Is goed man, maar ik bedoel, ik wil je telkens niet in een discussie trekken waar jij eigenlijk vrij weinig aan hebt. Maar wees dan tenminste een wijze man en reageer niet op dingen die je niet leuk vindt, wanneer ik bijvoorbeeld het over islam heb, dan zou je je moeten weerhouden van reageren, vooral op een negatieve manier, ik voel me telkens aangevallen door jou en ik ben heus niet de enige die zich zo voelt. Als jij je geroepen voelt om op dezelfde manier door te gaan, wees mijn gast. Ik ga ook niet in een topic van lesbiennes en homo's roepen dat homofilie vuig is.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als er überhaupt één iemand hier is die overal de islam bij betrekt dan ben jij dat wel. En daar laat ik het bij.
quote:
Hoe oud Jaleesa, nu al een dochter?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:48 schreef Julis het volgende:
[..].
. Welnee, niet overdrijven. Iyilik. En jij en Kaan
? Ik raakte net in de war met Deniz, het zoontje van Jaleesa
Ik ga mezelf zwart verven, kattenoortjes, staart dit dat. Ik word zelf een zwarte kat.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag de 13e. Ongeluk, klein hoekje. Gasexplosie. En zulks.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zwart verven, kattenoortjes, staart dit dat. Ik word zelf een zwarte kat.

Ehm, ik weet niet meer hoe oud ze is. Maar ze heeft een zoontje, jaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe oud Jaleesa, nu al een dochter?
Kaan doet het goed, gelukkig. Vandaag wezen winkelen voor hem.
Wat? Je hebt je kat bezwangerd?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
Owja, mijn kat is mijn zwanger. Binnenkort foto's, wanneer de kittens er zijn.
Ik ben 21, En Deniz Arda is een jongenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe oud Jaleesa, nu al een dochter?
Kaan doet het goed, gelukkig. Vandaag wezen winkelen voor hem.
Ja, kittens zijn leukquote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
Owja, mijn kat is mijn zwanger. Binnenkort foto's, wanneer de kittens er zijn.
Miauww.quote:
Ach, ze pijpen ook honden, hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat? Je hebt je kat bezwangerd?
Heb je ook dat filmpje gezien? Echt ranzig!quote:
Ja, ik heb het filmpje gezien. Ik vond het ook dom dat die jongens haar aanmoedigdenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je ook dat filmpje gezien? Echt ranzig!
. Aan de éne kant vind ik het wel zielig voor haar. Ze heeft iets doms gedaan, ja. Maar iedereen reageert er zo overdreven op. Tja, ik weet niet wat ik triester moet vinden.
Iedereen doet domme dingen als ze teveel gedronken hebben, zij pijpt dan blijkbaar hondjesquote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik heb het filmpje gezien. Ik vond het ook dom dat die jongens haar aanmoedigden. Het was niet slim van haar. Maar dit filmpje moest gewoon niet op het internet terecht komen. Wie dat heeft gedaan [ afbeelding ]. Aan de éne kant vind ik het wel zielig voor haar. Ze heeft iets doms gedaan, ja. Maar iedereen reageert er zo overdreven op. Tja, ik weet niet wat ik triester moet vinden.
Huh?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Julis het volgende:
Dit is net zoiets als... er is bezoek in de woonkamer. Je moet ervoor kiezen: Je gaat naar de woonkamer en je begroet alle vrouwen (en je zwaait ze uit) of je blijft in je kamer en doet alsof je er niet bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |