Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?quote:
Eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Tegenwoordig bestaat dat niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Daarom "ongeschreven". Het is namelijk wel een goed systeem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat dat niet meer
Ajacied he arrogante luiquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
joh maakt het uit wie 'm opent. Wees blij dat ik lekker snel de topics open. Vinden veel mensen fijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom "ongeschreven". Het is namelijk wel een goed systeem.
Als het niet uitmaakt, waarom doe jij het dan altijd? Ook in reeksen waar je nooit post. Jou maakt het blijkbaar wél uit en je krijgt gewoon een klein stijfje van topics openen, geef het gewoon toe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
joh maakt het uit wie 'm opent. Wees blij dat ik lekker snel de topics open. Vinden veel mensen fijn
Dat bestaat alleen hier niet omdat oa jij er blijkbaar gewoon schijt aan hebt. Ik kom op diverse sub fora en alleen hier (in vbl) heeft men er blijkbaar schijt aan. Aangezien je zelf aangeeft dat je pas 14 bent zou je misschien maar eens moeten leren om je daar gewoon aan te houden. Als je mijn topic jat scheld ik je ook de huid vol.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat dat niet meer
Lees je maar 1 deel ofzo? Veel mensen vinden het fijn als er al snel een topic klaar staat.. En het was maar een keer dat ik in een reeks waar ik helemaal niet postte zo hard trollde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt, waarom doe jij het dan altijd? Ook in reeksen waar je nooit post. Jou maakt het blijkbaar wél uit en je krijgt gewoon een klein stijfje van topics openen, geef het gewoon toe.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat bestaat alleen hier niet omdat oa jij er blijkbaar gewoon schijt aan hebt. Ik kom op diverse sub fora en alleen hier (in vbl) heeft men er blijkbaar schijt aan. Aangezien je zelf aangeeft dat je pas 14 bent zou je misschien maar eens moeten leren om je daar gewoon aan te houden. Als je mijn topic jat scheld ik je ook de huid vol.
Niet snappen dat dat gewoon al jaren een ongeschreven regel hier is....quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we hier huilen om een fucking discussie over wie het topic opent![]()
Daar gaat t niet om.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]oeehhhh.. eng hoor, origineel ook, iemand uit schelden via het internet
dat maak vast indruk.
Twente lekker punten verspelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
waar zeiken we überhaupt over. Lekker de 2e helft van TWE-NAC KIJKEN
Lekker makkelijk lul er maar overheen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
waar zeiken we überhaupt over. Lekker de 2e helft van TWE-NAC KIJKEN
Ongeschreven regel bla bla bla. Er is geen regel over. Ik kan er niet gestraft of geband voor worden, laat toch gaan. HET IS EEN FUCKING FORUMquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet snappen dat dat gewoon al jaren een ongeschreven regel hier is....
Ik ben geen jood en wens zo ook niet aangesproken te worden. Ik ben fan van Ajax ja maar de associatie met joden slaat nergens op.quote:
NEE JONGEMAN... het heeft gewoon met respect voor ouderen te maken, leer wat respect jij slecht opgevoede schoft schavuit schurk dat je bent!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongeschreven regel bla bla bla. Er is geen regel over. Ik kan er niet gestraft of geband voor worden, laat toch gaan. HET IS EEN FUCKING FORUM
Fixed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NEE JONGEMAN... het heeft gewoon met respect voor mede forum gebruikers te maken, leer wat respect jij slecht opgevoede schoft schavuit schurk dat je bent!
Benieuwd of je wens in vervulling gaatquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben geen jood en wens zo ook niet aangesproken te worden. Ik ben fan van Ajax ja maar de associatie met joden slaat nergens op.
As ifquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Ajax morgen verliest is Heerenveen weer titelkandidaat.
dichtquote:
Ik ben veel ouder dan hij is. Maar het gaat niet om leeftijd. Iedereen hier moet gewoon respect hebben voor elkaar. Niet alleen omdat iemand ouder is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger dan 422? Ik cancel bij deze onze date de AIVD is me al op het spoor
Waarom dan nu de sarcasme PI?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan hij is. Maar het gaat niet om leeftijd. Iedereen hier moet gewoon respect hebben voor elkaar. Niet alleen omdat iemand ouder is.
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Benieuwd of je wens in vervulling gaat
WONEN DAAR DAN SUPERJODEN!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...
Dat zal ook niet snel veranderen ben ik bangquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...
Denk niet dat dat ooit nog veranderd...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat zal ook niet snel veranderen ben ik bang
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Gelijk spel bij Twente is ook nice, maar liever dat NAC wint
Oke maak daar ff iets voor me.quote:
Hoeft niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
TwenteHele eredivisie, wat een faalploegen zeg
Zeg dat maar over je eigen ploegjequote:
Is toch heerlijk man, laat gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap er niets meer van, het lijkt wel op dat zo ongeveer elke ploeg er alles aan doet om Ajax zo snel mogelijk kampioen te laten worden
hihi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer eens heel veel geluk, zoals gewoon.
Enkel deze week. Heb ik voor mijn verjaardag gevraagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Zullen wel toe zijn aan een vakantie denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Ja, 50% van de wedstrijden speelden we met een veredeld B-elftal/jeugdteam, ons geluk kon echt niet op dit seizoenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin, paar jaar terug elk stadion in Nederland op de Arena na zongen "Helemaal niets in Amsterdam".quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Nonsens, ajax doet het gewoon goed. Laat zien dat het een topclub is door op dé momenten gewoon te vlammen. Nummer 2 tot 6 lopen gewoon te prutsenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef blup het volgende:
[..]
Enkel als je club nog afhankelijk van andere isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juichen of huilen na 90 min.. alles er tussen is zinloos
En dan alsnog een lachsmiley posten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juichen of huilen na 90 min.. alles er tussen is zinloos
Ajax gaat eraan in de Grolsch Vestequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles is nep aan die club. Je voelt het gewoon... die goaltune, dat YNWA verneuken vooraf, die McClaren denkt nog dat ze kampioenworden
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC rot eens op naar de hoerenclub. Ga maar failliet.
Nepclubje
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahavquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax gaat eraan in de Grolsch Veste
Hoop toch niet dat het stadion weer instort.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax gaat eraan in de Grolsch Veste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |