Als jullie mij dan geld geven als cadeau welquote:
Zou je een echte Turkse bruiloft willenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als jullie mij dan geld geven als cadeau wel
Ik was altijd slecht in tikkertje, men rende altijd beter dan ik. Het is het me niet waard om die conclusie nu, jaren later, te ontkrachten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik was ook bang, dan ren je harder.
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
xmini, jij bent jonger dan Julis (20 op 1 mei), toch?
Jaaaaaa, dat vind ik geweldig!! Dan mag Grup Derdiguzel voor me komen spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Zou je een echte Turkse bruiloft willen?
Ja, zelfs ik ren harder dan jij met tikkertjequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was altijd slecht in tikkertje, men rende altijd beter dan ik. Het is het me niet waard om die conclusie nu, jaren later, te ontkrachten.
Maar jij bent sexyquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, helemaal kek geworden?
Ik begin volgend studiejaar aan een master, reken maar uit hoe oud ik dan ongeveer moet zijn.
@Jale, ik geef het even door dan knipt hij zn haren meteen voor jou.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als jullie mij dan geld geven als cadeau wel
Serieusquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat vind ik geweldig!! Dan mag Grup Derdiguzel voor me komen spelen
Kusje?quote:
Ja serieus.. Dat is stiekem de enige reden dat ik op turken val.. Leuke trouwfeestenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Serieus. Haha. Ik vind bruiloften niets
. Ik wil geen bruiloft
.
WAAROM DOEN MENSEN ZO MOEILIJK SOMS.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, helemaal kek geworden?
Ik begin volgend studiejaar aan een master, reken maar uit hoe oud ik dan ongeveer moet zijn.
@Jale, ik geef het even door dan knipt hij zn haren meteen voor jou.
Sshhht mag welquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Flört yapmaaa. Ze is internet nikahli met Turquaz.
Wheeeeh gewoon afgewezen.. Ben ik soms te dun voor jequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja serieus.. Dat is stiekem de enige reden dat ik op turken val.. Leuke trouwfeesten
Tijdstip maakt niks uit voor jou, complexe berekeningen ben jij niet goed mee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAAROM DOEN MENSEN ZO MOEILIJK SOMS.
ZEG HET GEWOON. Denk je echt dat ik op dit tijdstip zin heb om een complexe berekening uit te vogelen?!
Jewaitzelluuuuf ouweuhquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik ren harder dan jij met tikkertje. Je moest een sliding maken voordat je me kon tikken.
Jij wilt te dun zijn, is niet mijn smaak vandaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wheeeeh gewoon afgewezen.. Ben ik soms te dun voor je
Ik hossel niet, ik geef gewoon mijn meningquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Jale, je hoeveelste hosselpoging is dit nu al?
Eerst Turq, toen Arya, toen Weiss, en nu...
Altijd, elke nachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bedje van jou is vannacht ook bemand door één persoon, hm?.
Mwehquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij wilt te dun zijn, is niet mijn smaak vandaar.
Wat had ik ook alweer van je gestolen? Je schoen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Okay, nu zag ik dus een scenario voor me van oude Turkse film. Boompje, bosje, jongen, meisje, lachen, rennen, aantikken, (...), hahaha.
De sliding was wel super effective. Plotseling bevond jij je onder mij..
No spang man. Julide blijft voor altijd 16.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF man, opeens is iedereen volwassen hier.
Eng.
Augustus Yea!quote:
18 voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
No spang man. Julide blijft voor altijd 16.
Zou je wel denken, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
No spang man. Julide blijft voor altijd 16.
Eh? Ik dacht 16? Daarom ook dat ik het zeiquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
18 voor mij.. Toen leerde ik haar kennen.
Jij moet mijn schoen jatten na het avondeten. Dan ren ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat had ik ook alweer van je gestolen? Je schoen?.
.
Bu aksam olurumquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen aglama, dayanamam...![]()
@zg/julis, jullie leeftijdsverschil baart mij wel zorgen.
Komt er nooit van, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie meeten nooit he? Echt stom..
Morgen een meet van een ander sub
zarGon: "hmhmhm"quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
Waarom? :").quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen aglama, dayanamam...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |