hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahavquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax gaat eraan in de Grolsch Veste
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahav
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.
Nac deed al een poging vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat mag maar dan nog wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt ook paar opties:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere grap. Misschien moet je er ook nog 1 over vuurwerk maken.
ik stak vuurwerk aan met een scheet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was geen grap dat is de enige manier dat Ajax er aan gaat in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik stak vuurwerk aan met een scheet.
hihaho. that felt great
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.quote:
Ik heb een vuurwerkje afgestokenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
ik moet dichterbij komen voor het lontje ontploft. Ben zo terug. De luchtdruk is hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Pas op .. dadelijk knalt ie nog!
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)quote:
Hoe is het ermee Tomquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb een vuurwerkje afgestoken
Neuh daar is de voorsprong van Ajax al te groot voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Bizarre competitie zo hoor.
Wordt het een 06/07'tje?
Ik doelde op jouw "voorstel"quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik niet? Hij niet. Bij die instorting waren ook doden.
Ik niet. Straks heb ik niets te doen met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik ben voor een vuurwerkverbod (geen grap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |