SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nuja mijn moeder en daar was ik gaan eten dus dan zit je op de bank naar Giel Beelen te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Mensen die vandaag de dag nog steeds DWDD kijkenDat alleen al is KLB-waardig.
Een Afghaan, hij keek trots na die uitspraak... maar ik neem die Dari sprekende jongensboelers vanaf vandaag niet meer serieus, moge hun kamelen in een worstelwedstrijd tegen de Turken het onderspit delven, tfoe tfoe!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Klopt niet.
Haha inderdaad, lag echt in een deuk. Zo herkenbaar idd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat stukje op youtube over die Iranier die zijn hele familie in 1 auto gepropt ziet, hoe herkenbaar is dat beeld
Hoi Sal. Goed. En hoe gaat het met jou? Je zei dat je Turken nodig had, toch? Waarvoor eigenlijk?quote:
Mag ik je daarover een dm sturen of wil je liever dat ik me hier publiekelijk aan de schandpaal nagel?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoi Sal. Goed. En hoe gaat het met jou? Je zei dat je Turken nodig had, toch? Waarvoor eigenlijk?
Ik wil je graag aan de schandpaal nagelen, dus ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Mag ik je daarover een dm sturen of wil je liever dat ik me hier publiekelijk aan de schandpaal nagel?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Mag ik je daarover een dm sturen of wil je liever dat ik me hier publiekelijk aan de schandpaal nagel?
Jammer dan Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil je graag aan de schandpaal nagelen, dus ja.
DM dan? zG zegt gewoon Jülide. Geen Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jammer dan JullepulWat zegt zG eigenlijk tegen jou?
Waarom ben je bang om het te vertellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Sana ne
Vertaling: Aan jou wat(?)
Hoi, nieuwe UIquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Esselamu Aleykum Ve Rahmetullahi Ve Berakatuhu
Jaa, bi anlik heves..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
DM dan? zG zegt gewoon Jülide. Geen Jullepul.
[..]
Waarom ben je bang om het te vertellen?.
[..]
Hoi, nieuwe UI.
Hoe kom je erbij dat er iets is om te vertellen? Tevens hoe kom je erbij dat ik bang zou zijn indien er iets was om te vertellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Die zG is wel een toffe gozer, ik hou van mensen die gewoon normaal doen. Netjes, Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
DM dan? zG zegt gewoon Jülide. Geen Jullepul.
[..]
[..]
Hoi, nieuwe UI.
Waarom vertel je dan niet wie je bent? Je volgt dit topic blijkbaar wel langer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er iets is om te vertellen? Tevens hoe kom je erbij dat ik bang zou zijn indien er iets was om te vertellen?
Lees de vragen, denk erover na en beantwoord ze jongedame.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan niet wie je bent? Je volgt dit topic blijkbaar wel langer.
Dat zegt ie niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil het weten. Wat stond er eerst?
Ja, ik ben niet zo van de koosnamen. Hij ook niet, gelukkig. Jullepulquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die zG is wel een toffe gozer, ik hou van mensen die gewoon normaal doen. Netjes, Jullepul
- Hoe kom je erbij dat er iets is om te vertellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Lees de vragen, denk erover na en beantwoord ze jongedame.
Burakius, jaquote:
Nee, ik bedoel, dat in het filmpje is Burakius, toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
... NeeWaarom zou ik zo reageren op een filmpje van Burakius kiz, dusunsene
KIZ. Ik weet wie dat altijd tegen mij zeiquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
... NeeWaarom zou ik zo reageren op een filmpje van Burakius kiz, dusunsene
Hoe wist je over dit filmpje?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Hij lijkt hier niet op een imam. Raar hè?
Dat is allang duidelijk man. Dat is hij niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
De échte vraag is natuurlijk: is Arcadia Meh7?
Oh.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is allang duidelijk man. Dat is hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken op FOK! #659 Waar we together alone zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Taalnazigebeurens, ik kijk er niet eens van op eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #659 Waar we together alone zijn.
Jij spreekt Klingon?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je dat achterstevoren typt, krijg je 'nekrut tuk'.
Ze zitten ook echt overal hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
Ik wrijf het er nog dikker in. Weet je wat. Die trots he. Dat waterbouwkunde. Wist je dat deze in de Hogeschool van Amsterdam voor meer dan 50% allochtoon is. Ongeveer 30-40% is moslim van de studenten van Civiele Techniek. Jullie trots wordt in de toekomst behouden door allochtonen. Lolzors
-(zo nu komt er vast leven in dit topic .. I had to..)
nekschot turk?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je dat achterstevoren typt, krijg je 'nekrut tuk'.
Wie is dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Moraalridderquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #659 Waar we together alone zijn.
Et tu, TM?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat die jongen toch met rust. Dit komt wat stalkerig homosensueel over.
Vielleichtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh, daarom word ik met hem vergeleken.
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik hem Aryamehr2 noemen en overal reageren met pro-islamitische citaten.quote:
Haha, dat zou heel grappig zijn!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik hem Aryamehr2 noemen en overal reageren met pro-islamitische citaten.
Volgens mij heeft hij ongeveer 100 klonen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
zarGon compenseert dat met 10+.
Zo zo zo. Met je ninja.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ongeveer 100 klonen hoor.
Ik heb niks met die islamisering te makenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Zo lijken ze met meer en is de islamisering, tevens turkificatie, compleet.
Jij beperkt je slechts tot de voortplanting?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb niks met die islamisering te maken
sssst. Weissmanin uzerine gitme.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij beperkt je slechts tot de voortplanting?
Ben je daar ook succesvol in Wiessman?
Snel Weissman, bekeer je tot islam! Je enige hoop tot een succesvol liefdesleven.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij beperkt je slechts tot de voortplanting?
Ben je daar ook succesvol in Wiessman?
ani miztaerquote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ken een Nederlander genaamd Nourdine.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef richard. het volgende:
[..]
ik denk een turk anders heet ie wel jan,piet of klaas
Dat laatste voornamelijk, denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef AryaMehr het volgende:
Dat, en wellicht ook last van gespleten persoonlijkheden.
Bi siktir aqquote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
Snel Weissman, bekeer je tot islam! Je enige hoop tot een succesvol liefdesleven.
Wie doet zoiets nou vrijwillig?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Snel Weissman, bekeer je tot islam! Je enige hoop tot een succesvol liefdesleven.
Hoaxquote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken een Nederlander genaamd Nourdine.
Hoe oud is dat man, heb ik 2 jaar geleden al gezien...quote:
Kuffar...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe oud is dat man, heb ik 2 jaar geleden al gezien...
Dat zou kunnen kloppen jaquote:Geüpload door Burakius op 7 okt 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |