Benieuwd of je wens in vervulling gaatquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben geen jood en wens zo ook niet aangesproken te worden. Ik ben fan van Ajax ja maar de associatie met joden slaat nergens op.
As ifquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Ajax morgen verliest is Heerenveen weer titelkandidaat.
dichtquote:
Ik ben veel ouder dan hij is. Maar het gaat niet om leeftijd. Iedereen hier moet gewoon respect hebben voor elkaar. Niet alleen omdat iemand ouder is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger dan 422? Ik cancel bij deze onze date de AIVD is me al op het spoor
Waarom dan nu de sarcasme PI?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan hij is. Maar het gaat niet om leeftijd. Iedereen hier moet gewoon respect hebben voor elkaar. Niet alleen omdat iemand ouder is.
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Benieuwd of je wens in vervulling gaat
WONEN DAAR DAN SUPERJODEN!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...
Dat zal ook niet snel veranderen ben ik bangquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal niet. Hoe jammer ik dat ook vind. Andere Ajax fans noemen zich wel jood om te refereren naar Ajax...
Denk niet dat dat ooit nog veranderd...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat zal ook niet snel veranderen ben ik bang
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Gelijk spel bij Twente is ook nice, maar liever dat NAC wint
Oke maak daar ff iets voor me.quote:
Hoeft niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
TwenteHele eredivisie, wat een faalploegen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |