Uhm, ik heb geen sarcasme-alert aan en ik weet te weinig van PSV om te kunnen bepalen of dit serieus is...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staan ook 5e onder Ajax, AZ, Twente en Feyenoord
Hij rolde/gooide een bal uit geloof naar Hutchinson, leek er op alsof hij daarbij ook over de lijn kwam.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef Adames het volgende:
Gister zei Geo4kant geloof ik iets dat Tyton 2 keer rood had kunnen krijgen vanwege hands. Net eens de samenvatting terug gekeken, 1 keer lieten ze zien, maar was er dus nog een tweede keer?
PSV wordt gvd ook altijd geholpen door de scheids.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef Adames het volgende:
Gister zei Geo4kant geloof ik iets dat Tyton 2 keer rood had kunnen krijgen vanwege hands. Net eens de samenvatting terug gekeken, 1 keer lieten ze zien, maar was er dus nog een tweede keer?
Ik ook maar als ik dát zeg worden ze hier HELEMAAL gekquote:Op donderdag 12 april 2012 14:51 schreef Devv het volgende:
[..]
De selectie van PSV wordt denk ik ook erg overschat. Ik vind het maar een matige selectie.
Men staart zich hier volledig blind op de individuele kwaliteiten van de spelers. Best treurig om te zien ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook maar als ik dát zeg worden ze hier HELEMAAL gek.
Er was toch een psv' er die al in dit topic van te voren zei dat een voorhoede met Mertens, Wijnaldum en die Matavz gedoemd was om te mislukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Men staart zich hier volledig blind op de individuele kwaliteiten van de spelers. Best treurig om te zien ja.
Ze hebben alleen maar kleine kereltjes ingekochtquote:Op donderdag 12 april 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Men staart zich hier volledig blind op de individuele kwaliteiten van de spelers. Best treurig om te zien ja.
Dat was Geoquote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er was toch een psv' er die al in dit topic van te voren zei dat een voorhoede met Mertens, Wijnaldum en die Matavz gedoemd was om te mislukken
Hij heeft goed gelijk gekregen
Dat was denummer10 geloof ik. Werd inderdaad direct als troll gezien. Beetje de PSV-reflex zeg maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er was toch een psv' er die al in dit topic van te voren zei dat een voorhoede met Mertens, Wijnaldum en die Matavz gedoemd was om te mislukken
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was GeoDie wordt nu beticht Ajacied te zijn.
Miskoop van de eeuw. O nee dat was Sulejmaniquote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar even serieus nou, mogen we Matavz als miskoop zien of krijgt ie nog de voordeel van de twijfel?
met sulejmani is niks mis mee uiteindelijk, de prijs was alleen achterlijk hoogquote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Miskoop van de eeuw. O nee dat was Sulejmani
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast laten wij alsjeblieft niet over miskopen van de eeuw beginnenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis met ous?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is de miskoop
Dan is het toch een miskoop?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef zerokil het volgende:
Matavz is geen miskoop maar zolang we geen type Tadic hebben kunne we er alleen niet zo veel mee.
Hij past niet in je team, dan is het toch ook gewoon een miskoop?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef zerokil het volgende:
Matavz is geen miskoop maar zolang we geen type Tadic hebben kunne we er alleen niet zo veel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |