quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.
Respect voor de ISAF.
Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors
-(zo nu komt er vast leven in dit topic .. I had to..)
Mooi zo. Die allochtonen zijn ook maar gewoon Nederlands. Je kan wrijven wat je wil maar ik kan het alleen maar toejuichen. Kunnen ze mooi de tsunami van Wilders tegenhouden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors
Had het stiekem wel en beetje verwacht. Deze actie is des te meer des BNN'squote:Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteitook trots op ons water. Maar na vandaag ook trots op BNN om zoveel aandacht te vragen van alle andere conservatieve landjes
Nee die allochtonen zijn niet Nederlands. Daarom heten ze ook allochtoon. Als het je goed uitkomt is het wel opeens een Nederlander. Nog groter nieuws. Ongeveer 80 tot 90 procent van die allochtonen wil terug naar vaderland of iig weg uit Neerland. Dit geld trouwens ook voor de Neerlanders. Oei oei oei.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:31 schreef Marius_Dani het volgende:
[..]
Mooi zo. Die allochtonen zijn ook maar gewoon Nederlands. Je kan wrijven wat je wil maar ik kan het alleen maar toejuichen. Kunnen ze mooi de tsunami van Wilders tegenhouden.![]()
Welke aandacht hebben ze gevraagd dan aan die conservatieve landjes (waar de donorproblematiek waarschijnlijk veel minder groot is dan in Nederland)?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteitook trots op ons water. Maar na vandaag ook trots op BNN om zoveel aandacht te vragen van alle andere conservatieve landjes
De aandacht dat hier alles kan en alles magquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Welke aandacht hebben ze gevraagd dan aan die conservatieve landjes (waar de donorproblematiek waarschijnlijk veel minder groot is dan in Nederland)?
Het idee dat hier alles kan en alles mag vind ik altijd zo overdreven. Het verschilt erg per onderwerp en ik zou d'r ook niet echt speciaal trots op zijn. Soms is Nederland in haar omvangrijke regelzucht ontzettend betuttelend. In de VS kan en mag je bijvoorbeeld erg gemakkelijk een huis gaan bouwen, zie dat maar in Nederland voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Harry4 het volgende:
[..]
De aandacht dat hier alles kan en alles magdit had nooit gekunt in de VS bijvoorbeeld
Wat, een hoax?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Harry4 het volgende:
[..]
De aandacht dat hier alles kan en alles magdit had nooit gekunt in de VS bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.
Respect voor de ISAF.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef sanni het volgende:
Laatst zat ik met een buitenlandse gast wat kletsen over Nederland toen hij vroeg wat ik vond dat Nederland het meest kon missen om nog beter te worden.
" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan " [afbeelding]
Wat een mongool zeg. Duidelijk oogkleppen op.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef sanni het volgende:
Laatst zat ik met een buitenlandse gast wat kletsen over Nederland toen hij vroeg wat ik vond dat Nederland het meest kon missen om nog beter te worden.
" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan " [afbeelding]
Dominantie van trance?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef iamthezenmaster het volgende:
2. dominatie van de trance/house scene
Ik bespeur een ondertoon.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:45 schreef ThaSandman het volgende:
Wij hebben als Nederlanders toch een speciale plaats in deze wereld. Het wordt tijd dat wij als land het voorbeeld geven aan hoe je met buitenlandse mensen moet omgaan. Wij zijn altijd vooruitstrevend geweest en kunnen dat nu ook zijn. De problemen die wij hebben met allochtonen zullen weldra ook in de rest van de wereld plaatsvinden. Wij zullen dus het "goede" voorbeeld moeten geven.
Maar de regering was weer pro entente.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef StarGazer het volgende:
1. Politieke systeem
2. Verzorgingsstaat
3. Monarchie
4. Geschiedenis
5. Ajax Amsterdam
Waar ik minder trots op ben:
1. De steun aan Amerika voor de oorlog in Irak
2. De operatie in Indonesie vlak na WII
3. De pro - Duitse houding van het koningshuis gedurende WO1. Als Nederland betrokken zou zijn geweest bij WO1 dan had het zeer waarschijnlijk de kant van de centralen gekozen
De Duitsers waren in de Eerste Wereld niet "fout" op de manier waarop ze dat in de Tweede waren. WO1 is sowieso wat mij betreft de meest bloedige en nutteloze oorlog aller tijden geweest. Dus wat dat betreft had het bitter weinig uit gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef StarGazer het volgende:
3. De pro - Duitse houding van het koningshuis gedurende WO1. Als Nederland betrokken zou zijn geweest bij WO1 dan had het zeer waarschijnlijk de kant van de centralen gekozen
Nuchterheid en doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoegquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
5. Simplisme en niet proberen zo godvergeten interessant over te komen, al wordt dit steeds minder
Simpeler dan je denkt: [b]wooden shoesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 - Yes yes.. they do wear klompen (wtf is het engels ervan)
Fout 1: 2 miljoen allochtonen, waarvan de helft van westerse afkomst. Dus niks 2 miljoen negers en kut-Marokkaantjes: je kunt niet eens tellen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Ze kiezen ervoor, en dat willen ze maar al te graag. Anders zouden ze niet in Nederland willen blijven.
Feit blijft wel dat de het Westerse niveau van welvaart door blanken, en voornamelijk Noord-Europeanen opgebouwd is.
Lijkt me triest om tegen een halfleeg glas aan te kijken!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
* Drugs![]()
* Kinderlokkerspartij![]()
* Dode Pim![]()
* Geen gordels of helm omdat er dan meer donoren komen![]()
* No respect*![]()
* Balkenende![]()
* Euro
Ik schaam mij voor het land waarin ik geboren ben...kan er weinig anders van maken
fout: die welvaart waren we rond 1850 helemaal kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Fout 1: 2 miljoen allochtonen, waarvan de helft van westerse afkomst. Dus niks 2 miljoen negers en kut-Marokkaantjes: je kunt niet eens tellen!
Fout 2: Als je Fransen, Spanjaarden, Portugezen en Italianen ook tot Noord-Europeanen rekent: goed zo. Anders: geklets!
Fout 3: De Nederlandse welvaart is grotendeels gebouwd op roof door de VOC en de VWC. Dat kun je natuurlijk als een verdienste beschouwen: het talent om te roven en stelen.
Waar en toch foutquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
fout: die welvaart waren we rond 1850 helemaal kwijtgeraakt
quote:Yes yes.. they do wear klompen (wtf is het engels ervan)
veelal word het woord "Clogs" gebruiktquote:Simpeler dan je denkt: [b]wooden shoes
Huh? Toen hadden we gewoon nog allemaal koloniën!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
fout: die welvaart waren we rond 1850 helemaal kwijtgeraakt
Naaah, niet meer zoals 'vroger' alleen Indonesië, Suriname en de Antillen nog. De rest is ten tijde van de Bataafsche Republiek in Engelse handen gevallen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh? Toen hadden we gewoon nog allemaal koloniën!
jep maar die leverde niet zo heel veel meer op en eer NL laat aan de industriele revolutie begon is veel rijkdom verdamptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh? Toen hadden we gewoon nog allemaal koloniën!
Weleens van de Oostzeehandel gehoord?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Fout 3: De Nederlandse welvaart is grotendeels gebouwd op roof door de VOC en de VWC. Dat kun je natuurlijk als een verdienste beschouwen: het talent om te roven en stelen.
Die waarmee de Hanzesteden tot bloei kwamen? Jawel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Weleens van de Oostzeehandel gehoord?
Toch was dat een iets moeizamer onderneming.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:32 schreef Kees22 het volgende:
Maar alles bij elkaar denk ik toch, dat de VOC in totaal meer bijgedragen heeft aan de welvaart.
Dat kan, maar dat maakt de bijdrage niet minder. Of bedoel je dat de kosten relatief hoger waren dan de baten, vergeleken bij de Oostzeehandel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Toch was dat een iets moeizamer onderneming.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |