omdat het kankerkut is, dat is het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom luisteren jullie muziek van 25 jaar geleden als er nu nieuwe muziek is met héle goede artiesten (net als Ed Sheeran!!). Is het omdat jullie een beetje in het verleden hangen of omdat jullie niet willen toegeven dat Ed Sheeran geweldig is.
Wat is je originele account?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom luisteren jullie muziek van 25 jaar geleden als er nu nieuwe muziek is met héle goede artiesten (net als Ed Sheeran!!). Is het omdat jullie een beetje in het verleden hangen of omdat jullie niet willen toegeven dat Ed Sheeran geweldig is.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
zelf schrijven is al heel wat heden ten dagenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]Hij heeft net iets meer dan 10 nummers geschreven
Helemaal niet.. Hij heeft veel meer liedjes maar die zijn buiten zijn album gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]Hij heeft net iets meer dan 10 nummers geschreven
Smexy!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
LoveYourLife is een kloon van Pharkus, soms kleedt hij zich ook als een jong meisje
Er zijn wel goede artiesten in de jaren 0. Maar the 80's worden nooit ervaren. De grootste namen komen uit dit decennia. Denk aan Michael Jackson, Freddie Mercury, Madonna, Prince, Hotel California etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Cher- het volgende:
Pharkus. Dit is een kloon van Pharkus. Pharkusssssssss
Post een pic van jezelf zodat we kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent wel een lelijk meisje. Dat wel.
SWJquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is je originele account?
Vermakelijke trollkloon, dat wel.
vrij magere namen uit de 80’squote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Er zijn wel goede artiesten in de jaren 0. Maar the 80's worden nooit ervaren. De grootste namen komen uit dit decennia. Denk aan Michael Jackson, Freddie Mercury, Madonna, Prince, Hotel California etc.
Godver Pharkus, reageer nou eens op die gheile pics die je stuurquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ben geen troll..waarom neemt niemand mij serieus?Ik mag toch best een andere muzieksmaak hebben toch? Daardoor ben ik niet gelijk nep..
Wacht..betekend dit nou dat je gay bent?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godver Pharkus, reageer nou eens op die gheile pics die je stuur
Maak er maar een grapje van jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godver Pharkus, reageer nou eens op die gheile pics die je stuur
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje van jatrieste viezerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |