abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110358847
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef OFWGKTA het volgende:

[..]

Doen ik vind me best mooi

[..]

biggie is king.
p.s off: ik heb morgen twee sollicitatie gesprekken en ben best wel nerveus.. iemand tips?
zou zeggen dat je OF fan bent en dat supreme je favo merk is
  zondag 15 april 2012 @ 18:15:42 #102
372969 OFWGKTA
✞OddFutureWolfGangK
pi_110358941
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef vault_tec het volgende:

[..]

zou zeggen dat je OF fan bent en dat supreme je favo merk is
danku voor het nuttig advies
fuckkubi.tumblr
pi_110358978
Luister ook naar biggie, anders zou het best lame zijn.
Ligt er aan waar je voor solliciteerd, van te voren een beetje inschatten wat ze willen zien/horen en je aanpassen.
Vriend van me ging bij freshcotton solliciteren, ging van te voren die gast opzoeken op facebook en wist gelijk wat ie moest antwoorden op een boel vragen :9 goede outfit en van te voren naar die pop up store geweest en ze wilden hem meteen hebben. /coolstorybro
Faka G
  zondag 15 april 2012 @ 18:19:39 #104
372969 OFWGKTA
✞OddFutureWolfGangK
pi_110359060
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:
Luister ook naar biggie, anders zou het best lame zijn.
Ligt er aan waar je voor solliciteerd, van te voren een beetje inschatten wat ze willen zien/horen en je aanpassen.
Vriend van me ging bij freshcotton solliciteren, ging van te voren die gast opzoeken op facebook en wist gelijk wat ie moest antwoorden op een boel vragen :9 goede outfit en van te voren naar die pop up store geweest en ze wilden hem meteen hebben. /coolstorybro
Biggie's liedjes was een van de eerste rapliedjes die ik kende :)
maja die werkgever is een oudere man ik gok rond de 45-50 dus ik trek als outfit gewoon een nette broek en blouse aan ik heb btw sollicitatiegesprek bij jan linders helaas geen freshcotton :(
maja tskur :)
fuckkubi.tumblr
pi_110390999
Hm, het nadeel van een per-order blijft natuurlijk dat ik nu elke dag zit te wachten op een pakketje... Zucht.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110391072
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:35 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, het nadeel van een per-order blijft natuurlijk dat ik nu elke dag zit te wachten op een pakketje... Zucht.
Elke dag wachten op een pakketje -O- Anti climax elke keer dat er wordt aangebeld en het niet de bezorger/bezorgster is... :N
pi_110391122
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:38 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Elke dag wachten op een pakketje -O- Anti climax elke keer dat er wordt aangebeld en het niet de bezorger/bezorgster is... :N
Ik laat alles op werk bezorgen, dus daar heb ik dan weer geen last van. Maar toch jammer als er weer niks komt...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_110405302
Ken het probleem :9 wacht nu ook op een pakketje, en ben nog zenuwachtiger omdat ik niet weet of het gaat passen.
Faka G
pi_110437434
Hallo,

Ik ben op zoek naar schoenen die ook voor in de zomer onder een zwembroek of wat kortere broek kunnen. Vaak vind ik namelijk dat van die pure grove winterschoenen een klompeneffect geven in de zomer.

Was laatst winkels kijken en had verschillende dingen gezien, ook vans (wel beetje standaard) maar dat vond ik eigenlijk toch weer té gymschoenachtig en zag er niet geweldig uit onder mijn spijkerbroek.

Jullie misschien nog suggesties van merken?

mvg
pi_110448726
Hm, komen de nieuwe woven releases eindelijk de winkel in? Deze quickstrike komt van Caliroots...
pi_110448884
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef meneernogeenkeer het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar schoenen die ook voor in de zomer onder een zwembroek of wat kortere broek kunnen. Vaak vind ik namelijk dat van die pure grove winterschoenen een klompeneffect geven in de zomer.

Was laatst winkels kijken en had verschillende dingen gezien, ook vans (wel beetje standaard) maar dat vond ik eigenlijk toch weer té gymschoenachtig en zag er niet geweldig uit onder mijn spijkerbroek.

Jullie misschien nog suggesties van merken?

mvg
Pfff, is allemaal erg persoonlijk. Ik ga deze zomer in ieder geval die rode Nike Roshe onder mijn shorts dragen. Verder heb ik meestal een wit paar Adidas Court Star's in de kast liggen, en droom ik van een paar Flyknits... We zien wel.

Klinkt alsof jij iets fijners zoekt. Wel eens gedacht aan Onitsuka Tigers ofzo?
pi_110449886
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:00 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, komen de nieuwe woven releases eindelijk de winkel in? Deze quickstrike komt van Caliroots...
[ afbeelding ]
Heb die zien liggen ergens in zwart/wit. Vind de tong niet mooi op een sneaker en materiaal is ook niet helemaal mijn ding.

Ik draag onder zwembroek enzo gewoon simpele keeps, makkelijk aan/uitdoen en lekkere strandschoen :9
Faka G
pi_110450212
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heb die zien liggen ergens in zwart/wit. Vind de tong niet mooi op een sneaker en materiaal is ook niet helemaal mijn ding.

Ik draag onder zwembroek enzo gewoon simpele keeps, makkelijk aan/uitdoen en lekkere strandschoen :9
Zo'n model met wat fellere kleuren lijkt me wel een relaxte "slof" voor de zomer. Maar moet het een keer proberen om het zeker te weten.
pi_110455601
Dacht het eerst ook maar doe black/white colourway viel me flink tegen irl. Die draadjes waren ook keihard, leek wel draad van een hek :9
Maar kan zijn dat die anders waren of iets hoor.
Faka G
  woensdag 18 april 2012 @ 13:48:38 #115
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110482443
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Bajskorv het volgende:
Ok, eindelijk weer terug. Nike 1948 was erg tof. Ik was de enige klant, het is ook niet echt een winkel. Grote collectie van de betere Nike spullen. Qua kleding de hele NSW Made in Italy lijn en alles van Gyakusou. Eindelijk ook de Roshe in mijn handen gehad, en die ziet er erg goed uit. Lijkt me een briljante zomerschoen.

Anyway, de Flyknits waren sold out... Tijdje staan lullen met die lui, ze krijgen blijkbaar zelden klanten (niet gek, je moet zowel online als offline hard zoeken voordat je ze vindt). Wat ze vooral doen zijn events, ze hadden een vette ruimte met DJs, mega beeldschermen, etc. Hun favoriet op het moment was trouwens unaniem de Roshe, ze zitten zelf ook hard te wachten op nieuwe CWs. Ze krijgen ook een hoop lui over de vloer die op zoek zijn naar de zomer CWs van de wovens, ze werden gek van het wachten op die dingen.

Het goeie nieuws is dat ze 21 April een launch party hebben voor wat nieuwe exclusieve CWs voor de Flyknits. Hij krijgt de CWs zelf pas een paar dagen van tevoren, ik hoop dat er een goeie tussen zit. Uitgenodigd om dan langs te komen. CW wordt gelanceerd ivm de London Marathon de dag erna.

Aanrader voor als je een keer naar Londen komt. In die buurt sowieso veel dope shops, waarbij ik de Good Hood Store even een aanbeveling geef. Erg veel goeie kleding van moeilijk te vinden merken.
De cw's:

Bajskorv, fix me een hookup voor die witten aub!! *; Grijzen zijn ook erg hard _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door HAL9000S op 18-04-2012 13:53:57 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_110489955
Dope! Ben nu ff op reis momenteel, maar ik zie nergens hoeveel ze er gaan verkopen? Vorige release was 20 paar... Ik moet ze anders ff bellen.
  woensdag 18 april 2012 @ 16:20:01 #117
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110490142
Is weer een HTM release dus het zal niet veel schelen met de vorige oplage denk ik.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_110490436
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef HAL9000S het volgende:
Is weer een HTM release dus het zal niet veel schelen met de vorige oplage denk ik.
En een nachtje doortrekken voor sneakers zit er bij mij nog niet in... Die avond ook een groot verjaardagsfeest, dus wordt hem niet. Ga misschien zaterdag even langs de launch party, kan ik hem in ieder geval een keer aanraken... _O-
  woensdag 18 april 2012 @ 16:40:26 #119
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_110491192
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

De cw's:

[ afbeelding ]

Bajskorv, fix me een hookup voor die witten aub!! *; Grijzen zijn ook erg hard _O_
Je bent niet de enige. ;) zou ze erg graag willen, maar als het niet gaat dan niet.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 17:25:40 #120
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110493236
Die zwart/witten zijn echt ziekelijk hard O+

Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 18 april 2012 @ 18:54:16 #121
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_110496946
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef HAL9000S het volgende:

[ afbeelding ]
Die vind ik persoonlijk ook het tofst. Verschil tussen binnenkant en buitenkant is erg Nice.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 19:00:34 #122
164283 Luco
Buongiorno!
pi_110497263
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef HAL9000S het volgende:

[ afbeelding ]
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_110497337
Zwart witten zijn keihard, die andere zou ik niet dragen.
Faka G
  woensdag 18 april 2012 @ 21:00:50 #124
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110504162
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die vind ik persoonlijk ook het tofst. Verschil tussen binnenkant en buitenkant is erg Nice.
Ik zou iemand fappen voor die schoenen :Y
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_110504287
Dan zou ik ze eerder gewoon stelen :9
Faka G
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: