als ze die verliezen en de rest winnen staan ze alsnog 3 punten los.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ja denk het ook, maar ajax moet natuurlijk tegen twente.
Het ziet er goed uit voor Ajax maar iedereen doet al alsof ze nu al kampioen zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze die verliezen en de rest winnen staan ze alsnog 3 punten los.(er van uitgaande dat ze de rest winnen)
Al spelen ze zoals ze tegen Psv deden en winnen ze dik is er nog geen man overboord door de winst van Psv vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar ze spelen vast nie t zoals vandaag.
2 punten toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze die verliezen en de rest winnen staan ze alsnog 3 punten los.(er van uitgaande dat ze de rest winnen)
Dat doen er zoveel hier als het weer even goed gaat met hun club.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit voor Ajax maar iedereen doet al alsof ze nu al kampioen zijn
2 punten zelfs.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3. Ajax staat nu zonder gespeeld te hebben al 3 los.
Nee, maar 2 punten meer dan Twente als Twente vandaag wint, als Ajax morgen wint zijn het 5.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik volg je niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |