dit is zo saai dat het me niet meer boeit, ik ben dr klaar meequote:
Schindler's List was ook grappiger dan Pieter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Elusive het volgende:
Ik vind hem wel grappiger dan Pieter Derks
Beter kijk je de film, dan wordt alles duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef k_man het volgende:
Dus er is een brief waar iets heul belangwekkends in staat, waar we tien minuten over lullen, wat zowel Frans als Matthijs weten, maar beide niet willen vertellen. Lekker puh!
fuck dat man, het zijn bitchesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef k_man het volgende:
Dus er is een brief waar iets heul belangwekkends in staat, waar we tien minuten over lullen, wat zowel Frans als Matthijs weten, maar beide niet willen vertellen. Lekker puh!
het zat toch juist niet in de filmquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
[..]
Beter kijk je de film, dan wordt alles duidelijk
Ik kan niet wachten op die kas kraker
Hij dacht dat het grappig was, maar dat was het niet.quote:
Beter begin je geen zinnen met beter, prutser.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
[..]
Beter kijk je de film, dan wordt alles duidelijk
Ik kan niet wachten op die kas krakert
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als het kalf verdronken is, is het dood
Iddquote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef themole het volgende:
Briljante aflevering van de rijdende rechter.
Mwoah.quote:
ja ik vraag mij oprecht af hoe je het voorelkaar krijgt je duim zo in de mond van de pony te duwen dat die eraf gaat, dat was niet bij het aaien gebeurt hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef hexje het volgende:
Suikerklontje altijd met vlakke hand geven.
jean-Marie Pfaff in het Duits is nog leuker.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef wdn het volgende:
zooooooooooo die Krol spreekt slecht engels.
Misschien probeerde ze haar duim in de kont van de pony te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja ik vraag mij oprecht af hoe je het voorelkaar krijgt je duim zo in de mond van de pony te duwen dat die eraf gaat, dat was niet bij het aaien gebeurt hoor
sticker van de wereld draait doorquote:
Hangt er maar net vanaf hoe ze zijn opgevoed.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef BlueMage het volgende:
Sowieso zijn pony's toch niet echt zo bijterig?
ik lolde.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien probeerde ze haar duim in de kont van de pony te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |