Lees het topic even terug.quote:
Moet werken en ga naar wifey toe vanavond. Zit hier maar een beetje te rellen maar zie pim soms op de zelfde feestjes. Veel gemeenschappelijke vrienden, dit dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Oeh letates sexytime. Ik zie je vanavond wel bij de bus dan
Nah geintje, veel plezier hosselboy
Hoeveel heb je nodig? Ik zou de de sugar pimp van de posters hier moeten worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet werken en ga naar wifey toe vanavond. Zit hier maar een beetje te rellen maar zie pim soms op de zelfde feestjes. Veel gemeenschappelijke vrienden, dit dat.
God, ik wil geld om schoenen te kopen
Ah. Jij hebt enkel een sterke arm nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil de 800 euro die ik al 2 maanden terug hoorde te krijgen...
Welke heb je? En waar gekocht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja maar liggen nog steeds bij een vriend van me
Prestatie beurs van school. Omdat sommige mensen nog moeten herkansen duurt het zo lang. Ik heb nog 8 herkansingen open staan. Afgelopen jaar waren mijn cijfers zo goed dat ik nooit hoefde te herkansenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt enkel een sterke arm nodig.
Zucht, de goeie ouwe tijd. Altijd te weinig knaken, altijd teveel mooie shit om te doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Prestatie beurs van school. Omdat sommige mensen nog moeten herkansen duurt het zo lang. Ik heb nog 8 herkansingen open staan. Afgelopen jaar waren mijn cijfers zo goed dat ik nooit hoefde te herkansen. Maar wordt nu wel getart omdat ik veel toffe releases mis loop.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt enkel een sterke arm nodig.
De zwarten, gekocht bij ted (epic breda)quote:
En heel veel bier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zucht, de goeie ouwe tijd. Altijd te weinig knaken, altijd teveel mooie shit om te doen.
Weet je of hij de rode ook heeft?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De zwarten, gekocht bij ted (epic breda)
Maar niet zoveel als toen zeker. Ik had vandaag m'n busenitz weer aan. Nice and snugg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef Bajskorv het volgende:
Dat heb ik nu nog steeds. Bier en sterk, nu op weg naar de pub op mijn nieuwe Flows.
zou sowieso langs wippen. Epic is baws.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet je of hij de rode ook heeft?
Dan wip ik daar binnenkort ff langs, lekker in de buurt
Wist geen eens dat hij in Breda zat johquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zou sowieso langs wippen. Epic is baws.
Vond de winkel maar mwoah. M'n vriendin zei nog: "waar is de rest?"quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zou sowieso langs wippen. Epic is baws.
Had ik ook op het oog als trainingsshirt. Mooi spul, zag het liggen bij precinct 5 toen ik voor het laatst in Amsterdam was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:27 schreef Bajskorv het volgende:
Dit wordt een goeie dag. Shirtje van Nike x Undercover Gyaksou gekocht. Wilde wel een keer weten wat mijn maat is, als het een beetje past koop ik zo'n licht jasje erbij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |