quote:One might have a Diamond Dunk flashback upon glancing at these due to the color palette used here on these Nike SB Dunk Lows in a black/clear jade color. These upcoming Dunk Lows use a nice two-tone colorway, which tends to look best on the silhouette. These have not been released yet, but they will be available towards the end of the month at retailers such as Kasina.
quote:BRON: Highsnobiety
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:35 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike SB Dunk Low Black/Clear Jade
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er tof uit. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef Bajskorv het volgende:
Hier moet ik trouwens snel een keer heen... Volgens de kerel bij Footpatrol (liep er vandaag toevallig langs, veel mooi spullen) hebben ze er redelijk veel exclusives liggen die zij zelf niet kunnen krijgen...
Nike 1948
Mag je zo voor me meenemen in US10 als je langs gaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Bajskorv het volgende:
Beter website gevonden: http://www.1948london.com
Oe, en deze blijkbaar exclusief bij hun winkel...
[ afbeelding ]
Echt een dikke steal, helemaal omdat de winkelier dat paartje helemaal niet weg wil doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
goede serie idd, Sakuragi kocht een paartje AJ6 Varsity Red voor noppes![]()
Ja, het blijft fout om ze op die zool te zien. Zelfde met die Huarache modellen. Maar stiekem is de afwerking, zeker van deze premium, wel erg soepel.quote:
Waar besteld?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Thongkamma het volgende:
hopelijk krijg ik morgen/overmorgen mijn roshe's binnen, heb ze donderdag besteld
maar nog steeds niks binnen (zou wel komen door pasen) maar ben echt benieuwd
hoe ze zitten, hopelijk zitten ze goed! dan komen de rode er zeker bij!!
Kapot dragen en nieuwe kopenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Milou__ het volgende:
Hoe krijg je het best suede schoenen schoon?
Dat idd. Catch the bus meen ik?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
Leuke schoen voor retail, niet voor gekke prijzen.
Ik zoek graag sneakers op als ik reis, leuke manier om steden te verkennen. Mijn laatste sneakers komen dus uit Tokyo, Antwerpen, Amsterdam, Stockholm, Hong Kong en Londen. In Shanghai heb ik gefaald...quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef Miniem het volgende:
Waar kopen jullie de meeste paartjes?
Online, winkels bij je in de buurt? vast adres?
zou komen als je een paartje Blaze of Glory x BEAMS wilt winnen, awesome shoe (en je LB helden wilt zien én een wivah laten maken :p)quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef Atta-boy het volgende:
Is het nog wat btw dat catch the bus? Heel miss dat ik morgen nog langs loop.
Interessante schoen dat zeker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou komen als je een paartje Blaze of Glory x BEAMS wilt winnen, awesome shoe (en je LB helden wilt zien én een wivah laten maken :p)
Oeh letates sexytime. Ik zie je vanavond wel bij de bus danquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef vault_tec het volgende:
Pim snickers vroeg of ik naar locatie x (random plaats die ik niet zal noemen om stalkers te voorkomen) vanavond ging...
Haha, nee dat klopt ja. Geen reden om niet te kopen, alleen jammer dat ze nog moeilijk te vinden zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef HAL9000S het volgende:
Hardlopen op een schoen met techniek uit de jaren '90 zou ik sowieso niet op gaan hardlopen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
^^
Still a better love story than twilight.
Ja maar liggen nog steeds bij een vriend van mequote:
Wat een rare zinquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef HAL9000S het volgende:
Hardlopen op een schoen met techniek uit de jaren '90 zou ik sowieso niet op gaan hardlopen
Lees het topic even terug.quote:
Moet werken en ga naar wifey toe vanavond. Zit hier maar een beetje te rellen maar zie pim soms op de zelfde feestjes. Veel gemeenschappelijke vrienden, dit dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Oeh letates sexytime. Ik zie je vanavond wel bij de bus dan
Nah geintje, veel plezier hosselboy
Hoeveel heb je nodig? Ik zou de de sugar pimp van de posters hier moeten worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet werken en ga naar wifey toe vanavond. Zit hier maar een beetje te rellen maar zie pim soms op de zelfde feestjes. Veel gemeenschappelijke vrienden, dit dat.
God, ik wil geld om schoenen te kopen
Ah. Jij hebt enkel een sterke arm nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil de 800 euro die ik al 2 maanden terug hoorde te krijgen...
Welke heb je? En waar gekocht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja maar liggen nog steeds bij een vriend van me
Prestatie beurs van school. Omdat sommige mensen nog moeten herkansen duurt het zo lang. Ik heb nog 8 herkansingen open staan. Afgelopen jaar waren mijn cijfers zo goed dat ik nooit hoefde te herkansenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt enkel een sterke arm nodig.
Zucht, de goeie ouwe tijd. Altijd te weinig knaken, altijd teveel mooie shit om te doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Prestatie beurs van school. Omdat sommige mensen nog moeten herkansen duurt het zo lang. Ik heb nog 8 herkansingen open staan. Afgelopen jaar waren mijn cijfers zo goed dat ik nooit hoefde te herkansen. Maar wordt nu wel getart omdat ik veel toffe releases mis loop.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt enkel een sterke arm nodig.
De zwarten, gekocht bij ted (epic breda)quote:
En heel veel bier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zucht, de goeie ouwe tijd. Altijd te weinig knaken, altijd teveel mooie shit om te doen.
Weet je of hij de rode ook heeft?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De zwarten, gekocht bij ted (epic breda)
Maar niet zoveel als toen zeker. Ik had vandaag m'n busenitz weer aan. Nice and snugg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef Bajskorv het volgende:
Dat heb ik nu nog steeds. Bier en sterk, nu op weg naar de pub op mijn nieuwe Flows.
zou sowieso langs wippen. Epic is baws.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet je of hij de rode ook heeft?
Dan wip ik daar binnenkort ff langs, lekker in de buurt
Wist geen eens dat hij in Breda zat johquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zou sowieso langs wippen. Epic is baws.
Vond de winkel maar mwoah. M'n vriendin zei nog: "waar is de rest?"quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zou sowieso langs wippen. Epic is baws.
Had ik ook op het oog als trainingsshirt. Mooi spul, zag het liggen bij precinct 5 toen ik voor het laatst in Amsterdam was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:27 schreef Bajskorv het volgende:
Dit wordt een goeie dag. Shirtje van Nike x Undercover Gyaksou gekocht. Wilde wel een keer weten wat mijn maat is, als het een beetje past koop ik zo'n licht jasje erbij.
[ afbeelding ]
Exact. Kan wel zo'n licht jackje gebruiken voor hardlopen en fietsen. Maat is alleen lastig, meeste shops verkopen vooral XXL. Lijkt Japans te zijn qua maatgeving, een XXL broekjes is bijvoorbeeld een 32-33 waist. Da's in Europa eerder M/L, gok ik....quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ik ook op het oog als trainingsshirt. Mooi spul, zag het liggen bij precinct 5 toen ik voor het laatst in Amsterdam was.
Dat vind ik ook lastig aan Japanse maten. Moeilijk om in te schatten, maar het materiaal gebruik en afwerking is top notch voor trainingskleding.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Exact. Kan wel zo'n licht jackje gebruiken voor hardlopen en fietsen. Maat is alleen lastig, meeste shops verkopen vooral XXL. Lijkt Japans te zijn qua maatgeving, een XXL broekjes is bijvoorbeeld een 32-33 waist. Da's in Europa eerder M/L, gok ik....
Hook ons up!!!! Size 9,5!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Bajskorv het volgende:
Nu even op de fiets om die Flyknits te gaan bekijken...
7 hier, en ga gelijk ff langs supremequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
En een US 10 voor mij en 10 pond voor jezelf voor de moeite.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Bajskorv het volgende:
Nu even op de fiets om die Flyknits te gaan bekijken...
Ik hoop het ook. Klinkt als een toffe winkel bajskorv.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Nice, hopelijk zijn die nieuwe CW's gewoon GR's.
Over welke winkel gaat het eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Klinkt als een toffe winkel bajskorv.
De Nike 1948 winkel in Londen, lees de eerdere posts.quote:Op zondag 15 april 2012 12:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Over welke winkel gaat het eigenlijk?
Haha i know maar ik vind ze gewoon echt tofquote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef vault_tec het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is een collabo met supreme van een paar jaar terug. Ik zou ebay proberen maar zijn wel prijzig.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef OFWGKTA het volgende:
[..]
Haha i know maar ik vind ze gewoon echt tof
die oldskool vans die ik nu heb zijn net 3 maanden oud en nu al doodgegaan
en aangezien supreme mijn favo merk is en ik deze tegenkwam why not
Ik heb een hook up ik bestel gewoon meestal uit buitenland alleen deze schoenen zijn oud dus moeilijk te vindenquote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als supreme je favo merk is waarom heb je dan geen hook up
alleen als je naar biggie luistertquote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
Over supreme gesproken: zal ik een biggie tee halen?
Doen ik vind me best mooiquote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
Over supreme gesproken: zal ik een biggie tee halen?
biggie is king.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
alleen als je naar biggie luistert#badbrainsvans
zou zeggen dat je OF fan bent en dat supreme je favo merk isquote:Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef OFWGKTA het volgende:
[..]
Doen ik vind me best mooi
[..]
biggie is king.
p.s off: ik heb morgen twee sollicitatie gesprekken en ben best wel nerveus.. iemand tips?
danku voor het nuttig adviesquote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zou zeggen dat je OF fan bent en dat supreme je favo merk is
Biggie's liedjes was een van de eerste rapliedjes die ik kendequote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:
Luister ook naar biggie, anders zou het best lame zijn.
Ligt er aan waar je voor solliciteerd, van te voren een beetje inschatten wat ze willen zien/horen en je aanpassen.
Vriend van me ging bij freshcotton solliciteren, ging van te voren die gast opzoeken op facebook en wist gelijk wat ie moest antwoorden op een boel vragengoede outfit en van te voren naar die pop up store geweest en ze wilden hem meteen hebben. /coolstorybro
Elke dag wachten op een pakketjequote:Op maandag 16 april 2012 12:35 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, het nadeel van een per-order blijft natuurlijk dat ik nu elke dag zit te wachten op een pakketje... Zucht.
Ik laat alles op werk bezorgen, dus daar heb ik dan weer geen last van. Maar toch jammer als er weer niks komt...quote:Op maandag 16 april 2012 12:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Elke dag wachten op een pakketjeAnti climax elke keer dat er wordt aangebeld en het niet de bezorger/bezorgster is...
Pfff, is allemaal erg persoonlijk. Ik ga deze zomer in ieder geval die rode Nike Roshe onder mijn shorts dragen. Verder heb ik meestal een wit paar Adidas Court Star's in de kast liggen, en droom ik van een paar Flyknits... We zien wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef meneernogeenkeer het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar schoenen die ook voor in de zomer onder een zwembroek of wat kortere broek kunnen. Vaak vind ik namelijk dat van die pure grove winterschoenen een klompeneffect geven in de zomer.
Was laatst winkels kijken en had verschillende dingen gezien, ook vans (wel beetje standaard) maar dat vond ik eigenlijk toch weer té gymschoenachtig en zag er niet geweldig uit onder mijn spijkerbroek.
Jullie misschien nog suggesties van merken?
mvg
Heb die zien liggen ergens in zwart/wit. Vind de tong niet mooi op een sneaker en materiaal is ook niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:00 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, komen de nieuwe woven releases eindelijk de winkel in? Deze quickstrike komt van Caliroots...
[ afbeelding ]
Zo'n model met wat fellere kleuren lijkt me wel een relaxte "slof" voor de zomer. Maar moet het een keer proberen om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb die zien liggen ergens in zwart/wit. Vind de tong niet mooi op een sneaker en materiaal is ook niet helemaal mijn ding.
Ik draag onder zwembroek enzo gewoon simpele keeps, makkelijk aan/uitdoen en lekkere strandschoen
De cw's:quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Bajskorv het volgende:
Ok, eindelijk weer terug. Nike 1948 was erg tof. Ik was de enige klant, het is ook niet echt een winkel. Grote collectie van de betere Nike spullen. Qua kleding de hele NSW Made in Italy lijn en alles van Gyakusou. Eindelijk ook de Roshe in mijn handen gehad, en die ziet er erg goed uit. Lijkt me een briljante zomerschoen.
Anyway, de Flyknits waren sold out... Tijdje staan lullen met die lui, ze krijgen blijkbaar zelden klanten (niet gek, je moet zowel online als offline hard zoeken voordat je ze vindt). Wat ze vooral doen zijn events, ze hadden een vette ruimte met DJs, mega beeldschermen, etc. Hun favoriet op het moment was trouwens unaniem de Roshe, ze zitten zelf ook hard te wachten op nieuwe CWs. Ze krijgen ook een hoop lui over de vloer die op zoek zijn naar de zomer CWs van de wovens, ze werden gek van het wachten op die dingen.
Het goeie nieuws is dat ze 21 April een launch party hebben voor wat nieuwe exclusieve CWs voor de Flyknits. Hij krijgt de CWs zelf pas een paar dagen van tevoren, ik hoop dat er een goeie tussen zit. Uitgenodigd om dan langs te komen. CW wordt gelanceerd ivm de London Marathon de dag erna.
Aanrader voor als je een keer naar Londen komt. In die buurt sowieso veel dope shops, waarbij ik de Good Hood Store even een aanbeveling geef. Erg veel goeie kleding van moeilijk te vinden merken.
En een nachtje doortrekken voor sneakers zit er bij mij nog niet in... Die avond ook een groot verjaardagsfeest, dus wordt hem niet. Ga misschien zaterdag even langs de launch party, kan ik hem in ieder geval een keer aanraken...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef HAL9000S het volgende:
Is weer een HTM release dus het zal niet veel schelen met de vorige oplage denk ik.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De cw's:
[ afbeelding ]
Bajskorv, fix me een hookup voor die witten aub!!Grijzen zijn ook erg hard
Die vind ik persoonlijk ook het tofst. Verschil tussen binnenkant en buitenkant is erg Nice.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef HAL9000S het volgende:
Die zwart/witten zijn echt ziekelijk hard
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef HAL9000S het volgende:
Die zwart/witten zijn echt ziekelijk hard
[ afbeelding ]
Ik zou iemand fappen voor die schoenenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk ook het tofst. Verschil tussen binnenkant en buitenkant is erg Nice.
Wheheh +1quote:Op woensdag 18 april 2012 21:07 schreef Bajskorv het volgende:
Dan koop ik liever een paar schoenen voor m'n chick...
Edit: ik kan niet lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef Gaijin het volgende:
De grijzen:
http://www.flatspot.com/p(...)ver-anthracite-white
weet niet hoeveel shipping is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door vault_tec op 19-04-2012 19:28:30 ]
Lanvins vind ik dan net weer niks, die hebben vaak net teveel 'glim'. Lastig, maar ik vind ze nu ook al wat minder. Ik ben zo makkelijk te beinvloeden...quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef Push. het volgende:
Die vind ik ook niet zo. Mits je het budget hebt kun je voor nettere avonden Lanvins overwegen? Er is ook een hoge versie van.
[ afbeelding ]
Welke maat zijn de Vans?quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:10 schreef Mindstate het volgende:
April aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de Vans weet ik niet of ze gaan passen, dus die gaan misschien de verkoop nog in
Die wil ik ook halen, alleen liefst een Nederlandse shop. Hoef verder niks te hebben dus geen zin in hoge shipping.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:01 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind deze best dope, zeker voor de wat "nettere" avondjes.
[ afbeelding ]
Ik lees net dat ze vanaf vandaag @ HoH liggen... retail is schijnbaar 200 dollar dus dat zal wel een euro of 200 zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Retail is idd wel minder. Hoezo zijn ze zo duur eigenlijk?
waxed canvas VacTech upper, full length air unit en onderdeel van de XXX Anniversary 'Pearl' set.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Retail is idd wel minder. Hoezo zijn ze zo duur eigenlijk?
Ik had het ook gelezen, vind het ook niet raar dat ze zo duur zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
waxed canvas VacTech upper, full length air unit en onderdeel van de XXX Anniversary 'Pearl' set.
I know, daarom wilde ik er vandaag langsquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze vanaf vandaag @ HoH liggen... retail is schijnbaar 200 dollar dus dat zal wel een euro of 200 zijn.
Hmmmmm niet mijn maat. Waar heb je ze gekocht als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef Mindstate het volgende:
[..]
10.5. zit normaal rond de 10.5 en 11.
Ze gingen gistermiddag op Caliroots, maar ik geloof dat ze vrij snel waren uitverkocht; zie ze nu ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Hmmmmm niet mijn maat. Waar heb je ze gekocht als ik mag vragen?
Toen ik gister keek waren er nog enkele maten beschikbaar. De andere twee paartjes gaan beduidend minder snel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ze gingen gistermiddag op Caliroots, maar ik geloof dat ze vrij snel waren uitverkocht; zie ze nu ook niet meer terug.
Gisteren wel inderdaad, ik geloof dat ze later ook nog wat uit de in-store release online gooiden. Moet zeggen dat ik nu die 2 andere releases er ook niet meer terugvind. Die met de snakeskin vond ik persoonlijk ook nog wel tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toen ik gister keek waren er nog enkele maten beschikbaar. De andere twee paartjes gaan beduidend minder snel.
Die wtaps hadden ze rond oud en nieuw al niet meer in m'n maat, maar ze hadden verder o.a. nog een ben g blazer en space jam dunks. Ik ben ook al enige tijd fan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
Antwerpen is echt awesome op sneakergebied. Dingen die hier in 3 dagen weg zijn liggen daar maanden later nog gewoon in de winkels. Zag er bv jordan XI cool greys liggen en zelfs jordan VI varsity reds lagen er nog. Burgundy wtaps, helaas niet mijn maatmaar zo waren er meer van die dingen.
Ik ben voortaan Antwerpen fan.
Ben g blazerquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wtaps hadden ze rond oud en nieuw al niet meer in m'n maat, maar ze hadden verder o.a. nog een ben g blazer en space jam dunks. Ik ben ook al enige tijd fan.
Was maat 41 en de enige over. Zou al lang weg moeten zijn aangezien het nu april is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben g blazer. Zouden ze die nog steeds hebben
?
Toen ik er was hadden ze alleen de era nog in m'n maat en die hoefde ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Atta-boy het volgende:
Hadden ze niet meer liggen. Maar BenG blazers gaan toch op marktplaats/ebay gewoon rond retail weg?
Die burgundy vans x wtaps hadden ze nog in verrassend veel maten, jammer genoeg was de kleinste 8,5
Te groot gekocht Hal?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand zwarte roshe run kopen? 90 euro, size 10. Ruilen tegen een 9,5 mag ook.
Cool lekker basis hou ik van.quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef ForumGek het volgende:
Gisteren deze Janoski's gekocht!
[ afbeelding ]
leuk maar dit zijn geen Janoski's maar Team Editions.quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef ForumGek het volgende:
Gisteren deze Janoski's gekocht!
[ afbeelding ]
Dus vrij tts. Had je gedacht dat ze zoals de lunar spiders +0,5 moesten? Ik twijfel toch om een paartje te halen, maar wil eerst de perf. Blazers in blauw.quote:Op zondag 22 april 2012 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
Yup, ze lopen heerlijk alleen heb echt teveel ruimte bij de toebox helaas, dat ziet er echt niet uit omdat je je voet in de schoen al ziet 'eindigen' zeg maar.
Oh, dacht dat dat een variant op de Janoksi was, maakt verder ook niet uit, lekker schoentje!quote:Op zondag 22 april 2012 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
leuk maar dit zijn geen Janoski's maar Team Editions.
Zijn dat 7´s? Zien er een stuk groter uit...quote:Op zondag 22 april 2012 11:35 schreef Atta-boy het volgende:
Jammer van die roshes.
Antwerpen pick ups:
Letates gaat jelly worden om deze
[ afbeelding ]
Navy en zwarte wtaps.
En omdat ik die kobe galaxy's nergens meer kon vinden en ik toch nog basketball schoenen nodig had:
[ afbeelding ]
Met 50% korting
Zijn 7's ja geloof ik, zelfde model als die Kobe galaxy's als het goed is.quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn dat 7´s? Zien er een stuk groter uit...
Een 10 US of UK?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand zwarte roshe run kopen? 90 euro, size 10. Ruilen tegen een 9,5 mag ook.
Dan te klein, helaas.quote:
Yup, ik dacht dat het een soort van sok idee was zoals bij de hua's of de spiders. Ik zeg TTS of zelfs een halve maat kleiner nemen. Skoop op LB verkoopt de cyber CW, denk dat ik die in een US 9 ga bestellen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dus vrij tts. Had je gedacht dat ze zoals de lunar spiders +0,5 moesten? Ik twijfel toch om een paartje te halen, maar wil eerst de perf. Blazers in blauw.
Nuttige info. Ik ga snel maar eens een halve maat kleiner proberen. Wil wel het sok idee hebben immers.quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup, ik dacht dat het een soort van sok idee was zoals bij de hua's of de spiders. Ik zeg TTS of zelfs een halve maat kleiner nemen. Skoop op LB verkoopt de cyber CW, denk dat ik die in een US 9 ga bestellen.
Mooie aankoop, goede colourway. Al is de gewone zwarte ook gewoon nice. Lekker clean.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nu die cyber bij skoop gehaald in een 9, nu nog die us10 kwijt raken.
[ afbeelding ]
Als extra trainingschoen wil ik nog steeds een free erbij om op blote voeten te trainen. (Voeten aansterken.) Heb nu al enige tijd de lunarglide 1 en die bevalt nog steeds als gewone trainingschoen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, was een beetje aan het kijken naar iets met een 5.0 zool voor de gym. Deze is toch wel aardig...
[ afbeelding ]
Training is altijd een goed excuus voor extra sneakers...quote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als extra trainingschoen wil ik nog steeds een free erbij om op blote voeten te trainen. (Voeten aansterken.) Heb nu al enige tijd de lunarglide 1 en die bevalt nog steeds als gewone trainingschoen.
Voor free's zeker weten.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Training is altijd een goed excuus voor extra sneakers...
Yup, hoewel hardlopen voor mij toch helaas zeldzaam is (knieën lang geleden al gesloopt). Maar goed, ik heb natuurlijk trainingshit nodig voor thuis in A'dam, Stockholm, Londen en kantoor. En een "reispaar". En een... Nou ja, ik kan altijd meer redenen verzinnen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor free's zeker weten.die roshe lijken me dan weer niks met hardlopen, biedt geen enkele steun. Lijkt me wel relaxt voor dagelijks gebruik bij wat beter weer. De nieuwe free hebben tenminste steun in het middelste gedeelte.
Schoenen voor wanneer je gaat vliegen en op het vliegveld moet lopen etc. Redenen genoeg idd.quote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Yup, hoewel hardlopen voor mij toch helaas zeldzaam is (knieën lang geleden al gesloopt). Maar goed, ik heb natuurlijk trainingshit nodig voor thuis in A'dam, Stockholm, Londen en kantoor. En een "reispaar". En een... Nou ja, ik kan altijd meer redenen verzinnen.
Geen flyknit?quote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schoenen voor wanneer je gaat vliegen en op het vliegveld moet lopen etc. Redenen genoeg idd.![]()
Maar die nieuwe free moet ik spoedig ook ff irl zien. Zo wil ik een tijdje niks en nu 3 paar op het oog (nsw blazers, free en roshe)
Hoeveel voor cements? Heb je nog wat andersquote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Puzzles2 het volgende:
Bij het aanbod gedeelte heb ik 3 paar jordans te koop.
Jordan 5 quai
Jordan spizike university blue
Jordan 4 white cement
Allen in us8 en nieuw in doos,
Zijn die WTAPS US7? Zo ja dibs mocht je ze kwijt willen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je af en toe ineens. Liep zaterdag ineens ook met 3 paar schoenendozen door Antwerpen![]()
Nooit gedacht dat ik die wtaps nog tegen zou komen en helemaal niet voor 60 euro.
Oh ik dacht dat je het model Kobe bedoeldequote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn die WTAPS US7? Zo ja dibs mocht je ze kwijt willen.
Nice! skoop heeft ook de roden Roshes..ik wacht op de grijze CW denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nu die cyber bij skoop gehaald in een 9, nu nog die us10 kwijt raken.
[ afbeelding ]
Lijken wel Chinese bindvoetjes met maat 42...quote:
Epic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:29 schreef Miniem het volgende:
Hoe heet dat winkeltje in Breda ook alweer?![]()
En hoe heten hoge sneakers? high top sneakers?
Epic bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:29 schreef Miniem het volgende:
Hoe heet dat winkeltje in Breda ook alweer?![]()
En hoe heten hoge sneakers? high top sneakers?
Wie is er een beetje goed met ebay veilingen? Hoeveel gaat deze nog omhoog in de laatste 48 uur? Kan ik hem niet direct kopen voor een bepaalde prijs en de veiling laten schieten?quote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, Flyknits op Ebay... in mijn maat en in Central London... Vraag me af voor hoeveel ze eruit gaan...
Ebay Flyknits...
Nee je kan hem niet gelijk kopen, er staat geen BIN (buy it now) prijs bij. Ik verwacht dat ie voor zo'n 400 misschien richting 500 oid gaat uiteindelijk? De prijs kan nog op het laatste moment erg omhoog schieten door het gebruik van ebay snipers, programma's die op het laatste moment nog overbieden voor kopers.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wie is er een beetje goed met ebay veilingen? Hoeveel gaat deze nog omhoog in de laatste 48 uur? Kan ik hem niet direct kopen voor een bepaalde prijs en de veiling laten schieten?
Gewoon een ebay sniper gebruiken en tot je maximale bod instellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wie is er een beetje goed met ebay veilingen? Hoeveel gaat deze nog omhoog in de laatste 48 uur? Kan ik hem niet direct kopen voor een bepaalde prijs en de veiling laten schieten?
Ik gok inderdaad ook op zeker £500 als ik andere auctions vergelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee je kan hem niet gelijk kopen, er staat geen BIN (buy it now) prijs bij. Ik verwacht dat ie voor zo'n 400 misschien richting 500 oid gaat uiteindelijk? De prijs kan nog op het laatste moment erg omhoog schieten door het gebruik van ebay snipers, programma's die op het laatste moment nog overbieden voor kopers.
Wat je wel kan doen is de verkoper mailen voor een vaste prijs maar dan mag je veel neerleggen wsl.
De beste mogelijkheid idd. En dan hopen dat je zelf niet gesniped wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon een ebay sniper gebruiken en tot je maximale bod instellen.
gewoon vroeg opstaan en voordat de auction eindigt, je bod invoeren. Zo heb ik mijn enige auction gewonnen (voor een "steal" prijs)quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon een ebay sniper gebruiken en tot je maximale bod instellen.
quote:
quote:It’s only been out for a short while and has already sold out a few colorways and unveiled a new trail-ready version, so you know the Nike Roshe Run is enjoying a sufficiently strong debut that new pairs are inevitable. The first two Roshe Run Premiums are slated to kick off Q3's ‘fall’ season in July with another category from which Beaverton has issued quite a few new looks this year: brand new color shades. The appropriately named Sandtrap sucks your eyes into the earthy pair while Thunder Blue on a Stealth-soled edition suggests that this tonal suede and mesh makeup has just as much potential on a new design as a ‘true’ classic runner. Check out both pairs below, let us know which looks better and stick with Sneaker News for release info.
Nike Roshe Run Premium
Sandtrap/Medium Olive-Volt-Sandtrap
525234-223
Thunder Blue/Stealth-Volt-Thunder Blue
525234-447
quote:BRON: Sneaker News
Van beide ben ik niet helemaal overtuigd. Vind de toevoeging van leer niet zo. Laat maar lekker van mesh zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef HAL9000S het volgende:
Olive is wel nice, weet alleen niet wat ik van die perf swoosh moet vinden en onderste is wat viezig imo.
Ik ga hopelijk zondag ff passen indien m'n maat er nog ligt. Zal tussen een 9,5 n een 10 gaan. Denk 9,5 voor een snugg fit zonder sokken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef Atta-boy het volgende:
Heb een 6,5 en een 7,5 gepast van die roshes bij woei. 7,5 was te groot en in een 6,5 zag je die knobbels van m'n tenen iets te overduidelijkmoet een 7 hebben maar die was al uitverkocht.
Dat krijg je al snel. Toebox is ook vrij laag van wat ik heb gezien. Ik wil dat ze passend zijn op blote voeten. Als m'n tenen teveel naar boven steken skip ik ze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef Atta-boy het volgende:
Snug fit is niet echt mooi imo of je moet tenen zonder knobbels hebben.
Bij mij zat die 6,5 snug en dan zie je die knobbels van je tenen zitten. Niet heel erg mooi
Ik stoorde me behoorlijk aan m'n tenen. Maar een 6,5 was dan ook gewoon te klein denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef HAL9000S het volgende:
Beetje teen is niet zo erg imo, probleem bij die 10 was dat ik na de bult van m'n tenen echt nog 2 cm over had ofzoAls dat een beetje aansluit is het geen probleem. En net alsof mensen continu zitten te kijken of je tenen er een stukje bovenuit steken
Nou ja het is graag of niet. Indien ze uitverkocht zijn, dan helaas. Neem het risico niet omdat ik ze eerst gewoon aan de voet wil zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik stoorde me behoorlijk aan m'n tenen. Maar een 6,5 was dan ook gewoon te klein denk ik.
Je moet wel redelijk snel zijn denk ik don want er zijn al maten uitverkocht.
Wivah:
[ afbeelding ]
Beter haal je die veters er uit en veter je ze opnieuw...quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik stoorde me behoorlijk aan m'n tenen. Maar een 6,5 was dan ook gewoon te klein denk ik.
Je moet wel redelijk snel zijn denk ik don want er zijn al maten uitverkocht.
Wivah:
[ afbeelding ]
Wat voor veters heb jij er in?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:15 schreef Cpt. het volgende:
Veters zijn idd lang als een malle, heb er ook andere veters in.
Thanks, heb ze besteld. Hopelijk zijn ze nog de goede maatquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef Bajskorv het volgende:
De Free's zijn perfect, daarom zijn het mijn favoriete reis schoenen. Je went er zo aan.
irl een stuk beter zo te zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
Free's zijn echt de shit. Eindelijk m'n Roshe Run binnen.... mother of god wat lopen ze lekker.
[ link | afbeelding ]
DSC04990 by Cali030, on Flickr
Heb net nieuwe tapered denim besteld en is onderweg hahah. Ik vind deze colourway erg nice. Ik hoop echt een paar te kunnen passen in m'n maat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ze zijn erg nice, dat cyber spat er echt af... zoals ik al gehoopt had. Redelijk tapered denim erboven is imo wel een must, en doet echt wonderen bij dit model.
US10 heb ik altijd bij Nike.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef HAL9000S het volgende:
US9,5 zit voor mij perfect, redelijk TTS dus. Ik heb voor nog wel wat ruimte alleen de wreef zit behoorlijk laag. Welke size moet je hebben eigenlijk?
Misschien wel, misschien niet. Even afwachten tot het weekend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:33 schreef HAL9000S het volgende:
Wil je die black/white Roshe niet van me overnemen voor een leuke prijs?
Met gele zool heb ik ze nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
Free's zijn echt de shit. Eindelijk m'n Roshe Run binnen.... mother of god wat lopen ze lekker.
[ link | afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=nike+shoes+conversion+chartquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Die maten op lacebag, zijn dat us maten?
Welke maat is 46 in us, 12 toch?
Oh? N&F Weird Guy japan heritagequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb net nieuwe tapered denim besteld en is onderweg hahah. Ik vind deze colourway erg nice. Ik hoop echt een paar te kunnen passen in m'n maat.
Rotterdam > Amsterdamquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
De Rotterdamse collabo vond ik beter:
[ afbeelding ]
I second that. Behalve qua shops. En food.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I second that. Behalve qua shops. En food.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
oh yeahquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |