Ik doe havo hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:10 schreef Rectum het volgende:
Godverdomme TS, wat een geweldig verhaal weer. Kan niet wachten tot wat je morgen weer meemaakt in het Speciaal Onderwijs.
14!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Jongens uit de 6e die omgaan met meisjes van 12 zoals TS
Nu is het nogal onhandig om er jonger uit te zien.. Mag ik al helemaal geen 16+ club in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Maakt niks uit, die mensen worden eerder bejaard, dan zie jij er nog altijd jonger uit
Dit inderdaad. Beetje creepyquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Jongens uit de 6e die omgaan met meisjes van 12 zoals TS
Je hoort ook braaf thuis te blijven en lekker tv kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nu is het nogal onhandig om er jonger uit te zien.. Mag ik al helemaal geen 16+ club in.
Helemaal niet.. Die idioot dacht waarschijnlijk dat ik hem niet hoorde ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef TrippleDistilled het volgende:
TS wordt als een sletje behandeld op school in het bijzijn van anderen, keihard.
Ik kleed me al best wel vrouwelijk. Niet hoerig ofzo, gewoon vrouwelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoort ook braaf thuis te blijven en lekker tv kijken
Wacht nog 2 jaartjes, dan kan het![]()
Of kleed je gewoon anders en doe meer make up op
Je bent een hele grote meid. Goed zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik kleed me al best wel vrouwelijk. Niet hoerig ofzo, gewoon vrouwelijk.
En make-up..ik doe soms wel mascara op maar ik heb echt een hekel aan foundation. Het lijkt alsof ik een masker op heb.
meer pics inderdaad graagquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef KrullenPiet het volgende:
Ja schat, je krijgt aandacht van ons, wat heb jij een leuk leven en wat ben jij geweldig!
Nu topics met inhoud en/of humor.
Oké, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik kleed me al best wel vrouwelijk. Niet hoerig ofzo, gewoon vrouwelijk.
En make-up..ik doe soms wel mascara op maar ik heb echt een hekel aan foundation. Het lijkt alsof ik een masker op heb.
Je bent dan ook nog geen 16, slet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nu is het nogal onhandig om er jonger uit te zien.. Mag ik al helemaal geen 16+ club in.
Om zich mooier te laten voelen en lelijke vrouwen knapper te makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef trekeennummertje het volgende:
Waarom hebben vrouwen überhaupt make-up nodig?
Omdat vrouwen iets nodig hebben waar ze vertrouwen van krijgen, anders durven ze de deur niet uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef trekeennummertje het volgende:
Waarom hebben vrouwen überhaupt make-up nodig?
Skeere tijden, ik voel je.quote:
14-jarige chickies met een make-upmasker die denken dat ze er ouder uitzien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoort ook braaf thuis te blijven en lekker tv kijken
Wacht nog 2 jaartjes, dan kan het![]()
Of kleed je gewoon anders en doe meer make up op
Jammer is dat, lastig met uitgaan zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja altijd al jonger geschat geworden nu ben ik bijna 20 en schatten mensen me 17
Ja maar dit gebeurd zo vaak.. Zelfs toen ik mijn vorige vriendje aan het daten was ( hij was 16 en leek veel ouder, ik was 13 maar leek iets jonger) Hij werd gewoon pedo genoemd omdat mensen dachten dat ik 11 was ofzo. En dat is echt niet leuk want dan lijkt het alsof ik een slet ben!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef Piye het volgende:
Ach ik word zo vaak jonger geschat en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Alleen als ik m'n id niet bij heb en sigaretten wil halen is het klote.
[..]
14-jarige chickies met een make-upmasker die denken dat ze er ouder uitzien.
Jij hebt vast veel spiegels thuis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik word altijd geschat op 9000 jaar. Niet vanwege mijn uiterlijk, maar vanwege de wijsheid en genialiteit die ik bezit, die niet uitgedrukt kan worden met slechts 'de kennis en ervaringen van een oud, maar wijze man'.
Gezonde dosis zelfspot deze man.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik word altijd geschat op 9000 jaar. Niet vanwege mijn uiterlijk, maar vanwege de wijsheid en genialiteit die ik bezit, die niet uitgedrukt kan worden met slechts 'de kennis en ervaringen van een oud, maar wijze man'.
Wanneer gaan je zijwieltjes eraf?quote:
Misschien niet geheel onterecht dat hij pedo genoemd werd als jij eruitzag als 11 en hij 16 was? Overigens zie ik niet in hoe jij daardoor een slet lijkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja maar dit gebeurd zo vaak.. Zelfs toen ik mijn vorige vriendje aan het daten was ( hij was 16 en leek veel ouder, ik was 13 maar leek iets jonger) Hij werd gewoon pedo genoemd omdat mensen dachten dat ik 11 was ofzo. En dat is echt niet leuk want dan lijkt het alsof ik een slet ben!(en het is ook niet leuk voor hem, natuurlijk
)
Hij leek echt 18/19. Hij was heel lang en breed..quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien niet geheel onterecht dat hij pedo genoemd werd als jij eruitzag als 11 en hij 16 was? Overigens zie ik niet in hoe jij daardoor een slet lijkt.
Check fobo dan domme koei.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Omdat niemand het vraagt:
PICS VAN TS?!
Oke, nou dan zou ik je aanbevelen je niet zo druk te maken om wat een ander van je vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij leek echt 18/19. Hij was heel lang en breed..![]()
Nou bij ons op school is het zo dat als je met veel oudere jongens gaat je dan als slet word gezien. Ik weet ook niet waarom..
Misschien omdat veel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij leek echt 18/19. Hij was heel lang en breed..![]()
Nou bij ons op school is het zo dat als je met veel oudere jongens gaat je dan als slet word gezien. Ik weet ook niet waarom..
Deed ik ook niet.. Maar het is toch niet leuk om jonger geschat te worden, dan heb ik het gevoel dat ik eruit zie als een baby.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke, nou dan zou ik je aanbevelen je niet zo druk te maken om wat een ander van je vindt.
ik ben niet veel ouder maar wel beetje ouder mooie fase zoudat zijn tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Zou kunnen.. Maar die fase is ver achter mij.
Sorry, ik ben nu in een fase dat ik van roodharige jongens hou. En ik denk niet dat die overgaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben niet veel ouder maar wel beetje ouder mooie fase zoudat zijn toch
Vatquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Jij hebt vast veel spiegels thuis.
Daar groei je nog wel overheen totdat je uiteindelijk niet ouder geschat wil worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Deed ik ook niet.. Maar het is toch niet leuk om jonger geschat te worden, dan heb ik het gevoel dat ik eruit zie als een baby.
Er zijn vast wel roodharige boys hierquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu in een fase dat ik van roodharige jongens hou. En ik denk niet dat die overgaat.
voor ts zou ik t bijna vervenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er zijn vast wel roodharige boys hier
Met veel sproeten en puistjes, wat hun leeftijd verraadt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klaagbaak is mijn favoriete forum hier.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef KritischeMassa het volgende:
Mijn god, wat een topic weer
Echt, scheet, waarom ga je niet posten in PUB over dit soort onzinnige dingen...
Ik ken er al genoeg op school.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Twiitch het volgende:
In de puberteit vaak ouder geschat, nu meestal jonger.
Dat is toch leeeuk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Knal_Erwt het volgende:
weetje WAT pas kut, ik ben gofferdomme 20 en mensen schatten mij 30 de kanker joh he
pff!
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelfquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Knal_Erwt het volgende:
weetje WAT pas kut, ik ben gofferdomme 20 en mensen schatten mij 30 de kanker joh he
pff!
hey dan heb ik jou in 2007 op pinkpop gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelf
Wie is dit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelf
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter ga je met poppen spelen. Laat het Fok!ken maar over aan de grote mensen.
Net als Ed Sheeran?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iggy niet kennenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter ga je met poppen spelen. Laat het Fok!ken maar over aan de grote mensen.
Goede antwoord. Er zijn toch jonge meiden van 14 die niet gelijk beginnen te schelden met ziektes. Excuses is hier wel op zijn plaats voor mijn eerdere uitlatingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.
Pardon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]ik zei niet voor niets "echte"
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Pardon?Beledigde je Ed Sheeran nou net?
Ik ben in sommige dingen best volwassen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed antwoord. Er zijn toch jonge meiden van 14 die niet gelijk beginnen te schelden met ziektes. Excuses is hier wel op zijn plaats voor mijn eerdere uitlatingen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben in sommige dingen best volwassen.Excuses aanvaard.
Oh, nog een ding. Het is Fok!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.
Wow, uit welk jaar is dat? Volgensmij luistert mijn meester van engels ook naar dit soort muziek, maar hij is echt heel oud. Hij heeft wit borsthaar.quote:
Ik doe havo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Sjikkermeister het volgende:
DE VMBO AVONTUREN VAN: loveyourlife.
Ik ben ook heel oudquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Wow, uit welk jaar is dat? Volgensmij luistert mijn meester van engels ook naar dit soort muziek, maar hij is echt heel oud. Hij heeft wit borsthaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Wow, uit welk jaar is dat? Volgensmij luistert mijn meester van engels ook naar dit soort muziek, maar hij is echt heel oud. Hij heeft wit borsthaar.
Wait a minute... hoe weet jij de kleur van het borsthaar van jouw leraar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij had een keer zo'n vest aan zonder een hemd eronder ofzo en toen zag ik het. Echt niet leuk om te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wait a minute... hoe weet jij de kleur van het borsthaar van jouw leraar?
Lekker toch een oude man. Lekker ervaren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij had een keer zo'n vest aan zonder een hemd eronder ofzo en toen zag ik het. Echt niet leuk om te zien.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, nog een ding. Het is Fok! FOK!
Het rare is wel dat ie nog blond haar heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lekker toch een oude man. Lekker ervaren.
Helemaal niet!quote:
True...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is pas echte muziek.
gr bert
Ik kijk mijn ogen uit kind. Je reageert zo rustig en beschaafd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het rare is wel dat ie nog blond haar heeft.
Klinkt eigenlijk best goedquote:
Natuurlijk doe ik dat niet. Ik ben beleefd tegen oudere mensen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit kind. Je reageert zo rustig en beschaafd.Op zijn minst had ik verwacht dat je mij helemaal zou uitmaken voor alles wat vast en loszit.
Ik vind hem gewoon zo geweldig en geniaal. Door hem vind ik roodharige jongens helemaal te gek, alleen omdat Ed Sheeran dat ook heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Neebjes123 het volgende:
Loveyourlife, jij wordt wel nat van Ed Sheeran?
1987!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Uit welk jaar komt dat?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Kroc het volgende:
dit moet wel een kloon van een modje zijn
mi gado
Waarom reageer jij op een opmerking die naar TS is gericht vanuit jezelf?quote:
Is toch niet raar, muziek luisteren van 25 jaar geleden Nog steeds volop 80's muziek op de radio hoor.quote:
Daar noem je me toch een paar helden jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef loveyourlife het volgende:
Goden in de muziekwereld zijn:
Ed Sheeran
The script
Brett Dennen
Taylor Swift
LoveYourLife is een kloon van Pharkus, soms kleedt hij zich ook als een jong meisjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageer jij op een opmerking die naar TS is gericht vanuit jezelf?
mooi man heb er ook een paar in de kelder liggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Neebjes123 het volgende:
Dus roodharige jongens maken jou helemaal gek?
*heb ik
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom luisteren jullie muziek van 25 jaar geleden als er nu nieuwe muziek is met héle goede artiesten (net als Ed Sheeran!!). Is het omdat jullie een beetje in het verleden hangen of omdat jullie niet willen toegeven dat Ed Sheeran geweldig is.
Je bent wel een lelijk meisje. Dat wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja.![]()
Eerlijk.. ik lijk toch op een 14/15 jarige?
omdat het kankerkut is, dat is het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom luisteren jullie muziek van 25 jaar geleden als er nu nieuwe muziek is met héle goede artiesten (net als Ed Sheeran!!). Is het omdat jullie een beetje in het verleden hangen of omdat jullie niet willen toegeven dat Ed Sheeran geweldig is.
Wat is je originele account?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
zelf schrijven is al heel wat heden ten dagenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]Hij heeft net iets meer dan 10 nummers geschreven
Helemaal niet.. Hij heeft veel meer liedjes maar die zijn buiten zijn album gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]Hij heeft net iets meer dan 10 nummers geschreven
Smexy!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
LoveYourLife is een kloon van Pharkus, soms kleedt hij zich ook als een jong meisje
Er zijn wel goede artiesten in de jaren 0. Maar the 80's worden nooit ervaren. De grootste namen komen uit dit decennia. Denk aan Michael Jackson, Freddie Mercury, Madonna, Prince, Hotel California etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Cher- het volgende:
Pharkus. Dit is een kloon van Pharkus. Pharkusssssssss
Post een pic van jezelf zodat we kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent wel een lelijk meisje. Dat wel.
SWJquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is je originele account?
Vermakelijke trollkloon, dat wel.
vrij magere namen uit de 80’squote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Er zijn wel goede artiesten in de jaren 0. Maar the 80's worden nooit ervaren. De grootste namen komen uit dit decennia. Denk aan Michael Jackson, Freddie Mercury, Madonna, Prince, Hotel California etc.
Godver Pharkus, reageer nou eens op die gheile pics die je stuurquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ben geen troll..waarom neemt niemand mij serieus?Ik mag toch best een andere muzieksmaak hebben toch? Daardoor ben ik niet gelijk nep..
Wacht..betekend dit nou dat je gay bent?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godver Pharkus, reageer nou eens op die gheile pics die je stuur
Maak er maar een grapje van jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godver Pharkus, reageer nou eens op die gheile pics die je stuur
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje van jatrieste viezerik
qua naam niet mager maar en is veel beter te vinden. kan wss een top 50 maken van artiesten waar deze nog niet in voorkomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vind je? Er zijn er veel meer maar dat ga ik hier niet allemaal posten.
Dit is zijn zachte vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
Nah, loveyourlife is geen Pharkus. Die heeft toch een andere manier van reageren. Deze meid is lief. Pharkus is geboefte die je met harde hand moet aanpakken.
Kijk 'm eens digitaal hosselenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
Nah, loveyourlife is geen Pharkus. Die heeft toch een andere manier van reageren. Deze meid is lief. Pharkus is geboefte die je met harde hand moet aanpakken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, master of puppets kwam uit in 86 en vergeet slayer niet
ik zei het eerst!!!quote:
Is gewoon goed manquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik stop altijd bij 3 want daarna weet ik het niet meer zeker
Lieve reacties.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit is zijn zachte vrouwelijke kant
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vrouw, derhalve gediskwalificeert
10 jaar geduld hebben en er dan jonger uit willen zienquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
Vraagje, hoe kan ik er ouder uitzien zonder make-up of hoerige kleding? Ik dacht aan mascara en hakken maar misschien zie je dan alsnog geen verschil..
plaksnorquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
Vraagje, hoe kan ik er ouder uitzien zonder make-up of hoerige kleding? Ik dacht aan mascara en hakken maar misschien zie je dan alsnog geen verschil..
24/7 roken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Jullie zeggen wel dat jullie volwassen zijn maar daar merk ik nu weinig van.
Daarom is FOK! leuk, volwassenen kinderachtig zien doen en beseffen dat je volwassener bent.
Over 30 jaar denk je hieraan terug met tranen in je ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
een baardquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
Dat meisje in je fotoboek zier er uit alsof ze 14/15 jaar isquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Jullie zeggen wel dat jullie volwassen zijn maar daar merk ik nu weinig van.
Daarom is FOK! leuk, volwassenen kinderachtig zien doen en beseffen dat je volwassener bent.
Mwah, valt mee. 22 jaar. Je mag oordelen of je dat volwassen vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef loveyourlife het volgende:
over 30 jaar heb ik:quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Over 30 jaar denk je hieraan terug met tranen in je ogen.
Dat ben ik..quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat meisje in je fotoboek zier er uit alsof ze 14/15 jaar is
Als je dat echt denkt denk je natuurlijk wel erg kinderlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
- Allang een eigen partij.
- Van Europa een groot land gemaakt.
- Van Nederland een republiek gemaakt.
- Kinderarbeid wereldwijd afgeschaft.
Mag ik je assistent worden? ¤ 5.000 netto per maand en ik sta tot u dienst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
Sowieso troll. Mijn zusje van net 14 is nog niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
12 kinderen van 12 fokkers
Ze doet zich ook voor als kind, natuurlijk. Doet het altijd goed om aandacht te krijgen van de fokkertjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt denk je natuurlijk wel erg kinderlijk.
ook om verkracht te worden in een busjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Maar naiviteit is vereist om mooie idealen te kunnen hebben
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso troll. Mijn zusje van net 14 is nog niet zo achterlijk.
Ook lelijke wijven worden verkracht. Tevens is het meisje op de foto niet mooi maar onder gemiddeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dan had ze maar lelijker moeten zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie zijn jaloers omdat ik wel weet wat ik met mijn leven ga doen.
Ok dan 1x nog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie zijn jaloers omdat ik wel weet wat ik met mijn leven ga doen.
De wereld is gemeen. Beschouw het als levensles.quote:
Dat bedoel ik nou! En die jongen dacht gewoon dat ik 12 was. Of hij maakte een grapje, kan ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
Leuke foto's in je fotoboek. Je ziet er helemaal niet uit als 12 jaar. Inderdaad eerder iets van 14/15 jaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dan 1x nog.
Maar toen ik 14 was wist ik dat ook al. Net als alle kinderen.
Nu is er niks van geworden wat ik oorspronkelijk wou.
Dat zal voor 80% 100% gelden gok ik.
Nu voed je zelf ook. Mongool.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dan 1x nog.
Maar toen ik 14 was wist ik dat ook al. Net als alle kinderen.
Nu is er niks van geworden wat ik oorspronkelijk wou.
Dat zal voor 80% gelden gok ik.
Dat is geen 12 kind.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! En die jongen dacht gewoon dat ik 12 was. Of hij maakte een grapje, kan ook.
Nee. Mensen zijn over het algemeen goedaardig, alleen zullen er altijd mensen zijn die gemeen doen omdat ze niet beter weten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De wereld is gemeen. Beschouw het als levensles.
Kloon van 2NutZ gespot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je meent heten nee ik ben geen mongool, ik ben gewoon een psychopaat
Wat noem je mij mongool, kkdebieltje.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee. Mensen zijn over het algemeen goedaardig, alleen zullen er altijd mensen zijn die gemeen doen omdat ze niet beter weten.
Allemaal sletten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Maar 12-jarigen zien er ook zo oud uit tegenwoordig.
Sommige wel ja. Ranzige sletjes. Beetje make-up gebruiken enzo. Allemaal slaan met brandblussers, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Maar 12-jarigen zien er ook zo oud uit tegenwoordig.
Nou, persoonlijk vind ik dat toch wel een heel mooi meisje, ben nu wel benieuwd hoe jij er uit ziet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ook lelijke wijven worden verkracht. Tevens is het meisje op de foto niet mooi maar onder gemiddeld.
Ik mep ze altijd buitenwesten met een sixpack bier, heb ik toch bij de handquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sommige wel ja. Ranzige sletjes. Beetje make-up gebruiken enzo. Allemaal slaan met brandblussers, dat zal ze leren.
Je kan ook gewoon opkankeren naar PUB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie kunnen ook normaal doen en mij helpen ipv gemeen te doen..
Ben jij een kloon van debeterebob?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef loveyourlife het volgende:
Misschien je je vriendje gewoon heel groot en breed? Lijken kleinere mensen ook meteen jonger. Klagen ze bij mij ook altijd over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! En die jongen dacht gewoon dat ik 12 was. Of hij maakte een grapje, kan ook.
Ik denk dat dat laatste helemaal correct is jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]nou is iedereen een kloon van iedereen
ik ben veel mooier en slimmer dan 2noten
Je moeder, en ik breek je doormidden.quote:
Klinkt wel prima. Ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik mep ze altijd buitenwesten met een sixpack bier, heb ik toch bij de hand
Serieus? Ik meen het: zulk soort meisjes zie ik overal in Nederland. Gewoon normaal, standaard, blabla.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk vind ik dat toch wel een heel mooi meisje, ben nu wel benieuwd hoe jij er uit ziet.
Neem met iemand die nóg kleiner en jonger is dan jij, dan lijk jij ouder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef loveyourlife het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |