qua naam niet mager maar en is veel beter te vinden. kan wss een top 50 maken van artiesten waar deze nog niet in voorkomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vind je? Er zijn er veel meer maar dat ga ik hier niet allemaal posten.
Dit is zijn zachte vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
Nah, loveyourlife is geen Pharkus. Die heeft toch een andere manier van reageren. Deze meid is lief. Pharkus is geboefte die je met harde hand moet aanpakken.
Kijk 'm eens digitaal hosselenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
Nah, loveyourlife is geen Pharkus. Die heeft toch een andere manier van reageren. Deze meid is lief. Pharkus is geboefte die je met harde hand moet aanpakken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, master of puppets kwam uit in 86 en vergeet slayer niet
ik zei het eerst!!!quote:
Is gewoon goed manquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik stop altijd bij 3 want daarna weet ik het niet meer zeker
Lieve reacties.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit is zijn zachte vrouwelijke kant
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vrouw, derhalve gediskwalificeert
10 jaar geduld hebben en er dan jonger uit willen zienquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
Vraagje, hoe kan ik er ouder uitzien zonder make-up of hoerige kleding? Ik dacht aan mascara en hakken maar misschien zie je dan alsnog geen verschil..
plaksnorquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
Vraagje, hoe kan ik er ouder uitzien zonder make-up of hoerige kleding? Ik dacht aan mascara en hakken maar misschien zie je dan alsnog geen verschil..
24/7 roken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Jullie zeggen wel dat jullie volwassen zijn maar daar merk ik nu weinig van.
Daarom is FOK! leuk, volwassenen kinderachtig zien doen en beseffen dat je volwassener bent.
Over 30 jaar denk je hieraan terug met tranen in je ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
een baardquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef loveyourlife het volgende:
Dat meisje in je fotoboek zier er uit alsof ze 14/15 jaar isquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Jullie zeggen wel dat jullie volwassen zijn maar daar merk ik nu weinig van.
Daarom is FOK! leuk, volwassenen kinderachtig zien doen en beseffen dat je volwassener bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |