Nou, persoonlijk vind ik dat toch wel een heel mooi meisje, ben nu wel benieuwd hoe jij er uit ziet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ook lelijke wijven worden verkracht. Tevens is het meisje op de foto niet mooi maar onder gemiddeld.
Ik mep ze altijd buitenwesten met een sixpack bier, heb ik toch bij de handquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sommige wel ja. Ranzige sletjes. Beetje make-up gebruiken enzo. Allemaal slaan met brandblussers, dat zal ze leren.
Je kan ook gewoon opkankeren naar PUB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie kunnen ook normaal doen en mij helpen ipv gemeen te doen..
Ben jij een kloon van debeterebob?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef loveyourlife het volgende:
Misschien je je vriendje gewoon heel groot en breed? Lijken kleinere mensen ook meteen jonger. Klagen ze bij mij ook altijd over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! En die jongen dacht gewoon dat ik 12 was. Of hij maakte een grapje, kan ook.
Ik denk dat dat laatste helemaal correct is jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]nou is iedereen een kloon van iedereen
ik ben veel mooier en slimmer dan 2noten
Je moeder, en ik breek je doormidden.quote:
Klinkt wel prima. Ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik mep ze altijd buitenwesten met een sixpack bier, heb ik toch bij de hand
Serieus? Ik meen het: zulk soort meisjes zie ik overal in Nederland. Gewoon normaal, standaard, blabla.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk vind ik dat toch wel een heel mooi meisje, ben nu wel benieuwd hoe jij er uit ziet.
Neem met iemand die nóg kleiner en jonger is dan jij, dan lijk jij ouder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef loveyourlife het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |