Cool lekker basis hou ik van.quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef ForumGek het volgende:
Gisteren deze Janoski's gekocht!
[ afbeelding ]
leuk maar dit zijn geen Janoski's maar Team Editions.quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef ForumGek het volgende:
Gisteren deze Janoski's gekocht!
[ afbeelding ]
Dus vrij tts. Had je gedacht dat ze zoals de lunar spiders +0,5 moesten? Ik twijfel toch om een paartje te halen, maar wil eerst de perf. Blazers in blauw.quote:Op zondag 22 april 2012 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
Yup, ze lopen heerlijk alleen heb echt teveel ruimte bij de toebox helaas, dat ziet er echt niet uit omdat je je voet in de schoen al ziet 'eindigen' zeg maar.
Oh, dacht dat dat een variant op de Janoksi was, maakt verder ook niet uit, lekker schoentje!quote:Op zondag 22 april 2012 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
leuk maar dit zijn geen Janoski's maar Team Editions.
Zijn dat 7´s? Zien er een stuk groter uit...quote:Op zondag 22 april 2012 11:35 schreef Atta-boy het volgende:
Jammer van die roshes.
Antwerpen pick ups:
Letates gaat jelly worden om deze
[ afbeelding ]
Navy en zwarte wtaps.
En omdat ik die kobe galaxy's nergens meer kon vinden en ik toch nog basketball schoenen nodig had:
[ afbeelding ]
Met 50% korting
Zijn 7's ja geloof ik, zelfde model als die Kobe galaxy's als het goed is.quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn dat 7´s? Zien er een stuk groter uit...
Een 10 US of UK?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand zwarte roshe run kopen? 90 euro, size 10. Ruilen tegen een 9,5 mag ook.
Dan te klein, helaas.quote:
Yup, ik dacht dat het een soort van sok idee was zoals bij de hua's of de spiders. Ik zeg TTS of zelfs een halve maat kleiner nemen. Skoop op LB verkoopt de cyber CW, denk dat ik die in een US 9 ga bestellen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dus vrij tts. Had je gedacht dat ze zoals de lunar spiders +0,5 moesten? Ik twijfel toch om een paartje te halen, maar wil eerst de perf. Blazers in blauw.
Nuttige info. Ik ga snel maar eens een halve maat kleiner proberen. Wil wel het sok idee hebben immers.quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup, ik dacht dat het een soort van sok idee was zoals bij de hua's of de spiders. Ik zeg TTS of zelfs een halve maat kleiner nemen. Skoop op LB verkoopt de cyber CW, denk dat ik die in een US 9 ga bestellen.
Mooie aankoop, goede colourway. Al is de gewone zwarte ook gewoon nice. Lekker clean.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nu die cyber bij skoop gehaald in een 9, nu nog die us10 kwijt raken.
[ afbeelding ]
Als extra trainingschoen wil ik nog steeds een free erbij om op blote voeten te trainen. (Voeten aansterken.) Heb nu al enige tijd de lunarglide 1 en die bevalt nog steeds als gewone trainingschoen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, was een beetje aan het kijken naar iets met een 5.0 zool voor de gym. Deze is toch wel aardig...
[ afbeelding ]
Training is altijd een goed excuus voor extra sneakers...quote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als extra trainingschoen wil ik nog steeds een free erbij om op blote voeten te trainen. (Voeten aansterken.) Heb nu al enige tijd de lunarglide 1 en die bevalt nog steeds als gewone trainingschoen.
Voor free's zeker weten.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Training is altijd een goed excuus voor extra sneakers...
Yup, hoewel hardlopen voor mij toch helaas zeldzaam is (knieën lang geleden al gesloopt). Maar goed, ik heb natuurlijk trainingshit nodig voor thuis in A'dam, Stockholm, Londen en kantoor. En een "reispaar". En een... Nou ja, ik kan altijd meer redenen verzinnen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor free's zeker weten.die roshe lijken me dan weer niks met hardlopen, biedt geen enkele steun. Lijkt me wel relaxt voor dagelijks gebruik bij wat beter weer. De nieuwe free hebben tenminste steun in het middelste gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |