Exact. Kan wel zo'n licht jackje gebruiken voor hardlopen en fietsen. Maat is alleen lastig, meeste shops verkopen vooral XXL. Lijkt Japans te zijn qua maatgeving, een XXL broekjes is bijvoorbeeld een 32-33 waist. Da's in Europa eerder M/L, gok ik....quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ik ook op het oog als trainingsshirt. Mooi spul, zag het liggen bij precinct 5 toen ik voor het laatst in Amsterdam was.
Dat vind ik ook lastig aan Japanse maten. Moeilijk om in te schatten, maar het materiaal gebruik en afwerking is top notch voor trainingskleding.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Exact. Kan wel zo'n licht jackje gebruiken voor hardlopen en fietsen. Maat is alleen lastig, meeste shops verkopen vooral XXL. Lijkt Japans te zijn qua maatgeving, een XXL broekjes is bijvoorbeeld een 32-33 waist. Da's in Europa eerder M/L, gok ik....
Hook ons up!!!! Size 9,5!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Bajskorv het volgende:
Nu even op de fiets om die Flyknits te gaan bekijken...
7 hier, en ga gelijk ff langs supremequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
En een US 10 voor mij en 10 pond voor jezelf voor de moeite.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Bajskorv het volgende:
Nu even op de fiets om die Flyknits te gaan bekijken...
Ik hoop het ook. Klinkt als een toffe winkel bajskorv.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Nice, hopelijk zijn die nieuwe CW's gewoon GR's.
Over welke winkel gaat het eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Klinkt als een toffe winkel bajskorv.
De Nike 1948 winkel in Londen, lees de eerdere posts.quote:Op zondag 15 april 2012 12:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Over welke winkel gaat het eigenlijk?
Haha i know maar ik vind ze gewoon echt tofquote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef vault_tec het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is een collabo met supreme van een paar jaar terug. Ik zou ebay proberen maar zijn wel prijzig.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef OFWGKTA het volgende:
[..]
Haha i know maar ik vind ze gewoon echt tof
die oldskool vans die ik nu heb zijn net 3 maanden oud en nu al doodgegaan
en aangezien supreme mijn favo merk is en ik deze tegenkwam why not
Ik heb een hook up ik bestel gewoon meestal uit buitenland alleen deze schoenen zijn oud dus moeilijk te vindenquote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als supreme je favo merk is waarom heb je dan geen hook up
alleen als je naar biggie luistertquote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
Over supreme gesproken: zal ik een biggie tee halen?
Doen ik vind me best mooiquote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
Over supreme gesproken: zal ik een biggie tee halen?
biggie is king.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
alleen als je naar biggie luistert#badbrainsvans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |