Nu heb je het over Heineken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef sogghartha het volgende:
. Niet voor niets dat alle landen ter wereld bij ons aankloppen als ze vragen hebben over waterbeheer. We're the best!
Ze kiezen ervoor, en dat willen ze maar al te graag. Anders zouden ze niet in Nederland willen blijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je strot zeg :S
Lekker weer voor die jongen bij mij op volleybal die op een witte school voor moeillijk opvoedbare kinderen zijn ruim 40 uur per week werkt voor een mager salaris. Mooi voor die molukse vriend van me die bij prorail elke nachtdienst draait die er zo ongeveer is, lekker voor die Surinaamse buurman van mij die in de storingsploegen van de Telegraaf toch maar zorgt dat die krant elke dag op tijd bij iedereen op de mat ligt.
Ben je nou de enige die onze schitterende schildertraditie noemt...?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:54 schreef Perico het volgende:
3. Rembrandt, Vermeer, van Gogh
En vergeet Mondriaan niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:45 schreef Kieboom het volgende:
Ben je nou de enige die onze schitterende schildertraditie noemt...?
1: FOK!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Marius_Dani het volgende:
Stel je voor: Je bent op vakantie en je komt een buitenlandse toerist tegen. Hij vraagt je 5 dingen te noemen waarin Nederland groot is, of waarop je als Nederlander trots bent. Wat zou jij noemen?
Geef je top 5 van zaken die je een trots gevoel geven over Nederland.
[afbeelding]
Ben erg benieuwd.
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.
Respect voor de ISAF.
Heb je 100% gelijk in, ze verdienen het volste respect van deze natiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik vind trouwens dat 'onze jongens' wel een bonusplaatsje verdienen. Of je nu achter onze aanwezigheid in Afghanistan staat of niet, zij vinden het het waard om hun leven in gevaar te brengen voor onze veiligheid.
Respect voor de ISAF.
Verdeeld per persoon staan we 10equote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:36 schreef sogghartha het volgende:
Ok, over handel dan: http://www.ned.univie.ac.(...)tenlandse_handel.htm
Nederland staat internationaal op plaats 8. Dat is behoorlijk goed voor zo'n ontiegelijk klein landje. Als je dat zou verdelen per persoon, staan we ruimschoots bovenaan. We zijn economisch gezien een grote speler.
Ik sluit mij hierbij aan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Redcoon het volgende:
1 - Welvaart
2 - Vrijheid
3 - Geschiedenis (inclusief de VOC, kolonialisme)
4 - Zelfgemaakte landschap
5 - Nederlands ondernemerschap
Voor zo'n klein kikkerlandje mogen we er best zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |