Dat krijg je al snel. Toebox is ook vrij laag van wat ik heb gezien. Ik wil dat ze passend zijn op blote voeten. Als m'n tenen teveel naar boven steken skip ik ze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef Atta-boy het volgende:
Snug fit is niet echt mooi imo of je moet tenen zonder knobbels hebben.
Bij mij zat die 6,5 snug en dan zie je die knobbels van je tenen zitten. Niet heel erg mooi
Ik stoorde me behoorlijk aan m'n tenen. Maar een 6,5 was dan ook gewoon te klein denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef HAL9000S het volgende:
Beetje teen is niet zo erg imo, probleem bij die 10 was dat ik na de bult van m'n tenen echt nog 2 cm over had ofzoAls dat een beetje aansluit is het geen probleem. En net alsof mensen continu zitten te kijken of je tenen er een stukje bovenuit steken
Nou ja het is graag of niet. Indien ze uitverkocht zijn, dan helaas. Neem het risico niet omdat ik ze eerst gewoon aan de voet wil zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik stoorde me behoorlijk aan m'n tenen. Maar een 6,5 was dan ook gewoon te klein denk ik.
Je moet wel redelijk snel zijn denk ik don want er zijn al maten uitverkocht.
Wivah:
[ afbeelding ]
Beter haal je die veters er uit en veter je ze opnieuw...quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik stoorde me behoorlijk aan m'n tenen. Maar een 6,5 was dan ook gewoon te klein denk ik.
Je moet wel redelijk snel zijn denk ik don want er zijn al maten uitverkocht.
Wivah:
[ afbeelding ]
Wat voor veters heb jij er in?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:15 schreef Cpt. het volgende:
Veters zijn idd lang als een malle, heb er ook andere veters in.
Thanks, heb ze besteld. Hopelijk zijn ze nog de goede maatquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef Bajskorv het volgende:
De Free's zijn perfect, daarom zijn het mijn favoriete reis schoenen. Je went er zo aan.
irl een stuk beter zo te zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
Free's zijn echt de shit. Eindelijk m'n Roshe Run binnen.... mother of god wat lopen ze lekker.
[ link | afbeelding ]
DSC04990 by Cali030, on Flickr
Heb net nieuwe tapered denim besteld en is onderweg hahah. Ik vind deze colourway erg nice. Ik hoop echt een paar te kunnen passen in m'n maat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ze zijn erg nice, dat cyber spat er echt af... zoals ik al gehoopt had. Redelijk tapered denim erboven is imo wel een must, en doet echt wonderen bij dit model.
US10 heb ik altijd bij Nike.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef HAL9000S het volgende:
US9,5 zit voor mij perfect, redelijk TTS dus. Ik heb voor nog wel wat ruimte alleen de wreef zit behoorlijk laag. Welke size moet je hebben eigenlijk?
Misschien wel, misschien niet. Even afwachten tot het weekend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:33 schreef HAL9000S het volgende:
Wil je die black/white Roshe niet van me overnemen voor een leuke prijs?
Met gele zool heb ik ze nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
Free's zijn echt de shit. Eindelijk m'n Roshe Run binnen.... mother of god wat lopen ze lekker.
[ link | afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=nike+shoes+conversion+chartquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Die maten op lacebag, zijn dat us maten?
Welke maat is 46 in us, 12 toch?
Oh? N&F Weird Guy japan heritagequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb net nieuwe tapered denim besteld en is onderweg hahah. Ik vind deze colourway erg nice. Ik hoop echt een paar te kunnen passen in m'n maat.
Rotterdam > Amsterdamquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
De Rotterdamse collabo vond ik beter:
[ afbeelding ]
I second that. Behalve qua shops. En food.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I second that. Behalve qua shops. En food.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
oh yeahquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |