voor ts zou ik t bijna vervenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er zijn vast wel roodharige boys hier
Met veel sproeten en puistjes, wat hun leeftijd verraadt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klaagbaak is mijn favoriete forum hier.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef KritischeMassa het volgende:
Mijn god, wat een topic weer
Echt, scheet, waarom ga je niet posten in PUB over dit soort onzinnige dingen...
Ik ken er al genoeg op school.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Twiitch het volgende:
In de puberteit vaak ouder geschat, nu meestal jonger.
Dat is toch leeeuk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Knal_Erwt het volgende:
weetje WAT pas kut, ik ben gofferdomme 20 en mensen schatten mij 30 de kanker joh he
pff!
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelfquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Knal_Erwt het volgende:
weetje WAT pas kut, ik ben gofferdomme 20 en mensen schatten mij 30 de kanker joh he
pff!
hey dan heb ik jou in 2007 op pinkpop gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelf
Wie is dit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelf
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter ga je met poppen spelen. Laat het Fok!ken maar over aan de grote mensen.
Net als Ed Sheeran?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iggy niet kennenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter ga je met poppen spelen. Laat het Fok!ken maar over aan de grote mensen.
Goede antwoord. Er zijn toch jonge meiden van 14 die niet gelijk beginnen te schelden met ziektes. Excuses is hier wel op zijn plaats voor mijn eerdere uitlatingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.
Pardon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]ik zei niet voor niets "echte"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |