abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2012 @ 14:02:39 #51
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_110228680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]

Ah, lees nog eens. Het gaat om de grond !onder! het stadion. Verder vermoeit deze eeuwige discussie me.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_110228724
quote:
Tiny Sanders, algemeen directeur van PSV, heeft tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club een waarschuwing afgegeven over de financiele situatie.

De financiele toestand is in Eindhoven aanzienlijk verbeterd in vergelijking met een jaar geleden. De overeenkomst met de gemeente Eindhoven en herstructurering in de organisatie hebben hieraan bijgedragen. “Maar als we de komende jaren geen kampioen worden of Champions League spelen, beseft iedereen dat aanvullende maatregelen volgen. Dan verpatsen we het stadion en ik m'n wijf. En de labrador. Wat dat betreft is voetbal keiharde business”, aldus directeur Sanders.
Dit, dus.
pi_110228728
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ah, lees nog eens. Het gaat om de grond !onder! het stadion. Verder vermoeit deze eeuwige discussie me.
Oh, dus niet boven?
pi_110228749
De eerste Ajacied die het niet wegzet als subsidie?

Maarja, alsof de gemeente Eindhoven ons dwingt op te rotten van hun grond :') gewoon mooie loophole dat PSV heeft ondekt.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:06:02 #55
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_110228797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, beetje verkeerd verwoord van mij :)

Ik ben alleen een beetje bang voor de PSV fans dat de gemeente Eindhoven straks als de economie weer aantrekt met een leuke constructie komt waardoor jullie straks ergens langs de A2 eindigen.
pi_110228806
Best grappig eigenlijk. Kom je hier eens aan met serieuze argumenten (namelijk dat PSV een bij elkaar gekocht zooitje is, los zand: elke speler individueel kampioensmateriaal, bij elkaar niets waard), dat het op hele andere vlakken aangepakt moet worden dan de trainer voor de zoveelste keer veranderen of Van Bommel halen (namelijk bestuur eruit flikkeren en een hecht collectief bouwen), en dat dít ze op gaat breken, hélémáál met de financiële begroting die nog steeds uit gaat van CL, is het nog niet goed.

Het is wat Geo4kant zei: PSV gaat een kut tijd tegemoet. De enige manier om dat om te keren is een coach neerpleuren die het zooitje los zand hechter maakt dan ooit (Verbeek), in combinatie met een TD/AD met ruggengraat die HOE DAN OOK achter Verbeek blijven staan, zélfs als word je komend seizoen achtste.

Mooie tweede om dit te doen zou Louisje zijn, die kan het ook zo'n hecht zooitje maken.

Je kan niet verwachten dat Van Bommel het allemaal maar even oplapt. Nee, de combi AD/TD die 100% achter de coach staan, een coach die het team een hecht collectief maakt, waarbij híér en dáár een GERICHTE aankoop wordt gedaan: DAT is de weg tot succes.

Je ziet dat ook bij Ajax. Hoe groot de bestuurlijke wanorde ook, de spelers houden van De Boer tot en Frankie kan 't met iedereen vinden lijkt t.

Je ziet dat ook bij Feijenoord. Vorig jaar dood en begraven, nu een AD/TD die elkaar liefhebben en een trainerstaff aangesteld door de TD die vice-versa dol op elkaar zijn. Het elftal groeit naar elkaar met papa Koeman, gemeen-broertje Gastel en neef-waar-ze-tegenop-kijken Gio.

Dát is de ENIGE weg naar succes voor PSV.
pi_110228853
Is Faber nu eigenlijk definitief aan de technische staf toegevoegd, of bestaat er nog een kans dat hij teruggaat naar de Aalsterweg?
BFF met GGMM
  donderdag 12 april 2012 @ 14:09:02 #58
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_110228955
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
Best grappig eigenlijk. Kom je hier eens aan met serieuze argumenten (namelijk dat PSV een bij elkaar gekocht zooitje is, los zand: elke speler individueel kampioensmateriaal, bij elkaar niets waard), dat het op hele andere vlakken aangepakt moet worden dan de trainer voor de zoveelste keer veranderen of Van Bommel halen (namelijk bestuur eruit flikkeren en een hecht collectief bouwen), en dat dít ze op gaat breken, hélémáál met de financiële begroting die nog steeds uit gaat van CL, is het nog niet goed.

Het is wat Geo4kant zei: PSV gaat een kut tijd tegemoet. De enige manier om dat om te keren is een coach neerpleuren die het zooitje los zand hechter maakt dan ooit (Verbeek), in combinatie met een TD/AD met ruggengraat die HOE DAN OOK achter Verbeek blijven staan, zélfs als word je komend seizoen achtste.

Mooie tweede om dit te doen zou Louisje zijn, die kan het ook zo'n hecht zooitje maken.

Je kan niet verwachten dat Van Bommel het allemaal maar even oplapt. Nee, de combi AD/TD die 100% achter de coach staan, een coach die het team een hecht collectief maakt, waarbij híér en dáár een GERICHTE aankoop wordt gedaan: DAT is de weg tot succes.

Je ziet dat ook bij Ajax. Hoe groot de bestuurlijke wanorde ook, de spelers houden van De Boer tot en Frankie kan 't met iedereen vinden lijkt t.

Je ziet dat ook bij Feijenoord. Vorig jaar dood en begraven, nu een AD/TD die elkaar liefhebben en een trainerstaff aangesteld door de TD die vice-versa dol op elkaar zijn. Het elftal groeit naar elkaar met papa Koeman, gemeen-broertje Gastel en neef-waar-ze-tegenop-kijken Gio.

^ Deze man begrijpt het.
Voetbal gaat niet om kwaliteit (kijk maar naar Man City en de afgelopen seizoenen Real Madrid)
Het gaat erom dat je kwaliteit op elkaar afstemt en een geheel bouwt waar iedereen voor iedereen door het vuur gaat.

Iets wat ze bij PSV al een aantal jaar niet begrijpen.
So confused when you're lost in the groove
pi_110229027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:

We nemen het mee, bedankt voor je input!
Dit, dus.
pi_110229064
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

We nemen het mee, bedankt voor je input!
:').

Bewezen: PSV'ers kunnen t-o-t-a-a-l niet omgaan met kritiek en argumenten. Gaan ze lafjes in een hoekje zitten huilen.
pi_110229117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:').

Bewezen: PSV'ers kunnen t-o-t-a-a-l niet omgaan met kritiek en argumenten. Gaan ze lafjes in een hoekje zitten huilen.
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe komt iedereen aan die 40 of 30 miljoen?
Ik kom maar op:
Wijnaldum : 5
Matavz: Max tot 6
Stroot+Mertens: 13
Tyton: 2,5
Derijck: 0,75
Dan kom ik uit op 27,25 :P
Niet eens in de buurt van 40 miljoen
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gewoon zieken. _O-
Hoe dom ben je nou eigenlijk precies?
Dit, dus.
pi_110229205
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hoe dom ben je nou eigenlijk precies?
Leuk en aardig die quote ja, maar bovenstaand verhaal is gewoon terechte kritiek.
pi_110229216
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Leuk en aardig die quote ja, maar bovenstaand verhaal is gewoon terechte kritiek.
Oké, man.
Dit, dus.
pi_110229234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 03:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Als selectie van PSV fit blijft, dan kan niemand van PSV winnen. Met Rutten twijfel ik gewoon bij elke wedstrijd, maar om eerlijk te zijn hebben we bij alle toppers wel pech gehad.
Tegen AZ niet gegeven penal.
Tegen Ajax hadden we ongeluk met Tyton.
Tegen Twente gegeven rode kaart.
Wat ik hiermee bedoel is, dat fit blijven niet de enige factor is. Scheidsrechters en soms geluk spelen ook veel mee.
Zoals het nu uitziet, dan is PSV titelkandidaat nummer 1.
pi_110229282
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
Is Faber nu eigenlijk definitief aan de technische staf toegevoegd, of bestaat er nog een kans dat hij teruggaat naar de Aalsterweg?
Oh dit is een normale vraag, daar reageren we niet op in dit topic. We gaan hier liever in op getroll. :N
BFF met GGMM
pi_110229358
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh dit is een normale vraag, daar reageren we niet op in dit topic. We gaan hier liever in op getroll. :N
Hierna nog 2 jaar in dienst van PSV.
Dit, dus.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:18:36 #67
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_110229361
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

Lekker makkelijk scoren door mrstylo te quoten :P
pi_110229390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef YazooW het volgende:

[..]

Lekker makkelijk scoren door mrstylo te quoten :P
:o
pi_110229471
quote:
PSV evenaart negatief record
Uitgegeven: 12 april 2012 11:16
Laatst gewijzigd: 12 april 2012 12:46
AMSTERDAM - De nederlaag van PSV bij RKC Waalwijk heeft niet alleen de titelkansen flink laten slinken, ook betekende het een negatief record voor de club uit Eindhoven. PSV won in 2012 nog geen uitduel in de eredivisie.

© ANP
Door Jitse Bos
De bekerwinnaar verloor woensdagavond voor de vierde keer op rij een uitwedstrijd in de competitie.
Achtereenvolgens wisten FC Groningen (3-0), NAC Breda (3-1), Ajax (2-0) en RKC (2-1) de drie punten in eigen huis te houden.
Het is voor het eerst sinds 1972 dat PSV vier uitduels op rij niet wist te winnen.
Zes wedstrijden
Veertig jaar geleden ging PSV ten onder bij FC Twente (1-0), ADO Den Haag (3-0), Sparta (3-0) en AZ (2-1). Het seizoen 1972/73, waarin Ajax kampioen werd, eindigde voor de ploeg van trainer Kees Rijvers met een zesde positie.
Ook de wedstrijden kort na de winterstop bij Heracles Almelo en FC Utrecht leverden geen overwinning op. Beide duels eindigden in een remise (1-1).
In 1998 gebeurde het voor het laatst dat de Brabantse ploeg buitenshuis zes wedstrijden achtereen puntenverlies leed.
De laatste uitoverwinning van PSV in de eredivisie dateert van 18 december 2011. Destijds werd Heerenveen met 1-5 aan de kant gezet.
PSV heeft momenteel een achterstand van zeven punten op koploper Ajax. De ploeg van trainer Phillip Cocu staat met nog vijf wedstrijden voor de boeg op een vijfde plek.
Bron
pi_110229550
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hierna nog 2 jaar in dienst van PSV.
Wie zie je uiteindelijk liever aan het roer: Cocu of Faber? Ze komen op mij allebei nog erg onzeker over, het waren ook niet de grote 'karakters' als spelers.
BFF met GGMM
pi_110229600
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie zie je uiteindelijk liever aan het roer: Cocu of Faber? Ze komen op mij allebei nog erg onzeker over, het waren ook niet de grote 'karakters' als spelers.
Cocu gaat de A1 trainen.
pi_110229620
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Cocu gaat de A1 trainen.
Heeft PSV een jeugdopleiding laat staan een A1 dan?
pi_110229655
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het schijnt zo...
pi_110229734
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Het schijnt zo...
:?
pi_110229761
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

Staan ook 5e onder Ajax, AZ, Twente en Feyenoord :')

Edit: Nee, 4e zie ik net :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')