Lens mag nooit weg. We spelen minimaal 2x per jaar tegen Heracles.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet een echte teamspeler nee, maar wel tot het bot gemotiveerd. En volgens mij waren Romario, De Bilde, Gillhaus, Kezman etc. nou ook niet de meest makkelijke spelers. Zo lang ze hun werk doen: scoren, zal er geen onvertogen woord over hen vallen. Dit gebeurt pas als je een grote bek hebt en niet presteert: zie Berg.
Vreemd dat Lens het blijkbaar zo slecht doet. Ik zie niet veel wedstrijden van hem maar in degenen die ik zie, vind ik hem toch vaak één van de uitblinkers.
Van Bommel >>> Strootman.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom denken jullie dat Van Bommel van toegevoegde waarde zal zijn voor PSV? Voetballend is die zelfs slechter dan Strootman en verdedigend kan die het niet meer belopen (zie bij Milan)
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom denken jullie dat Van Bommel van toegevoegde waarde zal zijn voor PSV? Voetballend is die zelfs slechter dan Strootman en verdedigend kan die het niet meer belopen (zie bij Milan)
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
3 na beste nationale elftalquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?
Ah die club die Pirlo heeft weggedaan die nu schittert bij Juve, waar 2 kneuzen van backs lopen en met een uitgesproken fascist in de goal?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd! Wat moet je in hemelsnaam met een speler die op dit moment een vaste plaats op het middenveld heeft in zowel het op 1 na beste nationale elftal als 1 van de beste europese ploegen?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Bakkali (16) traint vanaf mei met selectie PSV
nicequote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jouquote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
John Williams geflest bij Help, Mijn Man...
Een PSV'er licht John Williams op.
In de uitzending kwam naar voren dat het een boer is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jou
Nergens staat iets over PSV trouwens.
Ze bezochten het PSV-stadion om een serieus gesprek te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toeval, het nieuwsbericht is van jou
Nergens staat iets over PSV trouwens.
Een stel uit Eindhoven, waar staat dat ze voor PSV zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat een speler die op internationaal topniveau acteert niets kan betekenen voor dit kwakkelende PSV. Al is het alleen al wat meer pit erin brengen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah die club die Pirlo heeft weggedaan die nu schittert bij Juve, waar 2 kneuzen van backs lopen en met een uitgesproken fascist in de goal?
En de laatste goede pot die Van Bommel in Oranje heeft gespeeld is ook al wat jaren terug, maar hij mag blijven staan van Bertje omdat schoonzoon .
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Hij is al groter dan mertensquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.
Op youtube zijn allemaal filmpjes te vinden van een marrokaantje wat bij PSV in de f'jes speelt. Ilyas Zaidan. Wat dat menneke al met een bal kan. Die zou ik vanaf volgend seizoen ook met de selectie mee laten trainen.
Slechter dan? Je bedoeld minder goed?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef gniffie het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Nog ergens terug te kijken?
Dat mokkel is ook niet slecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef pberends het volgende:
Uitzending Help, Mijn Man Is Klusser van donderdag 12 april 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f60257fa3ff34cd.mp4
Vraag me af of dit een team is dat onbetwist kampioen kan gaan worden, ik zie hiermee hetzelfde gebeuren als voorgaande jaren (al is vBommel beter voor het team dan Toivonen wat mij betreft). Beter hou je Mertens en wissel je Matavz in voor een spits die minder afhankelijk is van de aanvoer van de flanken. Matavz en Toivonen weg (plus evt. Pieters) en daar een nieuwe spits van halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Volgend seizoen:
--Tyton--
-Hutchinson-Zanka-Marcelo-Pieters
--Bommel--Stroot--
--Wijnaldum--
Lens-Matavz-Aankoop
Wissel: Depay, Derijck, Willems, Locadia, Ritzmaier/Aankoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |