Lekker recent ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef zerokil het volgende:
Sulejmani 16 miljoen, jonge jonge jonge wat een beleid ook he.
Achja 30miljoen uitgeven aan meerdere prutsers en 5e staan is ook niet echt denderend en het voorbeeld van een perfecte beleidquote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef zerokil het volgende:
Sulejmani 16 miljoen, jonge jonge jonge wat een beleid ook he.
Hij heeft voor psv 6x gescoord ofzo, die andere goals zijn nog van zijn groningen weken aan het begin van het seizoenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind Matavz vooralsnog geen miskoop. Krijgt weinig ballen en pikt toch zijn goaltjes mee. Het kan nog veel beter, maar miskoop vind ik het niet. Wijnaldum vind ik wel een ontzettende miskoop.
tadic gaat naar twentequote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee, misschien kunnen we hem volgend seizoen wel gebruiken??
Misschien kan er nog wel een keer worden aangeklopt bij de gemeente ja, geen idee hoe ze daarin staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wie wou je dan halen?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lensquote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie wou je dan halen?
Ik verwacht dat Labyad en Toivonen weggaan, nou dan zou je Wijnaldum op de plek van Toivonen gooien.. (duur betaald dus die 'moet' je opstellen), maar wie dan op rechts die wel voorzetten geeft op Matavz?
oja die zijn er genoeg in Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
leer lezen pauper, type tadic zei ik.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Jullie mogen Cabral wel kopen, miljoentje of 7?
Stuur Brands even een DVD'tje op van Feyenoord - Roda en het is wel rond lijkt me zo.
Ga wegquote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Stuur Brands even een DVD'tje op van Feyenoord - Roda en het is wel rond lijkt me zo.
12miljoen euro incasseren in 1,5jaar tijd voor 2 overgewaardeerde spelers, niks mis meequote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Brands is stiekem een Havenslaafquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga wegik mag hopen dat Een Brands zich niet 2x aan de zelfde steen stoot.
nee hoor, wedstrijd is afgelopen en het is 2-1 gebleven voor rkcquote:
Matavz en Toivonen verkopen aan Anzhi, vervolgens:quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie wou je dan halen?
Ik verwacht dat Labyad en Toivonen weggaan, nou dan zou je Wijnaldum op de plek van Toivonen gooien.. (duur betaald dus die 'moet' je opstellen), maar wie dan op rechts die wel voorzetten geeft op Matavz?
Ook gij Brutus?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, wedstrijd is afgelopen en het is 2-1 gebleven voor rkc
Nee wij zijn gewoon lekker arrogant, zoals we ook altijd bestempeld worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook gij Brutus?
Toen met het gezeik tussen Cruijff en de andere commissarissen werd jullie topic ook volgeplemt met rotzooi. Jij was 1 van degene die zich daar dood aan ergerde, maar nu wel lekker zelf de oppertroll uit komen hangen.
Weer 4 van die ego's in de voorhoedequote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matavz en Toivonen verkopen aan Anzhi, vervolgens:
Mertens - El Hamdaoui - Lens
---------------- Wijnaldem -----------
Strootman - Bommel
Pieters - Derijck - Marcelo - Manolev
----------------------Tyton ---------------
Niet door iedereen, stomme debiel. Kanker dan ook een eind op en maak een trolltopic in ipv het hier voor iedereen onmogelijk te maken om wat zinnigs kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee wij zijn gewoon lekker arrogant, zoals we ook altijd bestempeld worden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet door iedereen, stomme debiel. Kanker dan ook een eind op en maak een trolltopic in ipv het hier voor iedereen onmogelijk te maken om wat zinnigs kwijt te kunnen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeg eens wat zinnigs dan? Want je kraamt nu alleen maar frustratie uit.
Zinnig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]ja, en dat is me een partij raar.
Ik ben van mening dat Lens niet goed genoeg is.. en is ook niet het type tadic. Sowieso vaak vraag ik me af of die jongen nog wel geniet van het voetballen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matavz en Toivonen verkopen aan Anzhi, vervolgens:
Mertens - El Hamdaoui - Lens
---------------- Wijnaldem -----------
Strootman - Bommel
Pieters - Derijck - Marcelo - Manolev
----------------------Tyton ---------------
Ach jij genoot er ook van pik, laat mij hier dan ook een beetje van genietenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook gij Brutus?
Toen met het gezeik tussen Cruijff en de andere commissarissen werd jullie topic ook volgeplemt met rotzooi. Jij was 1 van degene die zich daar dood aan ergerde, maar nu wel lekker zelf de oppertroll uit komen hangen.
TR gemacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet door iedereen, stomme debiel. Kanker dan ook een eind op en maak een trolltopic in ipv het hier voor iedereen onmogelijk te maken om wat zinnigs kwijt te kunnen.
Wát een onzin, maargoed het waren DM's dus ik kan ze je niet meer laten zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach jij genoot er ook van pik, laat mij hier dan ook een beetje van genieten
Grote knul. Doe je het de volgende keer ook zelf als je weer een Jodenjacht topic maakt?quote:
Jongen als Ajax voor 30miljoen aan subsidie aankopen gedaan had en zo hard gefaald had dan had jij samen met helpmefok vooraan gestaan om de boel op te stokenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wát een onzin, maargoed het waren DM's dus ik kan ze je niet meer laten zien.
PSV heeft de beker gewonnen, praat hier niet over playoffs.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon een leuke club dat PSV, hopelijk doen ze het straks in de el playoffs beter tegen RKC.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV heeft de beker gewonnen, praat hier niet over playoffs.
Als je me ook maar 1 voorbeeld kunt geven waarin ik loop te kutten in een ander topic ben je een héle grote. Ik kom nagenoeg nóóit in het live eredivisieverslagen topic en al helemaal niet in andere topics. Of het moet gaan over de opstelling wie er speelt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen als Ajax voor 30miljoen aan subsidie aankopen gedaan had en zo hard gefaald had dan had jij samen met helpmefok vooraan gestaan om de boel op te stoken
Ohja dus psv hoeft dan idd niet mee te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV heeft de beker gewonnen, praat hier niet over playoffs.
wat een onzin, het waren dm's dus ik kan je ze niet meer laten zienquote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je me ook maar 1 voorbeeld kunt geven waarin ik loop te kutten in een ander topic ben je een héle grote. Ik kom nagenoeg nóóit in het live eredivisieverslagen topic en al helemaal niet in andere topics. Of het moet gaan over de opstelling wie er speelt.
Met Guidetti met dat wapen in zijn hand?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grote knul. Doe je het de volgende keer ook zelf als je weer een Jodenjacht topic maakt?
Gebroederlijk hand in hand hier, hoor
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je me ook maar 1 voorbeeld kunt geven waarin ik loop te kutten in een ander topic ben je een héle grote. Ik kom nagenoeg nóóit in het live eredivisieverslagen topic en al helemaal niet in andere topics. Of het moet gaan over de opstelling wie er speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ben er nagenoeg van overtuigd dat er niets op het internet te vinden is wat mij ooit ook maar engigszins zal frustreren. Ben maar niet bang.quote:
Het is niet een echte teamspeler nee, maar wel tot het bot gemotiveerd. En volgens mij waren Romario, De Bilde, Gillhaus, Kezman etc. nou ook niet de meest makkelijke spelers. Zo lang ze hun werk doen: scoren, zal er geen onvertogen woord over hen vallen. Dit gebeurt pas als je een grote bek hebt en niet presteert: zie Berg.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Lens niet goed genoeg is.. en is ook niet het type tadic. Sowieso vaak vraag ik me af of die jongen nog wel geniet van het voetballen.
El Ham, tja.. fijne jonge is datschiet er wel 20+ in waarschijnlijk maar je hebt er ook een hoop problemen mee.
Dat denk ik ook. En iemand die dat jonge grut op het veld een beetje kan sturen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk niet dat je een nieuwe speler of nieuwe spelers nodig hebt. Ik denk dat je een goede trainer/coach nodig hebt.
Bron.quote:Tyton vader geworden van een dochter
12 april 2012 14:00
Er is weer een baby geboren in de PSV-selectie: Przemyslaw Tyton is donderdagochtend vader geworden van een dochter genaamd Maja. Moeder en kind maken het goed, liet de Poolse doelman vanmiddag telefonisch weten vanuit het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop, waar de nieuwste PSV-baby vanochtend even na half tien ter wereld kwam.
Eerste kindje
Voor Tyton (25) en zijn partner is het hun eerste kindje. Maja is gezond en momenteel genieten de kersverse vader en moeder van hun pasgeboren baby. Namens heel PSV wensen we Przemyslaw heel veel geluk met zijn gezin. Of, zoals de Polen zeggen: Cieszymy się z wieści o narodzinach waszego waszej córeczki. Gratulujemy!
Leuk voor 'm, ik heb er verder geen boodschap aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |