quote:One might have a Diamond Dunk flashback upon glancing at these due to the color palette used here on these Nike SB Dunk Lows in a black/clear jade color. These upcoming Dunk Lows use a nice two-tone colorway, which tends to look best on the silhouette. These have not been released yet, but they will be available towards the end of the month at retailers such as Kasina.
quote:BRON: Highsnobiety
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:35 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike SB Dunk Low Black/Clear Jade
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er tof uit. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef Bajskorv het volgende:
Hier moet ik trouwens snel een keer heen... Volgens de kerel bij Footpatrol (liep er vandaag toevallig langs, veel mooi spullen) hebben ze er redelijk veel exclusives liggen die zij zelf niet kunnen krijgen...
Nike 1948
Mag je zo voor me meenemen in US10 als je langs gaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Bajskorv het volgende:
Beter website gevonden: http://www.1948london.com
Oe, en deze blijkbaar exclusief bij hun winkel...
[ afbeelding ]
Echt een dikke steal, helemaal omdat de winkelier dat paartje helemaal niet weg wil doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
goede serie idd, Sakuragi kocht een paartje AJ6 Varsity Red voor noppes![]()
Ja, het blijft fout om ze op die zool te zien. Zelfde met die Huarache modellen. Maar stiekem is de afwerking, zeker van deze premium, wel erg soepel.quote:
Waar besteld?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Thongkamma het volgende:
hopelijk krijg ik morgen/overmorgen mijn roshe's binnen, heb ze donderdag besteld
maar nog steeds niks binnen (zou wel komen door pasen) maar ben echt benieuwd
hoe ze zitten, hopelijk zitten ze goed! dan komen de rode er zeker bij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |