Je bent een hele grote meid. Goed zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik kleed me al best wel vrouwelijk. Niet hoerig ofzo, gewoon vrouwelijk.
En make-up..ik doe soms wel mascara op maar ik heb echt een hekel aan foundation. Het lijkt alsof ik een masker op heb.
meer pics inderdaad graagquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef KrullenPiet het volgende:
Ja schat, je krijgt aandacht van ons, wat heb jij een leuk leven en wat ben jij geweldig!
Nu topics met inhoud en/of humor.
Oké, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik kleed me al best wel vrouwelijk. Niet hoerig ofzo, gewoon vrouwelijk.
En make-up..ik doe soms wel mascara op maar ik heb echt een hekel aan foundation. Het lijkt alsof ik een masker op heb.
Je bent dan ook nog geen 16, slet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nu is het nogal onhandig om er jonger uit te zien.. Mag ik al helemaal geen 16+ club in.
Om zich mooier te laten voelen en lelijke vrouwen knapper te makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef trekeennummertje het volgende:
Waarom hebben vrouwen überhaupt make-up nodig?
Omdat vrouwen iets nodig hebben waar ze vertrouwen van krijgen, anders durven ze de deur niet uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef trekeennummertje het volgende:
Waarom hebben vrouwen überhaupt make-up nodig?
Skeere tijden, ik voel je.quote:
14-jarige chickies met een make-upmasker die denken dat ze er ouder uitzien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoort ook braaf thuis te blijven en lekker tv kijken
Wacht nog 2 jaartjes, dan kan het![]()
Of kleed je gewoon anders en doe meer make up op
Jammer is dat, lastig met uitgaan zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja altijd al jonger geschat geworden nu ben ik bijna 20 en schatten mensen me 17
Ja maar dit gebeurd zo vaak.. Zelfs toen ik mijn vorige vriendje aan het daten was ( hij was 16 en leek veel ouder, ik was 13 maar leek iets jonger) Hij werd gewoon pedo genoemd omdat mensen dachten dat ik 11 was ofzo. En dat is echt niet leuk want dan lijkt het alsof ik een slet ben!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef Piye het volgende:
Ach ik word zo vaak jonger geschat en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Alleen als ik m'n id niet bij heb en sigaretten wil halen is het klote.
[..]
14-jarige chickies met een make-upmasker die denken dat ze er ouder uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |