Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
Niet gezien, ga het ook niet bekijkenmensen die seksuele handelingen verrichten met dieren
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Julis het volgende:
Dit is net zoiets als... er is bezoek in de woonkamer. Je moet ervoor kiezen: Je gaat naar de woonkamer en je begroet alle vrouwen (en je zwaait ze uit) of je blijft in je kamer en doet alsof je er niet bent.
quote:
quote:
Ja, maar dat is een film.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet?. Je kijkt wel naar A Serbian Film, maar dit gaat te ver?
!
Hier zit eigenlijk wel wat in. Je kunt jezelf nog geruststellen met dat het niet waar is. Maar stiekem is het vast wel ergens in de wereld gebeurd. Of niet?quote:
De laatste paar seconde zie je hem toch heel duidelijk in dr gore bek zitten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Ze pijpt die hond niet eens, nja ze stopt iets in haar mond. Is niet eens duidelijk.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Ze pijpt die hond niet eens, nja ze stopt iets in haar mond. Is niet eens duidelijk.
Dus:quote:
Wat voor scenarios?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Julis het volgende:
Ik maak wel eens scenario's in mijn hoofd, en dan vraag ik mezelf af of het wel ooit eens is gebeurd in de wereld. Meer mensen die het doen?
Bedoel je filmscenario's?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Julis het volgende:
Ik maak wel eens scenario's in mijn hoofd, en dan vraag ik mezelf af of het wel ooit eens is gebeurd in de wereld. Meer mensen die het doen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inspector xminator en het meisje met de hond.
Als het echt was had ik er niet naar kunnen kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier zit eigenlijk wel wat in. Je kunt jezelf nog geruststellen met dat het niet waar is. Maar stiekem is het vast wel ergens in de wereld gebeurd. Of niet?
Denken dat je normaal bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
Waarom hebben de meesten hier van die freaky gedachten... ?? Ben ik dan één van de weinige normale personen hier?
Neh, niet duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus:
Baby's die geneukt worden - duidelijk te zien, toch? - is niet erg, zolang het een film is (en dus niet echt) én een opname van een kind dat een hond pijpt - wat overigens niet eens echt te zien is - is wel erg?
quote:
Naja, o.a. ook filmscenario's (daar kan ik dan mijn inspiratie uithalen). Maar ook zelf bedachte rare scenario's, waarvan je denkt: Is dit ooit gebeurd in de wereld?quote:
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Naja, o.a. ook filmscenario's (daar kan ik dan mijn inspiratie uithalen). Maar ook zelf bedachte rare scenario's, waarvan je denkt: Is dit ooit gebeurd in de wereld?
Ik heb noooooit freaky gedachtes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
Waarom hebben de meesten hier van die freaky gedachten... ?? Ben ik dan één van de weinige normale personen hier?
Vanaf nu post ik hier niet meer danquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denken dat je normaal bent.. Bescheiden hoor.
Er is wat mis met iedereen die in deze reeks post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |