SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nuja mijn moeder en daar was ik gaan eten dus dan zit je op de bank naar Giel Beelen te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Mensen die vandaag de dag nog steeds DWDD kijkenDat alleen al is KLB-waardig.
Een Afghaan, hij keek trots na die uitspraak... maar ik neem die Dari sprekende jongensboelers vanaf vandaag niet meer serieus, moge hun kamelen in een worstelwedstrijd tegen de Turken het onderspit delven, tfoe tfoe!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Klopt niet.
Haha inderdaad, lag echt in een deuk. Zo herkenbaar idd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat stukje op youtube over die Iranier die zijn hele familie in 1 auto gepropt ziet, hoe herkenbaar is dat beeld
Hoi Sal. Goed. En hoe gaat het met jou? Je zei dat je Turken nodig had, toch? Waarvoor eigenlijk?quote:
Mag ik je daarover een dm sturen of wil je liever dat ik me hier publiekelijk aan de schandpaal nagel?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoi Sal. Goed. En hoe gaat het met jou? Je zei dat je Turken nodig had, toch? Waarvoor eigenlijk?
Ik wil je graag aan de schandpaal nagelen, dus ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Mag ik je daarover een dm sturen of wil je liever dat ik me hier publiekelijk aan de schandpaal nagel?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Mag ik je daarover een dm sturen of wil je liever dat ik me hier publiekelijk aan de schandpaal nagel?
Jammer dan Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil je graag aan de schandpaal nagelen, dus ja.
DM dan? zG zegt gewoon Jülide. Geen Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jammer dan JullepulWat zegt zG eigenlijk tegen jou?
Waarom ben je bang om het te vertellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Sana ne
Vertaling: Aan jou wat(?)
Hoi, nieuwe UIquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Esselamu Aleykum Ve Rahmetullahi Ve Berakatuhu
Jaa, bi anlik heves..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
DM dan? zG zegt gewoon Jülide. Geen Jullepul.
[..]
Waarom ben je bang om het te vertellen?.
[..]
Hoi, nieuwe UI.
Hoe kom je erbij dat er iets is om te vertellen? Tevens hoe kom je erbij dat ik bang zou zijn indien er iets was om te vertellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Die zG is wel een toffe gozer, ik hou van mensen die gewoon normaal doen. Netjes, Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
DM dan? zG zegt gewoon Jülide. Geen Jullepul.
[..]
[..]
Hoi, nieuwe UI.
Waarom vertel je dan niet wie je bent? Je volgt dit topic blijkbaar wel langer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er iets is om te vertellen? Tevens hoe kom je erbij dat ik bang zou zijn indien er iets was om te vertellen?
Lees de vragen, denk erover na en beantwoord ze jongedame.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan niet wie je bent? Je volgt dit topic blijkbaar wel langer.
Dat zegt ie niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil het weten. Wat stond er eerst?
Ja, ik ben niet zo van de koosnamen. Hij ook niet, gelukkig. Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die zG is wel een toffe gozer, ik hou van mensen die gewoon normaal doen. Netjes, Jullepul
- Hoe kom je erbij dat er iets is om te vertellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Lees de vragen, denk erover na en beantwoord ze jongedame.
Burakius, jaquote:
Nee, ik bedoel, dat in het filmpje is Burakius, toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
... NeeWaarom zou ik zo reageren op een filmpje van Burakius kiz, dusunsene
KIZ. Ik weet wie dat altijd tegen mij zeiquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
... NeeWaarom zou ik zo reageren op een filmpje van Burakius kiz, dusunsene
Hoe wist je over dit filmpje?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Hij lijkt hier niet op een imam. Raar hè?
Dat is allang duidelijk man. Dat is hij niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
De échte vraag is natuurlijk: is Arcadia Meh7?
Oh.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is allang duidelijk man. Dat is hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken op FOK! #659 Waar we together alone zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Taalnazigebeurens, ik kijk er niet eens van op eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #659 Waar we together alone zijn.
Jij spreekt Klingon?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je dat achterstevoren typt, krijg je 'nekrut tuk'.
Ze zitten ook echt overal hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors
-(zo nu komt er vast leven in dit topic .. I had to..)
nekschot turk?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je dat achterstevoren typt, krijg je 'nekrut tuk'.
Wie is dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Moraalridderquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #659 Waar we together alone zijn.
Et tu, TM?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat die jongen toch met rust. Dit komt wat stalkerig homosensueel over.
Vielleichtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh, daarom word ik met hem vergeleken.
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik hem Aryamehr2 noemen en overal reageren met pro-islamitische citaten.quote:
Haha, dat zou heel grappig zijn!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik hem Aryamehr2 noemen en overal reageren met pro-islamitische citaten.
Volgens mij heeft hij ongeveer 100 klonen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
zarGon compenseert dat met 10+.
Zo zo zo. Met je ninja.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ongeveer 100 klonen hoor.
Ik heb niks met die islamisering te makenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Zo lijken ze met meer en is de islamisering, tevens turkificatie, compleet.
Jij beperkt je slechts tot de voortplanting?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb niks met die islamisering te maken
sssst. Weissmanin uzerine gitme.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij beperkt je slechts tot de voortplanting?
Ben je daar ook succesvol in Wiessman?
Snel Weissman, bekeer je tot islam! Je enige hoop tot een succesvol liefdesleven.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij beperkt je slechts tot de voortplanting?
Ben je daar ook succesvol in Wiessman?
ani miztaerquote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ken een Nederlander genaamd Nourdine.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef richard. het volgende:
[..]
ik denk een turk anders heet ie wel jan,piet of klaas
Dat laatste voornamelijk, denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef AryaMehr het volgende:
Dat, en wellicht ook last van gespleten persoonlijkheden.
Bi siktir aqquote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
Snel Weissman, bekeer je tot islam! Je enige hoop tot een succesvol liefdesleven.
Wie doet zoiets nou vrijwillig?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Snel Weissman, bekeer je tot islam! Je enige hoop tot een succesvol liefdesleven.
Hoaxquote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken een Nederlander genaamd Nourdine.
Hoe oud is dat man, heb ik 2 jaar geleden al gezien...quote:
Kuffar...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe oud is dat man, heb ik 2 jaar geleden al gezien...
Dat zou kunnen kloppen jaquote:Geüpload door Burakius op 7 okt 2009
ssssst adam ol..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste voornamelijk, denk ik.
[..]
Bi siktir aq![]()
met je islam
Iedereen doet dat vrijwillig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Wie doet zoiets nou vrijwillig?
[..]
Hoax
Vay ablasini...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen doet dat vrijwillig.
https://twitter.com/#!/nourdeenw
Niets lachwekkender dan bekeerde Nederlanders. Ik zou zeggen; kaaskop, blijf bij je leest!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen doet dat vrijwillig.
https://twitter.com/#!/nourdeenw
Nee dat was iemand anders, kreeg wel de leuke dingen te wetenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat zou kunnen kloppen ja
Stalk jij hem ook?
Die man in je UI - hoe ironisch ik het ook telkens vind dat jij hem als UI hebt - heeft in 3 maanden tijd 3 miljoen mensen laten bekeren tot soennitisch islam in Amerika. U mad?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets lachwekkender dan bekeerde Nederlanders. Ik zou zeggen; kaaskop, blijf bij je leest!
Wat voor soort dingen?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee dat was iemand anders, kreeg wel de leuke dingen te weten
Merhaba..quote:
Wat wil je daar precies mee zeggen? Los gezien van het dat Malcolm juist aanvoerde dat Afro-Amerikanen, die zich grotendeels bekeerden, voordat ze als slaaf naar de VS werden gebracht eigenlijk 'islamitisch' waren of enigszins islamitische culturele elementen kenden. Bij kaaskoppen is dit in geen enkel geval zo. Het is triest, lachwekkend en absurd!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef Arcadia het volgende:
Die man in je UI - hoe ironisch ik het ook telkens vind dat jij hem als UI hebt - heeft in 3 maanden tijd 3 miljoen mensen laten bekeren tot soennitisch islam in Amerika. U mad?
Dezelfde religieus geografisch gebied waar Nederland zijn slaven vandaan heeft gehaald. Krijg je nu een flashback naar een eerdere discussie vandaag met jou - dan zou je ook moeten beseffen nu waarom Nederland niet van "Nederlanders" alleen an sich is.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat wil je daar precies mee zeggen? Los gezien van het dat Malcolm juist aanvoerde dat Afro-Amerikanen, die zich grotendeels bekeerden, voordat ze als slaaf naar de VS werden gebracht eigenlijk 'islamitisch' waren of enigszins islamitische culturele elementen kenden. Bij kaaskoppen is dit in geen enkel geval zo. Het is triest, lachwekkend en absurd!
#fokxitquote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii ii geceler millet, ben ff na buuten..
x
Ik zie die correlatie niet. Je begint wartaal uit te slaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
Dezelfde religieus geografisch gebied waar Nederland zijn slaven vandaan heeft gehaald. Krijg je nu een flashback naar een eerdere discussie vandaag met jou - dan zou je ook moeten beseffen nu waarom Nederland niet van "Nederlanders" alleen an sich is.
Nasilsin?quote:
Hebben gelovigen wel vaker last van als ze in het nauw zittenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie die correlatie niet. Je begint wartaal uit te slaan.
Hooooi Julis!quote:
Ja, opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Weissman het volgende:
Hebben gelovigen wel vaker last van als ze in het nauw zitten
Koffiekopjes...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een generalisaties allemaal: kaaskoppen, gelovigen...
Lees je eigen berichten richting mij terug. Dat ik hier niks te zeggen en dat Nederland van Nederlanders is, wordt verworpen door het feit door wie Nederland in feite is opgebouwd, telkens door buitenlandse machten - waaronder door moslims. Dus dat ik hier niks te zeggen zou mogen hebben is echt onzinnig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie die correlatie niet. Je begint wartaal uit te slaan.
Ja, ik had ooit een koffiekopje als UI, daar doel je op, ik weet. Als je nu ook eens mans genoeg was om je identiteit te revealen...quote:
Hallo jijquote:
Goed hoor.. Met jou?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:24 schreef Julis het volgende:
Mensen. Konijntjes
.
[..]
Hoe gaat het met je?
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik had ooit een koffiekopje als UI, daar doel je op, ik weet. Als je nu ook eens mans genoeg was om je identiteit te revealen...
Uf be. Taniman beni zaten.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik had ooit een koffiekopje als UI, daar doel je op, ik weet. Als je nu ook eens mans genoeg was om je identiteit te revealen...
Vraag aan hem zou ik zeggen?? Waarom vraag je dat aan mijquote:Op donderdag 12 april 2012 23:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook wel goed. En hoe gaat het met Kaan?
Uhuh, de imperialisme, kolonisatie, slavernij en onderdrukking van Indonesië en VOC zegt jou uiteraard helemaal niets? Nederland zijn economie steunde 2 eeuwen lang op handel op diezelfde onderdrukking.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Nederland gebouwd door buitenlandse machten? Ga weg man. In ieder geval horen daar niet de niet-westerse immigranten bij. De enige immigranten die een reële bijdrage aan Nederland geleverd hebben zijn de Sefardische Joden, de Franse Hugenoten en de Duitse Lutheranen.
Sorry, ik bedoelde Deniz. Ik raakte in de war met iemand anders kindjequote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vraag aan hem zou ik zeggen?? Waarom vraag je dat aan mij
ik dacht al Kaan=Turqquote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Deniz. Ik raakte in de war met iemand anders kindje.
Bırak o zaman peşimi, adi sapık seni.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:28 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Uf be. Taniman beni zaten.
Vertaling: Herp? Ken je niet mij sowieso.
Heb je vandaag dit artikel gelezen?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef Arcadia het volgende:
Uhuh, de imperialisme, kolonisatie, slavernij en onderdrukking van Indonesië en VOC zegt jou uiteraard helemaal niets? Nederland zijn economie steunde 2 eeuwen lang op handel dankzij diezelfde onderdrukking.
In die tijd was dat veel geld denk ik. Oooow ik zie het nu, ze hebben het al doorberekent naar huidige waardequote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je vandaag dit artikel gelezen?
http://www.powned.tv/nieu(...)grijk_voor_econ.html
700 miljoen euro. Vergelijk dat eens met alles wat Nederland heeft uitgegeven aan ontwikkelingshulp en de kosten die bepaalde immigrantengroepen hier veroorzaken.
Waarom heb je het artikel niet gelezen? Dat bedrag wat ik noemde - 700 miljoen euro - is al het bedrag dat is omgerekend naar wat het vandaag zou hebben 'betekend'.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
In die tijd was dat veel geld denk ik.
Dat gaat over slavenhandel, het "inkopen" en verkopen van slaven, niet over de VOC.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je vandaag dit artikel gelezen?
http://www.powned.tv/nieu(...)grijk_voor_econ.html
700 miljoen euro. Vergelijk dat eens met alles wat Nederland heeft uitgegeven aan ontwikkelingshulp en de kosten die bepaalde immigrantengroepen hier veroorzaken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat gaat over slavenhandel, het "inkopen" en verkopen van slaven, niet over de VOC.
quote:''Volgens het tweetal lag de opbrengst van de slavenhandel over die hele periode tussen de 63 en 79 miljoen gulden, tegenwoordig goed voor zo'n 700 miljoen euro.''
Alles gaat zo snel, ja. En je kunt het vooral goed merken als er een kindje in huis isquote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik dacht al Kaan=Turq
Gaat goeeed, hij ligt lekker te slapen.. Hij word over 2 maandjes al 3 jaar!damn
Eigenlijk ben ik nooit degene die dit soort discussies start.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:33 schreef Weissman het volgende:
Shit, weer zo'n discussie; ik heb gelijker dan jij gelijk hebt![]()
PowNed refereert naar een studie van het UvA en zet er geen link bij? Wellicht ging het puur over de slavenhandel van Afrika.quote:
Helaas trek je ze wel aanquote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nooit degene die dit soort discussies start.
Want jij hebt het wel over interessante, informatieve of leerrijke dingen?quote:
350 jaar lang, de link naar jouw artikel gaat over een periode tussen 2 eeuwen. Dus wat mij betreft is het al totaal incompleet wat betreft baten.quote:Piet Emmer beschrijft in zijn boek De Nederlandse Slavenhandel 1500-1850 hoe in oorlogen tussen Afrikaanse volkeren veel krijgsgevangenen werden gemaakt, die als ze niet vermoord werden als slaven werden gebruikt of verkocht.
Niemand?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Wie blijven er morgen allemaal binnenshuis met ramen en deuren dicht en het gas uit?
Omdat je ook met negatieve zin reageert op elke post dat ook maar licht betrokken is over iets met islam, je roept het over jezelf af.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat klopt. Waarschijnlijk word ik hier gezien als Der Ewige Islamophobe!
Assalamu aleikum wa rahmatullahi wa ta'ala barakatuh.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Salaam Aleikoum wa rahmatullah wa barakatooh.
Als er überhaupt één iemand hier is die overal de islam bij betrekt dan ben jij dat wel. En daar laat ik het bij.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat je ook met negatieve zin reageert op elke post dat ook maar licht betrokken is over iets met islam, je roept het over jezelf af.
Vanwaar de behoefte om mij aan te vallen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef Arcadia het volgende:
Want jij hebt het wel over interessante, informatieve of leerrijke dingen?
En waar was dit voor nodig ? De afkorting SA was niet flashy genoeg voor onze moslim hipster ?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Arcadia het volgende:
Salaam Aleikoum wa rahmatullah wa barakatooh.
"Waarom val je mij aan"quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om mij aan te vallen ?
[..]
En waar was dit voor nodig ? De afkorting SA was niet flashy genoeg voor onze moslim hipster ?
IK! Waarom het gas uit eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Wie blijven er morgen allemaal binnenshuis met ramen en deuren dicht en het gas uit?
Is goed man, maar ik bedoel, ik wil je telkens niet in een discussie trekken waar jij eigenlijk vrij weinig aan hebt. Maar wees dan tenminste een wijze man en reageer niet op dingen die je niet leuk vindt, wanneer ik bijvoorbeeld het over islam heb, dan zou je je moeten weerhouden van reageren, vooral op een negatieve manier, ik voel me telkens aangevallen door jou en ik ben heus niet de enige die zich zo voelt. Als jij je geroepen voelt om op dezelfde manier door te gaan, wees mijn gast. Ik ga ook niet in een topic van lesbiennes en homo's roepen dat homofilie vuig is.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als er überhaupt één iemand hier is die overal de islam bij betrekt dan ben jij dat wel. En daar laat ik het bij.
quote:
Hoe oud Jaleesa, nu al een dochter?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:48 schreef Julis het volgende:
[..].
. Welnee, niet overdrijven. Iyilik. En jij en Kaan
? Ik raakte net in de war met Deniz, het zoontje van Jaleesa
Ik ga mezelf zwart verven, kattenoortjes, staart dit dat. Ik word zelf een zwarte kat.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag de 13e. Ongeluk, klein hoekje. Gasexplosie. En zulks.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zwart verven, kattenoortjes, staart dit dat. Ik word zelf een zwarte kat.
Ehm, ik weet niet meer hoe oud ze is. Maar ze heeft een zoontje, jaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe oud Jaleesa, nu al een dochter?
Kaan doet het goed, gelukkig. Vandaag wezen winkelen voor hem.
Wat? Je hebt je kat bezwangerd?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
Owja, mijn kat is mijn zwanger. Binnenkort foto's, wanneer de kittens er zijn.
Ik ben 21, En Deniz Arda is een jongenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe oud Jaleesa, nu al een dochter?
Kaan doet het goed, gelukkig. Vandaag wezen winkelen voor hem.
Ja, kittens zijn leukquote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
Owja, mijn kat is mijn zwanger. Binnenkort foto's, wanneer de kittens er zijn.
Miauww.quote:
Ach, ze pijpen ook honden, hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat? Je hebt je kat bezwangerd?
Heb je ook dat filmpje gezien? Echt ranzig!quote:
Ja, ik heb het filmpje gezien. Ik vond het ook dom dat die jongens haar aanmoedigdenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je ook dat filmpje gezien? Echt ranzig!
Iedereen doet domme dingen als ze teveel gedronken hebben, zij pijpt dan blijkbaar hondjesquote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik heb het filmpje gezien. Ik vond het ook dom dat die jongens haar aanmoedigden. Het was niet slim van haar. Maar dit filmpje moest gewoon niet op het internet terecht komen. Wie dat heeft gedaan [ afbeelding ]. Aan de éne kant vind ik het wel zielig voor haar. Ze heeft iets doms gedaan, ja. Maar iedereen reageert er zo overdreven op. Tja, ik weet niet wat ik triester moet vinden.
Huh?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Julis het volgende:
Dit is net zoiets als... er is bezoek in de woonkamer. Je moet ervoor kiezen: Je gaat naar de woonkamer en je begroet alle vrouwen (en je zwaait ze uit) of je blijft in je kamer en doet alsof je er niet bent.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
Niet gezien, ga het ook niet bekijkenmensen die seksuele handelingen verrichten met dieren
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Julis het volgende:
Dit is net zoiets als... er is bezoek in de woonkamer. Je moet ervoor kiezen: Je gaat naar de woonkamer en je begroet alle vrouwen (en je zwaait ze uit) of je blijft in je kamer en doet alsof je er niet bent.
quote:
quote:
Ja, maar dat is een film.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet?. Je kijkt wel naar A Serbian Film, maar dit gaat te ver?
!
Hier zit eigenlijk wel wat in. Je kunt jezelf nog geruststellen met dat het niet waar is. Maar stiekem is het vast wel ergens in de wereld gebeurd. Of niet?quote:
De laatste paar seconde zie je hem toch heel duidelijk in dr gore bek zitten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Ze pijpt die hond niet eens, nja ze stopt iets in haar mond. Is niet eens duidelijk.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Ze pijpt die hond niet eens, nja ze stopt iets in haar mond. Is niet eens duidelijk.
Dus:quote:
Wat voor scenarios?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Julis het volgende:
Ik maak wel eens scenario's in mijn hoofd, en dan vraag ik mezelf af of het wel ooit eens is gebeurd in de wereld. Meer mensen die het doen?
Bedoel je filmscenario's?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Julis het volgende:
Ik maak wel eens scenario's in mijn hoofd, en dan vraag ik mezelf af of het wel ooit eens is gebeurd in de wereld. Meer mensen die het doen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inspector xminator en het meisje met de hond.
Als het echt was had ik er niet naar kunnen kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier zit eigenlijk wel wat in. Je kunt jezelf nog geruststellen met dat het niet waar is. Maar stiekem is het vast wel ergens in de wereld gebeurd. Of niet?
Denken dat je normaal bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
Waarom hebben de meesten hier van die freaky gedachten... ?? Ben ik dan één van de weinige normale personen hier?
Neh, niet duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus:
Baby's die geneukt worden - duidelijk te zien, toch? - is niet erg, zolang het een film is (en dus niet echt) én een opname van een kind dat een hond pijpt - wat overigens niet eens echt te zien is - is wel erg?
quote:
Naja, o.a. ook filmscenario's (daar kan ik dan mijn inspiratie uithalen). Maar ook zelf bedachte rare scenario's, waarvan je denkt: Is dit ooit gebeurd in de wereld?quote:
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Naja, o.a. ook filmscenario's (daar kan ik dan mijn inspiratie uithalen). Maar ook zelf bedachte rare scenario's, waarvan je denkt: Is dit ooit gebeurd in de wereld?
Ik heb noooooit freaky gedachtes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
Waarom hebben de meesten hier van die freaky gedachten... ?? Ben ik dan één van de weinige normale personen hier?
Vanaf nu post ik hier niet meer danquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denken dat je normaal bent.. Bescheiden hoor.
Er is wat mis met iedereen die in deze reeks post.
Doeiquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwmens..
Zeg gewoon wat je te zeggen hebt zonder eerst aandacht te vragen..
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Vanaf nu post ik hier niet meer dan
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
Sowieso, er zijn geen normale FOK!kers. Noem er ééntje op. Als je Fenerli bent dan ben je sowieso raar.
quote:
Het leek me eerst wel vet om regisseur te worden, maar ik heb voor een totaal andere richting gekozen. Ik tekende vroeger ook altijd filmische stripverhalen enzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Naja, o.a. ook filmscenario's (daar kan ik dan mijn inspiratie uithalen). Maar ook zelf bedachte rare scenario's, waarvan je denkt: Is dit ooit gebeurd in de wereld?
En regulier?quote:
Sorry abiquote:
Oh tofquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het leek me eerst wel vet om regisseur te worden, maar ik heb voor een totaal andere richting gekozen. Ik tekende vroeger altijd ook altijd filmische stripverhalen enzo.Maar wie weet, misschien maak ik later wel een carrièreswitch als ik er de middelen, ideeën en steun voor heb. Als Mahsun Kirmizigül zelfs films kan maken...
Waarom nou weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:23 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Turquaz mattie mag dit niet zien.
Anders:
Gaat niet, het is donker. Dan ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef Baghdaddy het volgende:
zarGon abi. Ga hardlopen, geweldig weer om buiten te lopen. Ben net terug, ik heb honger.
Ik was ook bang, dan ren je harderquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat niet, het is donker. Dan ben ik bang.
Het wordt tijd dat we jullie virtueel verloven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waarom nou weer
Waarom doet iedereen alsof ik een relatie met die gozer heb?
Had dat dan eerder gezegd. Dan had Turq zijn haren voor je gemillimeterd. Wat zijn haren nou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laat het even duidelijk zijn: ik val NIET op mannen met lang haar
Hoe gaat die procedure precies?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we jullie virtueel verloven.
xmini, jij bent jonger dan Julis (20 op 1 mei), toch?quote:
Ehh nee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd. Dan had Turq zijn haren voor je gemilimeterd.
Als jullie mij dan geld geven als cadeau welquote:
Zou je een echte Turkse bruiloft willenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als jullie mij dan geld geven als cadeau wel
Ik was altijd slecht in tikkertje, men rende altijd beter dan ik. Het is het me niet waard om die conclusie nu, jaren later, te ontkrachten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik was ook bang, dan ren je harder.
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
xmini, jij bent jonger dan Julis (20 op 1 mei), toch?
Jaaaaaa, dat vind ik geweldig!! Dan mag Grup Derdiguzel voor me komen spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Zou je een echte Turkse bruiloft willen?
Ja, zelfs ik ren harder dan jij met tikkertjequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was altijd slecht in tikkertje, men rende altijd beter dan ik. Het is het me niet waard om die conclusie nu, jaren later, te ontkrachten.
Maar jij bent sexyquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, helemaal kek geworden?
Ik begin volgend studiejaar aan een master, reken maar uit hoe oud ik dan ongeveer moet zijn.
@Jale, ik geef het even door dan knipt hij zn haren meteen voor jou.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als jullie mij dan geld geven als cadeau wel
Serieusquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat vind ik geweldig!! Dan mag Grup Derdiguzel voor me komen spelen
Kusje?quote:
Ja serieus.. Dat is stiekem de enige reden dat ik op turken val.. Leuke trouwfeestenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Serieus. Haha. Ik vind bruiloften niets
. Ik wil geen bruiloft
.
WAAROM DOEN MENSEN ZO MOEILIJK SOMS.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, helemaal kek geworden?
Ik begin volgend studiejaar aan een master, reken maar uit hoe oud ik dan ongeveer moet zijn.
@Jale, ik geef het even door dan knipt hij zn haren meteen voor jou.
Sshhht mag welquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Flört yapmaaa. Ze is internet nikahli met Turquaz.
Wheeeeh gewoon afgewezen.. Ben ik soms te dun voor jequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja serieus.. Dat is stiekem de enige reden dat ik op turken val.. Leuke trouwfeesten
Tijdstip maakt niks uit voor jou, complexe berekeningen ben jij niet goed mee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAAROM DOEN MENSEN ZO MOEILIJK SOMS.
ZEG HET GEWOON. Denk je echt dat ik op dit tijdstip zin heb om een complexe berekening uit te vogelen?!
Jewaitzelluuuuf ouweuhquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik ren harder dan jij met tikkertje. Je moest een sliding maken voordat je me kon tikken.
Jij wilt te dun zijn, is niet mijn smaak vandaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wheeeeh gewoon afgewezen.. Ben ik soms te dun voor je
Ik hossel niet, ik geef gewoon mijn meningquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Jale, je hoeveelste hosselpoging is dit nu al?
Eerst Turq, toen Arya, toen Weiss, en nu...
Altijd, elke nachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bedje van jou is vannacht ook bemand door één persoon, hm?.
Mwehquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij wilt te dun zijn, is niet mijn smaak vandaar.
Wat had ik ook alweer van je gestolen? Je schoen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Okay, nu zag ik dus een scenario voor me van oude Turkse film. Boompje, bosje, jongen, meisje, lachen, rennen, aantikken, (...), hahaha.
De sliding was wel super effective. Plotseling bevond jij je onder mij..
No spang man. Julide blijft voor altijd 16.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF man, opeens is iedereen volwassen hier.
Eng.
Augustus Yea!quote:
18 voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
No spang man. Julide blijft voor altijd 16.
Zou je wel denken, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
No spang man. Julide blijft voor altijd 16.
Eh? Ik dacht 16? Daarom ook dat ik het zeiquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
18 voor mij.. Toen leerde ik haar kennen.
Jij moet mijn schoen jatten na het avondeten. Dan ren ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat had ik ook alweer van je gestolen? Je schoen?.
.
Bu aksam olurumquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen aglama, dayanamam...![]()
@zg/julis, jullie leeftijdsverschil baart mij wel zorgen.
Komt er nooit van, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie meeten nooit he? Echt stom..
Morgen een meet van een ander sub
zarGon: "hmhmhm"quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
Waarom? :").quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Waaromquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |