quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Pardon?Beledigde je Ed Sheeran nou net?
Ik ben in sommige dingen best volwassen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed antwoord. Er zijn toch jonge meiden van 14 die niet gelijk beginnen te schelden met ziektes. Excuses is hier wel op zijn plaats voor mijn eerdere uitlatingen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben in sommige dingen best volwassen.Excuses aanvaard.
Oh, nog een ding. Het is Fok!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.
Wow, uit welk jaar is dat? Volgensmij luistert mijn meester van engels ook naar dit soort muziek, maar hij is echt heel oud. Hij heeft wit borsthaar.quote:
Ik doe havo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Sjikkermeister het volgende:
DE VMBO AVONTUREN VAN: loveyourlife.
Ik ben ook heel oudquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Wow, uit welk jaar is dat? Volgensmij luistert mijn meester van engels ook naar dit soort muziek, maar hij is echt heel oud. Hij heeft wit borsthaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Wow, uit welk jaar is dat? Volgensmij luistert mijn meester van engels ook naar dit soort muziek, maar hij is echt heel oud. Hij heeft wit borsthaar.
Wait a minute... hoe weet jij de kleur van het borsthaar van jouw leraar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij had een keer zo'n vest aan zonder een hemd eronder ofzo en toen zag ik het. Echt niet leuk om te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wait a minute... hoe weet jij de kleur van het borsthaar van jouw leraar?
Lekker toch een oude man. Lekker ervaren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij had een keer zo'n vest aan zonder een hemd eronder ofzo en toen zag ik het. Echt niet leuk om te zien.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, nog een ding. Het is Fok! FOK!
Het rare is wel dat ie nog blond haar heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lekker toch een oude man. Lekker ervaren.
Helemaal niet!quote:
True...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is pas echte muziek.
gr bert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |