Mwah, valt mee. 22 jaar. Je mag oordelen of je dat volwassen vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Jullie zeggen wel dat jullie volwassen zijn maar daar merk ik nu weinig van.
Daarom is FOK! leuk, volwassenen kinderachtig zien doen en beseffen dat je volwassener bent.
over 30 jaar heb ik:quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Over 30 jaar denk je hieraan terug met tranen in je ogen.
Dat ben ik..quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat meisje in je fotoboek zier er uit alsof ze 14/15 jaar is
Als je dat echt denkt denk je natuurlijk wel erg kinderlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
- Allang een eigen partij.
- Van Europa een groot land gemaakt.
- Van Nederland een republiek gemaakt.
- Kinderarbeid wereldwijd afgeschaft.
Mag ik je assistent worden? ¤ 5.000 netto per maand en ik sta tot u dienst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
Sowieso troll. Mijn zusje van net 14 is nog niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
over 30 jaar heb ik:
12 kinderen van 12 fokkers
Ze doet zich ook voor als kind, natuurlijk. Doet het altijd goed om aandacht te krijgen van de fokkertjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt denk je natuurlijk wel erg kinderlijk.
ook om verkracht te worden in een busjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Maar naiviteit is vereist om mooie idealen te kunnen hebben
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso troll. Mijn zusje van net 14 is nog niet zo achterlijk.
Ook lelijke wijven worden verkracht. Tevens is het meisje op de foto niet mooi maar onder gemiddeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dan had ze maar lelijker moeten zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie zijn jaloers omdat ik wel weet wat ik met mijn leven ga doen.
Ok dan 1x nog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie zijn jaloers omdat ik wel weet wat ik met mijn leven ga doen.
De wereld is gemeen. Beschouw het als levensles.quote:
Dat bedoel ik nou! En die jongen dacht gewoon dat ik 12 was. Of hij maakte een grapje, kan ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
Leuke foto's in je fotoboek. Je ziet er helemaal niet uit als 12 jaar. Inderdaad eerder iets van 14/15 jaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dan 1x nog.
Maar toen ik 14 was wist ik dat ook al. Net als alle kinderen.
Nu is er niks van geworden wat ik oorspronkelijk wou.
Dat zal voor 80% 100% gelden gok ik.
Nu voed je zelf ook. Mongool.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dan 1x nog.
Maar toen ik 14 was wist ik dat ook al. Net als alle kinderen.
Nu is er niks van geworden wat ik oorspronkelijk wou.
Dat zal voor 80% gelden gok ik.
Dat is geen 12 kind.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! En die jongen dacht gewoon dat ik 12 was. Of hij maakte een grapje, kan ook.
Nee. Mensen zijn over het algemeen goedaardig, alleen zullen er altijd mensen zijn die gemeen doen omdat ze niet beter weten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De wereld is gemeen. Beschouw het als levensles.
Kloon van 2NutZ gespot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je meent heten nee ik ben geen mongool, ik ben gewoon een psychopaat
Wat noem je mij mongool, kkdebieltje.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee. Mensen zijn over het algemeen goedaardig, alleen zullen er altijd mensen zijn die gemeen doen omdat ze niet beter weten.
Allemaal sletten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Maar 12-jarigen zien er ook zo oud uit tegenwoordig.
Sommige wel ja. Ranzige sletjes. Beetje make-up gebruiken enzo. Allemaal slaan met brandblussers, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Maar 12-jarigen zien er ook zo oud uit tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |