Jij hebt vast veel spiegels thuis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik word altijd geschat op 9000 jaar. Niet vanwege mijn uiterlijk, maar vanwege de wijsheid en genialiteit die ik bezit, die niet uitgedrukt kan worden met slechts 'de kennis en ervaringen van een oud, maar wijze man'.
Gezonde dosis zelfspot deze man.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik word altijd geschat op 9000 jaar. Niet vanwege mijn uiterlijk, maar vanwege de wijsheid en genialiteit die ik bezit, die niet uitgedrukt kan worden met slechts 'de kennis en ervaringen van een oud, maar wijze man'.
Wanneer gaan je zijwieltjes eraf?quote:
Misschien niet geheel onterecht dat hij pedo genoemd werd als jij eruitzag als 11 en hij 16 was? Overigens zie ik niet in hoe jij daardoor een slet lijkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja maar dit gebeurd zo vaak.. Zelfs toen ik mijn vorige vriendje aan het daten was ( hij was 16 en leek veel ouder, ik was 13 maar leek iets jonger) Hij werd gewoon pedo genoemd omdat mensen dachten dat ik 11 was ofzo. En dat is echt niet leuk want dan lijkt het alsof ik een slet ben!(en het is ook niet leuk voor hem, natuurlijk
)
Hij leek echt 18/19. Hij was heel lang en breed..quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien niet geheel onterecht dat hij pedo genoemd werd als jij eruitzag als 11 en hij 16 was? Overigens zie ik niet in hoe jij daardoor een slet lijkt.
Check fobo dan domme koei.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Omdat niemand het vraagt:
PICS VAN TS?!
Oke, nou dan zou ik je aanbevelen je niet zo druk te maken om wat een ander van je vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij leek echt 18/19. Hij was heel lang en breed..![]()
Nou bij ons op school is het zo dat als je met veel oudere jongens gaat je dan als slet word gezien. Ik weet ook niet waarom..
Misschien omdat veel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij leek echt 18/19. Hij was heel lang en breed..![]()
Nou bij ons op school is het zo dat als je met veel oudere jongens gaat je dan als slet word gezien. Ik weet ook niet waarom..
Deed ik ook niet.. Maar het is toch niet leuk om jonger geschat te worden, dan heb ik het gevoel dat ik eruit zie als een baby.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke, nou dan zou ik je aanbevelen je niet zo druk te maken om wat een ander van je vindt.
ik ben niet veel ouder maar wel beetje ouder mooie fase zoudat zijn tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Zou kunnen.. Maar die fase is ver achter mij.
Sorry, ik ben nu in een fase dat ik van roodharige jongens hou. En ik denk niet dat die overgaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben niet veel ouder maar wel beetje ouder mooie fase zoudat zijn toch
Vatquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Jij hebt vast veel spiegels thuis.
Daar groei je nog wel overheen totdat je uiteindelijk niet ouder geschat wil worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Deed ik ook niet.. Maar het is toch niet leuk om jonger geschat te worden, dan heb ik het gevoel dat ik eruit zie als een baby.
Er zijn vast wel roodharige boys hierquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu in een fase dat ik van roodharige jongens hou. En ik denk niet dat die overgaat.
voor ts zou ik t bijna vervenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er zijn vast wel roodharige boys hier
Met veel sproeten en puistjes, wat hun leeftijd verraadt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klaagbaak is mijn favoriete forum hier.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef KritischeMassa het volgende:
Mijn god, wat een topic weer
Echt, scheet, waarom ga je niet posten in PUB over dit soort onzinnige dingen...
Ik ken er al genoeg op school.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Twiitch het volgende:
In de puberteit vaak ouder geschat, nu meestal jonger.
Dat is toch leeeuk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Knal_Erwt het volgende:
weetje WAT pas kut, ik ben gofferdomme 20 en mensen schatten mij 30 de kanker joh he
pff!
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelfquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Knal_Erwt het volgende:
weetje WAT pas kut, ik ben gofferdomme 20 en mensen schatten mij 30 de kanker joh he
pff!
hey dan heb ik jou in 2007 op pinkpop gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelf
Wie is dit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach man... toen ik net 20 was keek een vriendin naar een poster van iggy pop (recent) en zei, gave poster van jezelf
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter ga je met poppen spelen. Laat het Fok!ken maar over aan de grote mensen.
Net als Ed Sheeran?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iggy niet kennenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter ga je met poppen spelen. Laat het Fok!ken maar over aan de grote mensen.
Goede antwoord. Er zijn toch jonge meiden van 14 die niet gelijk beginnen te schelden met ziektes. Excuses is hier wel op zijn plaats voor mijn eerdere uitlatingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben 14, niet 3. En ik kan net zo goed fok!en als alle volwassenen die op fok! zitten.
Pardon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]ik zei niet voor niets "echte"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |