Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?quote:
Eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Tegenwoordig bestaat dat niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom respecteer jij niet gewoon de ongeschreven Fok! regel : De gene die sluit opent een nieuwe tenzij het veel te lang duurt?
Daarom "ongeschreven". Het is namelijk wel een goed systeem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat dat niet meer
Ajacied he arrogante luiquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
joh maakt het uit wie 'm opent. Wees blij dat ik lekker snel de topics open. Vinden veel mensen fijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom "ongeschreven". Het is namelijk wel een goed systeem.
Als het niet uitmaakt, waarom doe jij het dan altijd? Ook in reeksen waar je nooit post. Jou maakt het blijkbaar wél uit en je krijgt gewoon een klein stijfje van topics openen, geef het gewoon toe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
joh maakt het uit wie 'm opent. Wees blij dat ik lekker snel de topics open. Vinden veel mensen fijn
Dat bestaat alleen hier niet omdat oa jij er blijkbaar gewoon schijt aan hebt. Ik kom op diverse sub fora en alleen hier (in vbl) heeft men er blijkbaar schijt aan. Aangezien je zelf aangeeft dat je pas 14 bent zou je misschien maar eens moeten leren om je daar gewoon aan te houden. Als je mijn topic jat scheld ik je ook de huid vol.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat dat niet meer
Lees je maar 1 deel ofzo? Veel mensen vinden het fijn als er al snel een topic klaar staat.. En het was maar een keer dat ik in een reeks waar ik helemaal niet postte zo hard trollde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt, waarom doe jij het dan altijd? Ook in reeksen waar je nooit post. Jou maakt het blijkbaar wél uit en je krijgt gewoon een klein stijfje van topics openen, geef het gewoon toe.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat bestaat alleen hier niet omdat oa jij er blijkbaar gewoon schijt aan hebt. Ik kom op diverse sub fora en alleen hier (in vbl) heeft men er blijkbaar schijt aan. Aangezien je zelf aangeeft dat je pas 14 bent zou je misschien maar eens moeten leren om je daar gewoon aan te houden. Als je mijn topic jat scheld ik je ook de huid vol.
Niet snappen dat dat gewoon al jaren een ongeschreven regel hier is....quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we hier huilen om een fucking discussie over wie het topic opent![]()
Daar gaat t niet om.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]oeehhhh.. eng hoor, origineel ook, iemand uit schelden via het internet
dat maak vast indruk.
Twente lekker punten verspelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
waar zeiken we überhaupt over. Lekker de 2e helft van TWE-NAC KIJKEN
Lekker makkelijk lul er maar overheen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
waar zeiken we überhaupt over. Lekker de 2e helft van TWE-NAC KIJKEN
Ongeschreven regel bla bla bla. Er is geen regel over. Ik kan er niet gestraft of geband voor worden, laat toch gaan. HET IS EEN FUCKING FORUMquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet snappen dat dat gewoon al jaren een ongeschreven regel hier is....
Ik ben geen jood en wens zo ook niet aangesproken te worden. Ik ben fan van Ajax ja maar de associatie met joden slaat nergens op.quote:
NEE JONGEMAN... het heeft gewoon met respect voor ouderen te maken, leer wat respect jij slecht opgevoede schoft schavuit schurk dat je bent!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongeschreven regel bla bla bla. Er is geen regel over. Ik kan er niet gestraft of geband voor worden, laat toch gaan. HET IS EEN FUCKING FORUM
Fixed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NEE JONGEMAN... het heeft gewoon met respect voor mede forum gebruikers te maken, leer wat respect jij slecht opgevoede schoft schavuit schurk dat je bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |