Heb je 100% gelijk in, ze verdienen het volste respect van deze natiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.
Respect voor de ISAF.
Verdeeld per persoon staan we 10equote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:36 schreef sogghartha het volgende:
Ok, over handel dan: http://www.ned.univie.ac.(...)tenlandse_handel.htm
Nederland staat internationaal op plaats 8. Dat is behoorlijk goed voor zo'n ontiegelijk klein landje. Als je dat zou verdelen per persoon, staan we ruimschoots bovenaan. We zijn economisch gezien een grote speler.
Ik sluit mij hierbij aan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Redcoon het volgende:
1 - Welvaart
2 - Vrijheid
3 - Geschiedenis (inclusief de VOC, kolonialisme)
4 - Zelfgemaakte landschap
5 - Nederlands ondernemerschap
Voor zo'n klein kikkerlandje mogen we er best zijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.
Respect voor de ISAF.
Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors
-(zo nu komt er vast leven in dit topic .. I had to..)
Mooi zo. Die allochtonen zijn ook maar gewoon Nederlands. Je kan wrijven wat je wil maar ik kan het alleen maar toejuichen. Kunnen ze mooi de tsunami van Wilders tegenhouden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors
Had het stiekem wel en beetje verwacht. Deze actie is des te meer des BNN'squote:Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteitook trots op ons water. Maar na vandaag ook trots op BNN om zoveel aandacht te vragen van alle andere conservatieve landjes
Nee die allochtonen zijn niet Nederlands. Daarom heten ze ook allochtoon. Als het je goed uitkomt is het wel opeens een Nederlander. Nog groter nieuws. Ongeveer 80 tot 90 procent van die allochtonen wil terug naar vaderland of iig weg uit Neerland. Dit geld trouwens ook voor de Neerlanders. Oei oei oei.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:31 schreef Marius_Dani het volgende:
[..]
Mooi zo. Die allochtonen zijn ook maar gewoon Nederlands. Je kan wrijven wat je wil maar ik kan het alleen maar toejuichen. Kunnen ze mooi de tsunami van Wilders tegenhouden.![]()
Welke aandacht hebben ze gevraagd dan aan die conservatieve landjes (waar de donorproblematiek waarschijnlijk veel minder groot is dan in Nederland)?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Hey, ik volg vakken als watermanagement en waterkwaliteitook trots op ons water. Maar na vandaag ook trots op BNN om zoveel aandacht te vragen van alle andere conservatieve landjes
De aandacht dat hier alles kan en alles magquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Welke aandacht hebben ze gevraagd dan aan die conservatieve landjes (waar de donorproblematiek waarschijnlijk veel minder groot is dan in Nederland)?
Het idee dat hier alles kan en alles mag vind ik altijd zo overdreven. Het verschilt erg per onderwerp en ik zou d'r ook niet echt speciaal trots op zijn. Soms is Nederland in haar omvangrijke regelzucht ontzettend betuttelend. In de VS kan en mag je bijvoorbeeld erg gemakkelijk een huis gaan bouwen, zie dat maar in Nederland voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Harry4 het volgende:
[..]
De aandacht dat hier alles kan en alles magdit had nooit gekunt in de VS bijvoorbeeld
Wat, een hoax?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Harry4 het volgende:
[..]
De aandacht dat hier alles kan en alles magdit had nooit gekunt in de VS bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Respect voor de ISAF.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef sanni het volgende:
Laatst zat ik met een buitenlandse gast wat kletsen over Nederland toen hij vroeg wat ik vond dat Nederland het meest kon missen om nog beter te worden.
" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan " [afbeelding]
Wat een mongool zeg. Duidelijk oogkleppen op.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef sanni het volgende:
Laatst zat ik met een buitenlandse gast wat kletsen over Nederland toen hij vroeg wat ik vond dat Nederland het meest kon missen om nog beter te worden.
" Kick out all those left-wing morons and send them to Afghanistan " [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |