Lekker recent ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef zerokil het volgende:
Sulejmani 16 miljoen, jonge jonge jonge wat een beleid ook he.
Achja 30miljoen uitgeven aan meerdere prutsers en 5e staan is ook niet echt denderend en het voorbeeld van een perfecte beleidquote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef zerokil het volgende:
Sulejmani 16 miljoen, jonge jonge jonge wat een beleid ook he.
Hij heeft voor psv 6x gescoord ofzo, die andere goals zijn nog van zijn groningen weken aan het begin van het seizoenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind Matavz vooralsnog geen miskoop. Krijgt weinig ballen en pikt toch zijn goaltjes mee. Het kan nog veel beter, maar miskoop vind ik het niet. Wijnaldum vind ik wel een ontzettende miskoop.
tadic gaat naar twentequote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee, misschien kunnen we hem volgend seizoen wel gebruiken??
Misschien kan er nog wel een keer worden aangeklopt bij de gemeente ja, geen idee hoe ze daarin staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wie wou je dan halen?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lensquote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie wou je dan halen?
Ik verwacht dat Labyad en Toivonen weggaan, nou dan zou je Wijnaldum op de plek van Toivonen gooien.. (duur betaald dus die 'moet' je opstellen), maar wie dan op rechts die wel voorzetten geeft op Matavz?
oja die zijn er genoeg in Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
leer lezen pauper, type tadic zei ik.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Jullie mogen Cabral wel kopen, miljoentje of 7?
Stuur Brands even een DVD'tje op van Feyenoord - Roda en het is wel rond lijkt me zo.
Ga wegquote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Stuur Brands even een DVD'tje op van Feyenoord - Roda en het is wel rond lijkt me zo.
12miljoen euro incasseren in 1,5jaar tijd voor 2 overgewaardeerde spelers, niks mis meequote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Brands is stiekem een Havenslaafquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga wegik mag hopen dat Een Brands zich niet 2x aan de zelfde steen stoot.
nee hoor, wedstrijd is afgelopen en het is 2-1 gebleven voor rkcquote:
Matavz en Toivonen verkopen aan Anzhi, vervolgens:quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie wou je dan halen?
Ik verwacht dat Labyad en Toivonen weggaan, nou dan zou je Wijnaldum op de plek van Toivonen gooien.. (duur betaald dus die 'moet' je opstellen), maar wie dan op rechts die wel voorzetten geeft op Matavz?
Ook gij Brutus?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, wedstrijd is afgelopen en het is 2-1 gebleven voor rkc
Nee wij zijn gewoon lekker arrogant, zoals we ook altijd bestempeld worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook gij Brutus?
Toen met het gezeik tussen Cruijff en de andere commissarissen werd jullie topic ook volgeplemt met rotzooi. Jij was 1 van degene die zich daar dood aan ergerde, maar nu wel lekker zelf de oppertroll uit komen hangen.
Weer 4 van die ego's in de voorhoedequote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matavz en Toivonen verkopen aan Anzhi, vervolgens:
Mertens - El Hamdaoui - Lens
---------------- Wijnaldem -----------
Strootman - Bommel
Pieters - Derijck - Marcelo - Manolev
----------------------Tyton ---------------
Niet door iedereen, stomme debiel. Kanker dan ook een eind op en maak een trolltopic in ipv het hier voor iedereen onmogelijk te maken om wat zinnigs kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee wij zijn gewoon lekker arrogant, zoals we ook altijd bestempeld worden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet door iedereen, stomme debiel. Kanker dan ook een eind op en maak een trolltopic in ipv het hier voor iedereen onmogelijk te maken om wat zinnigs kwijt te kunnen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeg eens wat zinnigs dan? Want je kraamt nu alleen maar frustratie uit.
Zinnig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]ja, en dat is me een partij raar.
Ik ben van mening dat Lens niet goed genoeg is.. en is ook niet het type tadic. Sowieso vaak vraag ik me af of die jongen nog wel geniet van het voetballen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matavz en Toivonen verkopen aan Anzhi, vervolgens:
Mertens - El Hamdaoui - Lens
---------------- Wijnaldem -----------
Strootman - Bommel
Pieters - Derijck - Marcelo - Manolev
----------------------Tyton ---------------
Ach jij genoot er ook van pik, laat mij hier dan ook een beetje van genietenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook gij Brutus?
Toen met het gezeik tussen Cruijff en de andere commissarissen werd jullie topic ook volgeplemt met rotzooi. Jij was 1 van degene die zich daar dood aan ergerde, maar nu wel lekker zelf de oppertroll uit komen hangen.
TR gemacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet door iedereen, stomme debiel. Kanker dan ook een eind op en maak een trolltopic in ipv het hier voor iedereen onmogelijk te maken om wat zinnigs kwijt te kunnen.
Wát een onzin, maargoed het waren DM's dus ik kan ze je niet meer laten zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach jij genoot er ook van pik, laat mij hier dan ook een beetje van genieten
Grote knul. Doe je het de volgende keer ook zelf als je weer een Jodenjacht topic maakt?quote:
Jongen als Ajax voor 30miljoen aan subsidie aankopen gedaan had en zo hard gefaald had dan had jij samen met helpmefok vooraan gestaan om de boel op te stokenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wát een onzin, maargoed het waren DM's dus ik kan ze je niet meer laten zien.
PSV heeft de beker gewonnen, praat hier niet over playoffs.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon een leuke club dat PSV, hopelijk doen ze het straks in de el playoffs beter tegen RKC.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV heeft de beker gewonnen, praat hier niet over playoffs.
Als je me ook maar 1 voorbeeld kunt geven waarin ik loop te kutten in een ander topic ben je een héle grote. Ik kom nagenoeg nóóit in het live eredivisieverslagen topic en al helemaal niet in andere topics. Of het moet gaan over de opstelling wie er speelt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen als Ajax voor 30miljoen aan subsidie aankopen gedaan had en zo hard gefaald had dan had jij samen met helpmefok vooraan gestaan om de boel op te stoken
Ohja dus psv hoeft dan idd niet mee te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV heeft de beker gewonnen, praat hier niet over playoffs.
wat een onzin, het waren dm's dus ik kan je ze niet meer laten zienquote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je me ook maar 1 voorbeeld kunt geven waarin ik loop te kutten in een ander topic ben je een héle grote. Ik kom nagenoeg nóóit in het live eredivisieverslagen topic en al helemaal niet in andere topics. Of het moet gaan over de opstelling wie er speelt.
Met Guidetti met dat wapen in zijn hand?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grote knul. Doe je het de volgende keer ook zelf als je weer een Jodenjacht topic maakt?
Gebroederlijk hand in hand hier, hoor
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je me ook maar 1 voorbeeld kunt geven waarin ik loop te kutten in een ander topic ben je een héle grote. Ik kom nagenoeg nóóit in het live eredivisieverslagen topic en al helemaal niet in andere topics. Of het moet gaan over de opstelling wie er speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ben er nagenoeg van overtuigd dat er niets op het internet te vinden is wat mij ooit ook maar engigszins zal frustreren. Ben maar niet bang.quote:
Het is niet een echte teamspeler nee, maar wel tot het bot gemotiveerd. En volgens mij waren Romario, De Bilde, Gillhaus, Kezman etc. nou ook niet de meest makkelijke spelers. Zo lang ze hun werk doen: scoren, zal er geen onvertogen woord over hen vallen. Dit gebeurt pas als je een grote bek hebt en niet presteert: zie Berg.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Lens niet goed genoeg is.. en is ook niet het type tadic. Sowieso vaak vraag ik me af of die jongen nog wel geniet van het voetballen.
El Ham, tja.. fijne jonge is datschiet er wel 20+ in waarschijnlijk maar je hebt er ook een hoop problemen mee.
Dat denk ik ook. En iemand die dat jonge grut op het veld een beetje kan sturen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk niet dat je een nieuwe speler of nieuwe spelers nodig hebt. Ik denk dat je een goede trainer/coach nodig hebt.
Bron.quote:Tyton vader geworden van een dochter
12 april 2012 14:00
Er is weer een baby geboren in de PSV-selectie: Przemyslaw Tyton is donderdagochtend vader geworden van een dochter genaamd Maja. Moeder en kind maken het goed, liet de Poolse doelman vanmiddag telefonisch weten vanuit het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop, waar de nieuwste PSV-baby vanochtend even na half tien ter wereld kwam.
Eerste kindje
Voor Tyton (25) en zijn partner is het hun eerste kindje. Maja is gezond en momenteel genieten de kersverse vader en moeder van hun pasgeboren baby. Namens heel PSV wensen we Przemyslaw heel veel geluk met zijn gezin. Of, zoals de Polen zeggen: Cieszymy się z wieści o narodzinach waszego waszej córeczki. Gratulujemy!
Leuk voor 'm, ik heb er verder geen boodschap aan.quote:
Bommel en graag wat versterking achterin want Pieters zal gaan, Bouma gaat geen twee jaar meer mee. Hij gaat eigenlijk nu al niet meer mee. En dan moet er met een nieuwe trainer van deze spelers een prima team gebouwd kunnen worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef Buitendam het volgende:
Alleen van Bommel mag wat mij betreft komen en dan hoeft er echt geen versterking meer te komen. De selectie van nu heeft meer dan genoeg kwaliteiten, ze gaan eerst maar eens kijken hoe het komt dat dat er voor geen meter uitkomt. Lijkt me een beter idee voor dit moment.
Pieters is echt wel weg van de zomer. LB van het NEderlands elftal..... er zijn sowieso weinig LB's. Newcastle zal wel weer komen. Toivonen zal bij redelijk bod vertrekken, die gaat veel verdienen volgend jaar. Manolev is alleen verlengd voor de transferrechten dus ik verwacht ook dat die mag bij een redelijk bod.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Volgend seizoen:
--Tyton--
-Hutchinson-Zanka-Marcelo-Pieters
--Bommel--Stroot--
--Wijnaldum--
Lens-Matavz-Aankoop
Wissel: Depay, Derijck, Willems, Locadia, Ritzmaier/Aankoop
Denk/hoop dat Toivonen gaat, en misschien Mertens ook.
Wijnaldum mag bij een goed bod ook weg, en denk dat Pieters ook zo wegkan, als er weer 7,6 (?) mil. wordt geboden.
En Strootman moet blijven, die zal groeien naast V. Bommel denk ik.
Mwah dit was het team van de bekerfinale en toen speelden ze prima.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk dat het gister beter was gegaan als Depay en/of Ritzmaier erin stond.
Is hij niet een tijdje ziek geweest?quote:Waarvan ik me afvraag wat er met die laatste is. Zit volgens mij nauwelijks meer bij de wedstrijdselectie of wel? Terwijl hij volgens mij gewoon goed speelt/speelde
Eerder Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
Depay moet de laatste wedstrijden van het seizoen gewoon lekker in de basis. Dan kan Labyad mooi op de bank.
Zijn beide even slecht op dit moment. Met Wijnaldum moet je nog door na dit seizoen, Labyad vertrekt. Makkelijke keuze dan lijkt me.quote:
Ik vind Labyad het tot nu toe best prima doen op zijn nieuwe plek.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn beide even slecht op dit moment. Met Wijnaldum moet je nog door na dit seizoen, Labyad vertrekt. Makkelijke keuze dan lijkt me.
In de bekerfinale speelde die goed ja, voor de rest is het niet veel. Gister ook weer. Een vrije trap op ongeveer de middenlijn en dan gaat ie op doel schieten. Gewoon een arrogant mannetje, geen aandacht meer aan besteden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind Labyad het tot nu toe best prima doen op zijn nieuwe plek.
Had je allang uit de basis moeten halen, want die is toch weg aan het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de bekerfinale speelde die goed ja, voor de rest is het niet veel. Gister ook weer. Een vrije trap op ongeveer de middenlijn en dan gaat ie op doel schieten. Gewoon een arrogant mannetje, geen aandacht meer aan besteden.
En dan een mindere speler opstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je allang uit de basis moeten halen, want die is toch weg aan het eind van het seizoen.
Depay voor Mertens lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
Depay moet de laatste wedstrijden van het seizoen gewoon lekker in de basis. Dan kan Labyad mooi op de bank.
En dan Mertens op rechts ipv Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Depay voor Mertens lijkt me ook wel wat.
Nee, Mertens op de bank. Laat hem maar vechten voor z'n plekquote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan Mertens op rechts ipv Wijnaldum.
Lijkt me een goed plan, trekt ie tenminste niet constant naar binnen en krijgt Matavz tenminste nog eens een voorzet.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan Mertens op rechts ipv Wijnaldum.
Nee. Het idee was om zaterdag een soort van huldiging voor de beker in het stadion te doen maar dat gaat niet meer doorquote:Op donderdag 12 april 2012 18:45 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi, kutseizoen, kutzakken en zaterdag weer vrolijk doen zeker?
Daar heeft inderdaad niemand behoefte aan. Het is dat ik teveel geld betaal voor een seizoenskaart, anders was ik misschien ook niet gegaan zaterdag. Ben wel klaar met dit seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Het idee was om zaterdag een soort van huldiging voor de beker in het stadion te doen maar dat gaat niet meer door
Het is echt een bizar seizoen geweest. Hoe raar het ook klinkt ben ik wel heel erg benieuwd naar volgend seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar heeft inderdaad niemand behoefte aan. Het is dat ik teveel geld betaal voor een seizoenskaart, anders was ik misschien ook niet gegaan zaterdag. Ben wel klaar met dit seizoen.
In het voetbal wordt je ook geen tijd gegund, nieuwe spelers, jonge spelers.. toch die verwachting kampioen, sta je lang boven aan etc.. maar we verwachten wellicht gewoon teveel.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is echt een bizar seizoen geweest. Hoe raar het ook klinkt ben ik wel heel erg benieuwd naar volgend seizoen.
Lens mag nooit weg. We spelen minimaal 2x per jaar tegen Heracles.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet een echte teamspeler nee, maar wel tot het bot gemotiveerd. En volgens mij waren Romario, De Bilde, Gillhaus, Kezman etc. nou ook niet de meest makkelijke spelers. Zo lang ze hun werk doen: scoren, zal er geen onvertogen woord over hen vallen. Dit gebeurt pas als je een grote bek hebt en niet presteert: zie Berg.
Vreemd dat Lens het blijkbaar zo slecht doet. Ik zie niet veel wedstrijden van hem maar in degenen die ik zie, vind ik hem toch vaak één van de uitblinkers.
Van Bommel >>> Strootman.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom denken jullie dat Van Bommel van toegevoegde waarde zal zijn voor PSV? Voetballend is die zelfs slechter dan Strootman en verdedigend kan die het niet meer belopen (zie bij Milan)
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom denken jullie dat Van Bommel van toegevoegde waarde zal zijn voor PSV? Voetballend is die zelfs slechter dan Strootman en verdedigend kan die het niet meer belopen (zie bij Milan)
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
3 na beste nationale elftalquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?
Ah die club die Pirlo heeft weggedaan die nu schittert bij Juve, waar 2 kneuzen van backs lopen en met een uitgesproken fascist in de goal?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Bakkali (16) traint vanaf mei met selectie PSV
nicequote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jouquote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
John Williams geflest bij Help, Mijn Man...
Een PSV'er licht John Williams op.
In de uitzending kwam naar voren dat het een boer is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jou
Nergens staat iets over PSV trouwens.
Ze bezochten het PSV-stadion om een serieus gesprek te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jou
Nergens staat iets over PSV trouwens.
Een stel uit Eindhoven, waar staat dat ze voor PSV zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat een speler die op internationaal topniveau acteert niets kan betekenen voor dit kwakkelende PSV. Al is het alleen al wat meer pit erin brengen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah die club die Pirlo heeft weggedaan die nu schittert bij Juve, waar 2 kneuzen van backs lopen en met een uitgesproken fascist in de goal?
En de laatste goede pot die Van Bommel in Oranje heeft gespeeld is ook al wat jaren terug, maar hij mag blijven staan van Bertje omdat schoonzoon .
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Hij is al groter dan mertensquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.
Op youtube zijn allemaal filmpjes te vinden van een marrokaantje wat bij PSV in de f'jes speelt. Ilyas Zaidan. Wat dat menneke al met een bal kan. Die zou ik vanaf volgend seizoen ook met de selectie mee laten trainen.
Slechter dan? Je bedoeld minder goed?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Nog ergens terug te kijken?
Dat mokkel is ook niet slecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef pberends het volgende:
Uitzending Help, Mijn Man Is Klusser van donderdag 12 april 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f60257fa3ff34cd.mp4
Vraag me af of dit een team is dat onbetwist kampioen kan gaan worden, ik zie hiermee hetzelfde gebeuren als voorgaande jaren (al is vBommel beter voor het team dan Toivonen wat mij betreft). Beter hou je Mertens en wissel je Matavz in voor een spits die minder afhankelijk is van de aanvoer van de flanken. Matavz en Toivonen weg (plus evt. Pieters) en daar een nieuwe spits van halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Volgend seizoen:
--Tyton--
-Hutchinson-Zanka-Marcelo-Pieters
--Bommel--Stroot--
--Wijnaldum--
Lens-Matavz-Aankoop
Wissel: Depay, Derijck, Willems, Locadia, Ritzmaier/Aankoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |