ssssst adam ol..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste voornamelijk, denk ik.
[..]
Bi siktir aq![]()
met je islam
Iedereen doet dat vrijwillig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Wie doet zoiets nou vrijwillig?
[..]
Hoax
Vay ablasini...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen doet dat vrijwillig.
https://twitter.com/#!/nourdeenw
Niets lachwekkender dan bekeerde Nederlanders. Ik zou zeggen; kaaskop, blijf bij je leest!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen doet dat vrijwillig.
https://twitter.com/#!/nourdeenw
Nee dat was iemand anders, kreeg wel de leuke dingen te wetenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat zou kunnen kloppen ja
Stalk jij hem ook?
Die man in je UI - hoe ironisch ik het ook telkens vind dat jij hem als UI hebt - heeft in 3 maanden tijd 3 miljoen mensen laten bekeren tot soennitisch islam in Amerika. U mad?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets lachwekkender dan bekeerde Nederlanders. Ik zou zeggen; kaaskop, blijf bij je leest!
Wat voor soort dingen?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee dat was iemand anders, kreeg wel de leuke dingen te weten
Merhaba..quote:
Wat wil je daar precies mee zeggen? Los gezien van het dat Malcolm juist aanvoerde dat Afro-Amerikanen, die zich grotendeels bekeerden, voordat ze als slaaf naar de VS werden gebracht eigenlijk 'islamitisch' waren of enigszins islamitische culturele elementen kenden. Bij kaaskoppen is dit in geen enkel geval zo. Het is triest, lachwekkend en absurd!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef Arcadia het volgende:
Die man in je UI - hoe ironisch ik het ook telkens vind dat jij hem als UI hebt - heeft in 3 maanden tijd 3 miljoen mensen laten bekeren tot soennitisch islam in Amerika. U mad?
Dezelfde religieus geografisch gebied waar Nederland zijn slaven vandaan heeft gehaald. Krijg je nu een flashback naar een eerdere discussie vandaag met jou - dan zou je ook moeten beseffen nu waarom Nederland niet van "Nederlanders" alleen an sich is.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat wil je daar precies mee zeggen? Los gezien van het dat Malcolm juist aanvoerde dat Afro-Amerikanen, die zich grotendeels bekeerden, voordat ze als slaaf naar de VS werden gebracht eigenlijk 'islamitisch' waren of enigszins islamitische culturele elementen kenden. Bij kaaskoppen is dit in geen enkel geval zo. Het is triest, lachwekkend en absurd!
#fokxitquote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii ii geceler millet, ben ff na buuten..
x
Ik zie die correlatie niet. Je begint wartaal uit te slaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
Dezelfde religieus geografisch gebied waar Nederland zijn slaven vandaan heeft gehaald. Krijg je nu een flashback naar een eerdere discussie vandaag met jou - dan zou je ook moeten beseffen nu waarom Nederland niet van "Nederlanders" alleen an sich is.
Nasilsin?quote:
Hebben gelovigen wel vaker last van als ze in het nauw zittenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie die correlatie niet. Je begint wartaal uit te slaan.
Hooooi Julis!quote:
Ja, opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Weissman het volgende:
Hebben gelovigen wel vaker last van als ze in het nauw zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |