Schoenen voor wanneer je gaat vliegen en op het vliegveld moet lopen etc. Redenen genoeg idd.quote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Yup, hoewel hardlopen voor mij toch helaas zeldzaam is (knieën lang geleden al gesloopt). Maar goed, ik heb natuurlijk trainingshit nodig voor thuis in A'dam, Stockholm, Londen en kantoor. En een "reispaar". En een... Nou ja, ik kan altijd meer redenen verzinnen.
Geen flyknit?quote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schoenen voor wanneer je gaat vliegen en op het vliegveld moet lopen etc. Redenen genoeg idd.![]()
Maar die nieuwe free moet ik spoedig ook ff irl zien. Zo wil ik een tijdje niks en nu 3 paar op het oog (nsw blazers, free en roshe)
Hoeveel voor cements? Heb je nog wat andersquote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Puzzles2 het volgende:
Bij het aanbod gedeelte heb ik 3 paar jordans te koop.
Jordan 5 quai
Jordan spizike university blue
Jordan 4 white cement
Allen in us8 en nieuw in doos,
Zijn die WTAPS US7? Zo ja dibs mocht je ze kwijt willen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je af en toe ineens. Liep zaterdag ineens ook met 3 paar schoenendozen door Antwerpen![]()
Nooit gedacht dat ik die wtaps nog tegen zou komen en helemaal niet voor 60 euro.
Oh ik dacht dat je het model Kobe bedoeldequote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn die WTAPS US7? Zo ja dibs mocht je ze kwijt willen.
Nice! skoop heeft ook de roden Roshes..ik wacht op de grijze CW denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nu die cyber bij skoop gehaald in een 9, nu nog die us10 kwijt raken.
[ afbeelding ]
Lijken wel Chinese bindvoetjes met maat 42...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |