dit is zo saai dat het me niet meer boeit, ik ben dr klaar meequote:
Schindler's List was ook grappiger dan Pieter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Elusive het volgende:
Ik vind hem wel grappiger dan Pieter Derks
Beter kijk je de film, dan wordt alles duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef k_man het volgende:
Dus er is een brief waar iets heul belangwekkends in staat, waar we tien minuten over lullen, wat zowel Frans als Matthijs weten, maar beide niet willen vertellen. Lekker puh!
fuck dat man, het zijn bitchesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef k_man het volgende:
Dus er is een brief waar iets heul belangwekkends in staat, waar we tien minuten over lullen, wat zowel Frans als Matthijs weten, maar beide niet willen vertellen. Lekker puh!
het zat toch juist niet in de filmquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
[..]
Beter kijk je de film, dan wordt alles duidelijk
Ik kan niet wachten op die kas kraker
Hij dacht dat het grappig was, maar dat was het niet.quote:
Beter begin je geen zinnen met beter, prutser.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
[..]
Beter kijk je de film, dan wordt alles duidelijk
Ik kan niet wachten op die kas krakert
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als het kalf verdronken is, is het dood
Iddquote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef themole het volgende:
Briljante aflevering van de rijdende rechter.
Mwoah.quote:
ja ik vraag mij oprecht af hoe je het voorelkaar krijgt je duim zo in de mond van de pony te duwen dat die eraf gaat, dat was niet bij het aaien gebeurt hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef hexje het volgende:
Suikerklontje altijd met vlakke hand geven.
jean-Marie Pfaff in het Duits is nog leuker.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef wdn het volgende:
zooooooooooo die Krol spreekt slecht engels.
Misschien probeerde ze haar duim in de kont van de pony te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja ik vraag mij oprecht af hoe je het voorelkaar krijgt je duim zo in de mond van de pony te duwen dat die eraf gaat, dat was niet bij het aaien gebeurt hoor
sticker van de wereld draait doorquote:
Hangt er maar net vanaf hoe ze zijn opgevoed.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef BlueMage het volgende:
Sowieso zijn pony's toch niet echt zo bijterig?
ik lolde.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien probeerde ze haar duim in de kont van de pony te doen.
als ze vegetarisch zijn opgevoed bijten ze niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe ze zijn opgevoed.
jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze vegetarisch zijn opgevoed bijten ze niet?
je kan het de pony moeilijk kwalijk nemen dat ze haar aanvielquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze vegetarisch zijn opgevoed bijten ze niet?
Zij ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef hexje het volgende:
Ik kan alleen maar naar haar neus kijken vandaag.
Er zijn ook maar weinig mensen goed genoeg om het te doen voor de kunst en er veel geld aan over te houden.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Het gaat dus om het geld en niet om de kunst.
Blijft een gok jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef hexje het volgende:
Ja en bakvisjes van 23 die denken dat als ze fan zijn van een sterke zelfstandige vrouw als Anouk, ze dat zelf ook meteen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:13 schreef eriksd het volgende:
Zo, weer zo'n middelmatige plaat voor 35-jarige Libelle lezeressen.
Het is waar, ze wordt wel een stuk lelijker nu ze ouder wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef hexje het volgende:
Echte kunstenaars lijden voor de kunst.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Het gaat dus om het geld en niet om de kunst.
lijkt me wel irritant als je daar altijd tegenaan kijkt, mij verveelt het al na 2 minutenquote:
Zij niet, ze verkoopt haar CD's aan rijke bejaarden volgens eigen zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echte kunstenaars lijden voor de kunst.
Als ze niet zo schaamteloos zou claimen dat ze zo goed was, was het ook geen probleem.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij niet, ze verkoopt haar CD's aan rijke bejaarden volgens eigen zeggen.
Ik zat aan Ali B te denken...quote:
Total Touch vond ik vroeger wel leuk, maar dit is drie keer niets. Ongeinspireerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ze niet zo schaamteloos zou claimen dat ze zo goed was, was het ook geen probleem.
Huub Stapel doet het ook voornamelijk voor de poen, prima.
een "trijn uit de rails" bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Wat een ongelooflijke schijtmuziek van de dames zeg. Jezus. Net alsof er een trein uit de rails loopt.
Jij hebt niet echt recht van spreken sd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Wat een ongelooflijke schijtmuziek van de dames zeg. Jezus. Net alsof er een trein uit de rails loopt.
Klinkt alsof de kat van de buren weer onder de douche is gezet.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Jij was megafan van Phil Collins toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Wellus.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt recht van spreken sd.
Die maakt betere muziek dan dit. (zegt niks maar goedquote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij was megafan van Phil Collins toch?
Peter Gabriel.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij was megafan van Phil Collins toch?
Ja, maar daar waar Trijntje zingt is het ook vanwege het evenement: je zag haar bij de top 2000 waar ze een nummer uit de top 2000 zingt en zo waren er meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef chufi het volgende:
Anouk zingt dr eigen nummers en Treintje doet iets anders, maar dat zijn we ook van de NS gewend
Zou je er nog in passen?quote:
met zijn hele hoofd waarschijnlijkquote:
Nee, waren oude fragmenten.quote:
Eigenlijk was het 3x niksquote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb alles gemist tot de tvdd. Was het wat?
Als het lukt zou ik zeker het gesprek met Frans Weisz nog even terugkijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb alles gemist tot de tvdd. Was het wat?
Ik verzoek het je:quote:
Wat is deze?quote:Te gast in de uitzending van donderdag 12 april zijn o.a. Joris Luyendijk, Caro Emerald, Eefje de Visser, Krystl, Miss Montreal, Marien Dorleijn, David Fagan, Blaudzun, Anna Verhoeven, Di-Rect, Sef, Waylon, Gers Pardoel. Muziek is er van Nick & Simon en tafelheer is Giel Beelen.
3fm awards vanavond naast de deur van DWDD en vast met Giel als presentator, dus dat moet worden gehyped!quote:
Ken je hem persoonlijk ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 05:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verzoek het je:
Boycot Sywert, val niet voor zijn oude trucs.
Zo niet, dan laat je me geen keuze.
Hij is alleen uit op persoonlijk gewin, niet om jouw stem aan te horen.
Geldt ook voor iedereen in deze reeks. Volg hem, en ik ontvolg je.
Ik zie toch echt dat vanavond jouw doelgroep wordt bediend.quote:
Jij luistert naar diezelfde cábrons, jij mag er eigenlijk niet over praten. Begrepen?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
3fm awards vanavond naast de deur van DWDD en vast met Giel als presentator, dus dat moet worden gehyped!
Gers Pardoelquote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
3fm awards vanavond naast de deur van DWDD en vast met Giel als presentator, dus dat moet worden gehyped!
Die lopen dan ook al 15 jaar mee in de modellenwereld. En dat zijn juist die uitzonderingen. Wat je op de gemiddelde catwalk ziet is echt tussen 15 en 20 jaar oud, waar men na 5 jaar van zegt dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Dan moet je eigenlijk al binnen zijn of zorgen dat je je naam verbind aan grote merken, en dat lukt vooral die uitzonderingen. Die blijven op een of andere manier wel interessant. De rest gaat lekker cataloguswerk doen tot ze ervan kunnen rentenieren ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Nober het volgende:
Saskia de Brauw is helemaal niet oud voor de modellenwereld, Bündchen, Moss, Lima zijn al ouder dan haar ook Lonneke Engel is van 1981.
Die uitzonderingen zijn dan vaak ook wel de mooiste modellen, de blijvertjes zeg maar. Nederland heeft best veel modellen rondlopen, velen kennen alleen Doutzen Kroes en misschien ook dat andere model uit Friesland (ik onthou haar naam nooit) Marloes Horst.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Die lopen dan ook al 15 jaar mee in de modellenwereld. En dat zijn juist die uitzonderingen. Wat je op de gemiddelde catwalk ziet is echt tussen 15 en 20 jaar oud, waar men na 5 jaar van zegt dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Dan moet je eigenlijk al binnen zijn of zorgen dat je je naam verbind aan grote merken, en dat lukt vooral die uitzonderingen. Die blijven op een of andere manier wel interessant. De rest gaat lekker cataloguswerk doen tot ze ervan kunnen rentenieren ofzo.
Die is volgens mij ook genomineerd terwijl ie misschien 5 keer op 3fm gedraaid is ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
En vriendje Blaudzun is er ook weer eens.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef BlueMage het volgende:
Joris Luyendijk gaat 't waarschijnlijk weer over z'n bankiersblog hebben?Kijk er altijd wel naar uit, man weet 't goed te brengen.
Ohja, die levende karikatuur van het fenomeen hipster.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
En vriendje Blaudzun is er ook weer eens.
Scoorde de grootste Nederlandstalige hit aller tijden.quote:
Rotnummer, blijft de hele tijd in je kop zitten nadat je het hebt gehoord.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Scoorde de grootste Nederlandstalige hit aller tijden.
Oh ja, die wou ik ook nog zien. Hmm, even opsnorren of zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef DrDentz het volgende:
De vorige keer toen Joris er zat ben ik daarna de film 'Margin Call' gaan kijken.
Het is meer dat het 6 jaar terug, toen je het voor het eerst zag, nog leuk was.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
De grapdichtheid van Najib is ook wel eens hoger geweest.
Ik had zo'n natuurkundeleraar, leuke vent, nog steeds goeie herinneringen aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zijn natuurkundeleraren niet allemaal zo?
Dat was voor mij wiskunde. Echt zo van "gooi maar in mijn pet".quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zijn natuurkundeleraren niet allemaal zo?
Hij blijft maar net wakker.quote:
Ik had echt een verschrikkelijke natuurkunde leraar, die ook nog scheikunde gaf, beide dus kansloos voor gezakt en laten vallenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik had zo'n natuurkundeleraar, leuke vent, nog steeds goeie herinneringen aan.
Da's minder iddquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had echt een verschrikkelijke natuurkunde leraar, die ook nog scheikunde gaf, beide dus kansloos voor gezakt en laten vallen
ja iddquote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Ging goed he? Beetje denigrerend vond ik dat van Matthijs.
Diederik regeert Matthijs er dan ook aan alle kanten uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Ging goed he? Beetje denigrerend vond ik dat van Matthijs.
Hij deed het best goed vond ik, beter dan eerdere keren.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Zoals hij het vertelt begrijp ik het bijna
Ja, een Nederlander gaat waarschijnlijk is Science publiceren ofzo dat hij dat heeft ontdekt...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Felagund het volgende:
Wat was nu de aanleiding van het vorige gesprek? Is de quantumcomputer een stap dichterbij gekomen?
Vnv maakt ie wss de ontdekking bekendquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Felagund het volgende:
Wat was nu de aanleiding van het vorige gesprek? Is de quantumcomputer een stap dichterbij gekomen?
Mwaa..... Da's niet helemaal waar.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef waxmask het volgende:
Martin Bril...hij die niemand kende zonder DWDD. Wat een prul schijvert was het met zijn Ipod....
Jups, over een 1/2 uur ofzo is er een persconferentie.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Felagund het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef waxmask het volgende:
Martin Bril...hij die niemand kende zonder DWDD. Wat een prul schijvert was het met zijn Ipod....
Interessant, artikel maar eens opzoeken als het gepubliceerd is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, een Nederlander gaat waarschijnlijk is Science publiceren ofzo dat hij dat heeft ontdekt...
Die columns las toch geen drol behalve wat linkse paarse broekers...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwaa..... Da's niet helemaal waar.
Hij kijkt ook steeds glaziger. Ik hoop voor hem dat-ie zijn eigen itempje haalt.quote:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120411161604.htmquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Interessant, artikel maar eens opzoeken als het gepubliceerd is.
En wat waren ze fantastischquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die columns las toch geen drol behalve wat linkse paarse broekers...
Hij houdt zich er nu een paar maanden mee bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik wist niet dat dit het gebied van Luijendijk is?
Mooiquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Spike zit ook langzaam te overlijden.
Dat is het ook niet, hij is antropoloog, maar bestudeert dus hoe het in elkaar zit zodat wij het ook kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik wist niet dat dit het gebied van Luijendijk is?
Wat ziet hij eruit trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Spike zit ook langzaam te overlijden.
En hij benadert het ook als antropoloog. Hij bestudeert de zakelijke cultuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, hij is antropoloog, maar bestudeert dus hoe het in elkaar zit zodat wij het ook kunnen begrijpen.
Die hebben een geheel eigen stijl en spelen helemaaaaaaal geen rol.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef k_man het volgende:
Die typetjes achter Joris, Spike en Blaudzun, worden die gespeeld door die lui van Neonletters of zijn ze uit een ander programma?
Ik werkte bij een klein software bedrijfje, de CEO was een gozertje van toen 25quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Bij ons (Amerikaans bedrijf) is ook bijna iedereen Vice President of Senior Executive Dinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |