Ik kijk mijn ogen uit kind. Je reageert zo rustig en beschaafd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het rare is wel dat ie nog blond haar heeft.
Klinkt eigenlijk best goedquote:
Natuurlijk doe ik dat niet. Ik ben beleefd tegen oudere mensen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit kind. Je reageert zo rustig en beschaafd.Op zijn minst had ik verwacht dat je mij helemaal zou uitmaken voor alles wat vast en loszit.
Ik vind hem gewoon zo geweldig en geniaal. Door hem vind ik roodharige jongens helemaal te gek, alleen omdat Ed Sheeran dat ook heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Neebjes123 het volgende:
Loveyourlife, jij wordt wel nat van Ed Sheeran?
1987!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef loveyourlife het volgende:
Even serieus.. Uit welk jaar komt dat?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Kroc het volgende:
dit moet wel een kloon van een modje zijn
mi gado
Waarom reageer jij op een opmerking die naar TS is gericht vanuit jezelf?quote:
Is toch niet raar, muziek luisteren van 25 jaar geleden Nog steeds volop 80's muziek op de radio hoor.quote:
Daar noem je me toch een paar helden jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef loveyourlife het volgende:
Goden in de muziekwereld zijn:
Ed Sheeran
The script
Brett Dennen
Taylor Swift
LoveYourLife is een kloon van Pharkus, soms kleedt hij zich ook als een jong meisjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageer jij op een opmerking die naar TS is gericht vanuit jezelf?
mooi man heb er ook een paar in de kelder liggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Neebjes123 het volgende:
Dus roodharige jongens maken jou helemaal gek?
*heb ik
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom luisteren jullie muziek van 25 jaar geleden als er nu nieuwe muziek is met héle goede artiesten (net als Ed Sheeran!!). Is het omdat jullie een beetje in het verleden hangen of omdat jullie niet willen toegeven dat Ed Sheeran geweldig is.
Je bent wel een lelijk meisje. Dat wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja.![]()
Eerlijk.. ik lijk toch op een 14/15 jarige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |