Bommel en graag wat versterking achterin want Pieters zal gaan, Bouma gaat geen twee jaar meer mee. Hij gaat eigenlijk nu al niet meer mee. En dan moet er met een nieuwe trainer van deze spelers een prima team gebouwd kunnen worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef Buitendam het volgende:
Alleen van Bommel mag wat mij betreft komen en dan hoeft er echt geen versterking meer te komen. De selectie van nu heeft meer dan genoeg kwaliteiten, ze gaan eerst maar eens kijken hoe het komt dat dat er voor geen meter uitkomt. Lijkt me een beter idee voor dit moment.
Pieters is echt wel weg van de zomer. LB van het NEderlands elftal..... er zijn sowieso weinig LB's. Newcastle zal wel weer komen. Toivonen zal bij redelijk bod vertrekken, die gaat veel verdienen volgend jaar. Manolev is alleen verlengd voor de transferrechten dus ik verwacht ook dat die mag bij een redelijk bod.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Volgend seizoen:
--Tyton--
-Hutchinson-Zanka-Marcelo-Pieters
--Bommel--Stroot--
--Wijnaldum--
Lens-Matavz-Aankoop
Wissel: Depay, Derijck, Willems, Locadia, Ritzmaier/Aankoop
Denk/hoop dat Toivonen gaat, en misschien Mertens ook.
Wijnaldum mag bij een goed bod ook weg, en denk dat Pieters ook zo wegkan, als er weer 7,6 (?) mil. wordt geboden.
En Strootman moet blijven, die zal groeien naast V. Bommel denk ik.
Mwah dit was het team van de bekerfinale en toen speelden ze prima.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk dat het gister beter was gegaan als Depay en/of Ritzmaier erin stond.
Is hij niet een tijdje ziek geweest?quote:Waarvan ik me afvraag wat er met die laatste is. Zit volgens mij nauwelijks meer bij de wedstrijdselectie of wel? Terwijl hij volgens mij gewoon goed speelt/speelde
Eerder Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
Depay moet de laatste wedstrijden van het seizoen gewoon lekker in de basis. Dan kan Labyad mooi op de bank.
Zijn beide even slecht op dit moment. Met Wijnaldum moet je nog door na dit seizoen, Labyad vertrekt. Makkelijke keuze dan lijkt me.quote:
Ik vind Labyad het tot nu toe best prima doen op zijn nieuwe plek.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn beide even slecht op dit moment. Met Wijnaldum moet je nog door na dit seizoen, Labyad vertrekt. Makkelijke keuze dan lijkt me.
In de bekerfinale speelde die goed ja, voor de rest is het niet veel. Gister ook weer. Een vrije trap op ongeveer de middenlijn en dan gaat ie op doel schieten. Gewoon een arrogant mannetje, geen aandacht meer aan besteden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind Labyad het tot nu toe best prima doen op zijn nieuwe plek.
Had je allang uit de basis moeten halen, want die is toch weg aan het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de bekerfinale speelde die goed ja, voor de rest is het niet veel. Gister ook weer. Een vrije trap op ongeveer de middenlijn en dan gaat ie op doel schieten. Gewoon een arrogant mannetje, geen aandacht meer aan besteden.
En dan een mindere speler opstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je allang uit de basis moeten halen, want die is toch weg aan het eind van het seizoen.
Depay voor Mertens lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
Depay moet de laatste wedstrijden van het seizoen gewoon lekker in de basis. Dan kan Labyad mooi op de bank.
En dan Mertens op rechts ipv Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Depay voor Mertens lijkt me ook wel wat.
Nee, Mertens op de bank. Laat hem maar vechten voor z'n plekquote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan Mertens op rechts ipv Wijnaldum.
Lijkt me een goed plan, trekt ie tenminste niet constant naar binnen en krijgt Matavz tenminste nog eens een voorzet.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan Mertens op rechts ipv Wijnaldum.
Nee. Het idee was om zaterdag een soort van huldiging voor de beker in het stadion te doen maar dat gaat niet meer doorquote:Op donderdag 12 april 2012 18:45 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi, kutseizoen, kutzakken en zaterdag weer vrolijk doen zeker?
Daar heeft inderdaad niemand behoefte aan. Het is dat ik teveel geld betaal voor een seizoenskaart, anders was ik misschien ook niet gegaan zaterdag. Ben wel klaar met dit seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Het idee was om zaterdag een soort van huldiging voor de beker in het stadion te doen maar dat gaat niet meer door
Het is echt een bizar seizoen geweest. Hoe raar het ook klinkt ben ik wel heel erg benieuwd naar volgend seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar heeft inderdaad niemand behoefte aan. Het is dat ik teveel geld betaal voor een seizoenskaart, anders was ik misschien ook niet gegaan zaterdag. Ben wel klaar met dit seizoen.
In het voetbal wordt je ook geen tijd gegund, nieuwe spelers, jonge spelers.. toch die verwachting kampioen, sta je lang boven aan etc.. maar we verwachten wellicht gewoon teveel.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is echt een bizar seizoen geweest. Hoe raar het ook klinkt ben ik wel heel erg benieuwd naar volgend seizoen.
Lens mag nooit weg. We spelen minimaal 2x per jaar tegen Heracles.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet een echte teamspeler nee, maar wel tot het bot gemotiveerd. En volgens mij waren Romario, De Bilde, Gillhaus, Kezman etc. nou ook niet de meest makkelijke spelers. Zo lang ze hun werk doen: scoren, zal er geen onvertogen woord over hen vallen. Dit gebeurt pas als je een grote bek hebt en niet presteert: zie Berg.
Vreemd dat Lens het blijkbaar zo slecht doet. Ik zie niet veel wedstrijden van hem maar in degenen die ik zie, vind ik hem toch vaak één van de uitblinkers.
Van Bommel >>> Strootman.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom denken jullie dat Van Bommel van toegevoegde waarde zal zijn voor PSV? Voetballend is die zelfs slechter dan Strootman en verdedigend kan die het niet meer belopen (zie bij Milan)
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom denken jullie dat Van Bommel van toegevoegde waarde zal zijn voor PSV? Voetballend is die zelfs slechter dan Strootman en verdedigend kan die het niet meer belopen (zie bij Milan)
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
3 na beste nationale elftalquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?
Ah die club die Pirlo heeft weggedaan die nu schittert bij Juve, waar 2 kneuzen van backs lopen en met een uitgesproken fascist in de goal?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Bakkali (16) traint vanaf mei met selectie PSV
nicequote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jouquote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
John Williams geflest bij Help, Mijn Man...
Een PSV'er licht John Williams op.
In de uitzending kwam naar voren dat het een boer is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jou
Nergens staat iets over PSV trouwens.
Ze bezochten het PSV-stadion om een serieus gesprek te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jou
Nergens staat iets over PSV trouwens.
Een stel uit Eindhoven, waar staat dat ze voor PSV zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat een speler die op internationaal topniveau acteert niets kan betekenen voor dit kwakkelende PSV. Al is het alleen al wat meer pit erin brengen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah die club die Pirlo heeft weggedaan die nu schittert bij Juve, waar 2 kneuzen van backs lopen en met een uitgesproken fascist in de goal?
En de laatste goede pot die Van Bommel in Oranje heeft gespeeld is ook al wat jaren terug, maar hij mag blijven staan van Bertje omdat schoonzoon .
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Hij is al groter dan mertensquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.
Op youtube zijn allemaal filmpjes te vinden van een marrokaantje wat bij PSV in de f'jes speelt. Ilyas Zaidan. Wat dat menneke al met een bal kan. Die zou ik vanaf volgend seizoen ook met de selectie mee laten trainen.
Slechter dan? Je bedoeld minder goed?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Nog ergens terug te kijken?
Dat mokkel is ook niet slecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef pberends het volgende:
Uitzending Help, Mijn Man Is Klusser van donderdag 12 april 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f60257fa3ff34cd.mp4
Vraag me af of dit een team is dat onbetwist kampioen kan gaan worden, ik zie hiermee hetzelfde gebeuren als voorgaande jaren (al is vBommel beter voor het team dan Toivonen wat mij betreft). Beter hou je Mertens en wissel je Matavz in voor een spits die minder afhankelijk is van de aanvoer van de flanken. Matavz en Toivonen weg (plus evt. Pieters) en daar een nieuwe spits van halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Volgend seizoen:
--Tyton--
-Hutchinson-Zanka-Marcelo-Pieters
--Bommel--Stroot--
--Wijnaldum--
Lens-Matavz-Aankoop
Wissel: Depay, Derijck, Willems, Locadia, Ritzmaier/Aankoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |