abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:46:54 #81
167723 sanni
Acima de seu
pi_49306730
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.

Respect voor de ISAF.
pi_49329868
1 : Dat we als klein landje toch een vooraanstaande rol spelen in de geschiedenis.
2 : Waterbeheersing.
3 : Realisme.
4 : Vooruitstrevend.
5 : Hollandse pot.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:13:38 #83
179327 Harry4
Treehugger
pi_49983600
1. Nederland en water
2. Tollerantie
3. Bavaria
4. Frikandel
5. Verzorgingsstaat
Ich bin Macho, süper Macho...
pi_49983860
1. Wetenschap in Nederland
2. Watermanagement
3. Vrijheidsdenken (hoeren, drugs en euthanasie)
4. Voorloperrol in ontwikkelingssteun
5. Natuur en cultuur
Jesus saves but death prevails.
pi_50008328
Yes

- They do smoke weed all day
- Yes they do show hookers in public
- Yes yes.. they do wear klompen (wtf is het engels ervan)
- Yes they are greedy
- Yes most of them are atheist

gna gna

geinig dat iedereen iets met water zegt:D Laat ik nou net Civiele Techniek-->waterbouwkunde studeren hahaha
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_50017591
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors

-(zo nu komt er vast leven in dit topic .. I had to.. )
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:11:30 #87
179327 Harry4
Treehugger
pi_50019213
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors

-(zo nu komt er vast leven in dit topic .. I had to.. )
Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteit ook trots op ons water. Maar na vandaag ook trots op BNN om zoveel aandacht te vragen van alle andere conservatieve landjes
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:31:53 #88
169734 Marius_Dani
http://standbyme.web-log.nl
pi_50019972
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Mooi zo. Die allochtonen zijn ook maar gewoon Nederlands. Je kan wrijven wat je wil maar ik kan het alleen maar toejuichen. Kunnen ze mooi de tsunami van Wilders tegenhouden.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:33:21 #89
169734 Marius_Dani
http://standbyme.web-log.nl
pi_50020021
quote:
Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteit ook trots op ons water. Maar na vandaag ook trots op BNN om zoveel aandacht te vragen van alle andere conservatieve landjes
Had het stiekem wel en beetje verwacht. Deze actie is des te meer des BNN's
pi_50021074
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:31 schreef Marius_Dani het volgende:

[..]

Mooi zo. Die allochtonen zijn ook maar gewoon Nederlands. Je kan wrijven wat je wil maar ik kan het alleen maar toejuichen. Kunnen ze mooi de tsunami van Wilders tegenhouden.
Nee die allochtonen zijn niet Nederlands. Daarom heten ze ook allochtoon. Als het je goed uitkomt is het wel opeens een Nederlander. Nog groter nieuws. Ongeveer 80 tot 90 procent van die allochtonen wil terug naar vaderland of iig weg uit Neerland. Dit geld trouwens ook voor de Neerlanders. Oei oei oei.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:17:13 #91
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_50021454
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Harry4 het volgende:

[..]

Welke aandacht hebben ze gevraagd dan aan die conservatieve landjes (waar de donorproblematiek waarschijnlijk veel minder groot is dan in Nederland)?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:24:55 #92
179327 Harry4
Treehugger
pi_50021689
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef Kieboom het volgende:

[..]

Welke aandacht hebben ze gevraagd dan aan die conservatieve landjes (waar de donorproblematiek waarschijnlijk veel minder groot is dan in Nederland)?
De aandacht dat hier alles kan en alles mag dit had nooit gekunt in de VS bijvoorbeeld
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:32:27 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50021935
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Harry4 het volgende:

[..]

De aandacht dat hier alles kan en alles mag dit had nooit gekunt in de VS bijvoorbeeld
Het idee dat hier alles kan en alles mag vind ik altijd zo overdreven. Het verschilt erg per onderwerp en ik zou d'r ook niet echt speciaal trots op zijn. Soms is Nederland in haar omvangrijke regelzucht ontzettend betuttelend. In de VS kan en mag je bijvoorbeeld erg gemakkelijk een huis gaan bouwen, zie dat maar in Nederland voor elkaar te krijgen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:44:00 #94
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50022356
dat Nederland in oppervlakte en bevolkingsaantal weliswaar niet zo gek veel voorstelt, maar
  • Dat we tenminste een ECHTE democratie zijn, met keus uit veel partijen.
  • Dat we van alle landen het laagste percentage tienderzwangerschappen hebben, omdat we niet zo ontzettend tight-assed zijn als het over sex gaat.
  • Dat we in de top-5 zitten (wereldwijd) als het gaat om toegang tot breedband internet voor iedereen.
  • Dat we een rijke historie hebben, en een lange traditie op het gebied van geloofsvrijheid.
  • Dat we weliswaar heel veel regels hebben, maar juist daardoor heel veel vrijheid, omdat we precies weten wat er WEL mag (en geef toe: in ons land mag gewoon heel erg veel).
  • Dat we behoren tot de 10 rijkste landen (per capita) van de wereld.
  • Dat we ons land letterlijk zelf grotendeels zelf hebben aangelegd.
  • Dat ons land een behoorlijk toetertje meeblaast op het wereldtoneel, ondanks een relatief kleine krijgsmacht.
    en wat ik verder nog in mijn hoofd heb als me er naar gevraagd wordt
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:53:42 #95
    132386 Kieboom
    Handelaar in kolen en olie
    pi_50022698
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Harry4 het volgende:

[..]

Wat, een hoax?

Want echt zo'n wanvertoning organiseren ging uiteindelijk dus zelfs de omroep van Spuiten en Slikken, Neuken Doe Je Zo, en Try Before You Die, blijkbaar te ver.

En wat ondertussen nog steeds niet kan is die wetgeving rond donorcodicilen gewoon even omdraaien à la Belgie. Hoe zou dat in de VS geregeld zijn?

Maar goed dit is allemaal off topic. Of althans, mijn bijdrage dan. Want het gaat hier om zaken waar je trots op bent. En dat ben jij wel op BNN en ik nou niet echt.
    pi_50026793
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
    Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.

Respect voor de ISAF.
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
      zondag 3 juni 2007 @ 13:16:52 #97
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_50057628
    Laatst zat ik met een buitenlandse gast wat kletsen over Nederland toen hij vroeg wat ik vond dat Nederland het meest kon missen om nog beter te worden.

" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan "
      zondag 3 juni 2007 @ 13:19:17 #98
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_50057693
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef sanni het volgende:
    Laatst zat ik met een buitenlandse gast wat kletsen over Nederland toen hij vroeg wat ik vond dat Nederland het meest kon missen om nog beter te worden.

" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan " [afbeelding]
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
      zondag 3 juni 2007 @ 23:22:14 #99
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_50075711
    1. pragmatisme
    2. ondernemerschap
    3. tot op zekere hoogte een meritocratie
    4. 'watermanagement'
    5. de Ned. rechtsstaat
    6. Marco van Basten, Gullit & Rijkaard
    Before all else, be armed.
      zondag 3 juni 2007 @ 23:24:11 #100
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_50075772
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef sanni het volgende:

" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan " [afbeelding]
    Wat een mongool zeg. Duidelijk oogkleppen op.
    Era Vulgaris
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')