Zeg dat maar over je eigen ploegjequote:
Is toch heerlijk man, laat gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
hihi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.
Enkel deze week. Heb ik voor mijn verjaardag gevraagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Zullen wel toe zijn aan een vakantie denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ja, 50% van de wedstrijden speelden we met een veredeld B-elftal/jeugdteam, ons geluk kon echt niet op dit seizoenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |