Hihieinztrololololololololquote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon kampioen worden hoor...
quote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Zou best eens kunnen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
"gewoon"quote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ah toe, blijfquote:
Daar gaat onze VI hooliganquote:
Excelsior toch?quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Heracles en RKC Europa in, het zou wat zijn
quote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Zit je je anderhalf uur kapot te schamen"
Ja ik moest 'm afzettenquote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Alle gehandicapten zappen nu weg, kijkcijfers denderen omlaag
die kan ook nog jaquote:
via mobiel?quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Alsof Den Haag Euripa in.dit seizoen wel een succes was. Laat toch gaan joh.
Dr moeten een toch een paar clubs europa in hequote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Alsof Den Haag Euripa in.dit seizoen wel een succes was. Laat toch gaan joh.
Niet buiten het veld in ieder geval. Maar de Jong is opvallend rustiger geworden.quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
de Jong doet het best goed.. doet geen rare dingen voor zover ik heb gezien.
Je naam + adoratie voor debielen zoals Pepe en Balotelli zegt genoegquote:
Sorry man, ik meld me morgen wel bij het honk. Kan je me goed de waarheid vertellen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mag toch wel een grapje maken jonguh
Hij gaat eindigen als Maradona.quote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef Type-R het volgende:
Ballotelli is een type gozer die binnenloopt en voor z'n 30e ophoudt met voetballen en dan gaat uitdikken.
Die heeft de laatste 2 jaar goed gespeeld en geen gekke dingen meer gedaan na het voorval met Ben Arfa, die er trouwens alleen maar beter is op gaan spelenquote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
de Jong doet het best goed.. doet geen rare dingen voor zover ik heb gezien.
Sorry ik moet gewoon werkenquote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Sorry man, ik meld me morgen wel bij het honk. Kan je me goed de waarheid vertellen.
Maar Gallagher is niet arrogant..quote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee Gallagher zou ook echt recht van spreken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Was hij altijd al. Kreeg die stempel vooral door kneuzen die alleen oranje kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet buiten het veld in ieder geval. Maar de Jong is opvallend rustiger geworden.
Idioten? Zijn allebei geweldige voetballersquote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je naam + adoratie voor debielen zoals Pepe en Balotelli zegt genoeg
Ben Arfa mag de Jong wel eens gaan bedanken...quote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de laatste 2 jaar goed gespeeld en geen gekke dingen meer gedaan na het voorval met Ben Arfa, die er trouwens alleen maar beter is op gaan spelen
quote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV 2012/2013
Tyton
Manolev - Cijntje - vdPavert - Pieters
Strootman - Toivonen - Pepe
Guidetti - Ibrahimovic - Balotelli
quote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV 2012/2013
Tyton
quote:
Sowieso Pepequote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Idioten? Zijn allebei geweldige voetballers
*Tijd voor pilletjequote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV 2012/2013
Tyton
Vond het vooral treurig dat de druppel de tackle op Ben Afra was terwijl het totaal geen overtreding buiten proporties was. Zelden zo'n zwakke beslissing van een trainer gezien en begrijp dan ook dat De Jong maar niet vaak genoeg kan aangeven dat hun relatie "puur professioneel" is.quote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Was hij altijd al. Kreeg die stempel vooral door kneuzen die alleen oranje kijken.
Toen was ze lekker, nu is ze meer een surfplankquote:
De ene gek die de andere gek interviewt.quote:
Zou jij als voetballer graag tegen hem staan? Ik niet.quote:
Pepe zou mijn mattie zijnquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou jij als voetballer graag tegen hem staan? Ik niet.
Noel = Geniale gekquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ene gek die de andere gek interviewt.
Die ene gek moet het bij muziek houden, de andere moet even niet voetballen.
Van de palingsound naar Kabouter Wesley naar Marky Mark. Dat kan beter zoals Henk Gemser zou zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Van Jantje Smit naar Wesley Sneijder naar Mark Wahlberg.. kan slechter gaan met haar carričre
quote:
Hoe bedoel je aandacht vragenquote:
Mark Wahlberg krijgt mijn been nog tussen zijn benen. Zomaar één van mijn actiehelden vernaggelen...quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Van Jantje Smit naar Wesley Sneijder naar Mark Wahlberg.. kan slechter gaan met haar carričre
Die juffrouw heeft wel de palingsound weer helemaal op de kaart gezet in Nederland en daarna heeft ze van Wes de beste voetballer van Inter en Oranje gemaaktquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van de palingsound naar Kabouter Wesley naar Marky Mark. Dat kan beter zoals Henk Gemser zou zeggen.
bron foto?quote:
Huh, ik heb wat gemist?quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mark Wahlberg krijgt mijn been nog tussen zijn benen. Zomaar één van mijn actiehelden vernaggelen...
inspector Gadget?quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mark Wahlberg krijgt mijn been nog tussen zijn benen. Zomaar één van mijn actiehelden vernaggelen...
Hoezo mag ik me niet met voetbal bemoeien dan? Wat is dezequote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ene gek die de andere gek interviewt.
Die ene gek moet het bij muziek houden, de andere moet even niet voetballen.
Oke man.quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
opstelling ajax 2012/2013:
Valdes
Alves - Pique - Mascherano - Puyol
Xavi - Iniesta - Busquets
Messi - Villa - Tello
Messi past niet in het Ajax systeem trekt teveel naar binnen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valdes
Messi - Villa - Tello
gayclub?quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valdes
Messi - Villa - Tello
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Mark-Wahlberg.dhtml
houd die nou zijn buik in??quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Dit is de man die haar gaat nemen
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad mijn held.quote:
dikzakquote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet wel.quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162869
En wij houden van Balotelli
Oh nee iets minder haarquote:
Je bedoeld de kampioenen?quote:
Oh, de net-niet kampioenenquote:
Ronaldinho?quote:
Dat zeg ikquote:
Boem boem Bayquote:
Bay gaat toch ook nieuwe Teenage mutent ninja turtles film (verneuken) maken.quote:
Mark Wahlberg verdiend in 1 film meer dan jij de rest van je levenquote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Yolanthe verlaat gewoon Wesley voor een of andere hollywood ster
ja verneukenquote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bay gaat toch ook nieuwe Teenage mutent ninja turtles film (verneuken) maken.
Helaas welquote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bay gaat toch ook nieuwe Teenage mutent ninja turtles film (verneuken) maken.
dus?quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mark Wahlberg verdiend in 1 film meer dan jij de rest van je leven
Ja, maar Wahlberg wordt constant aangevallen door dieven, paparazzi, stalkers...quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
totaal irrelevante opmerkingquote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als dat zo door gaat dan gaat hij zelfs niet mee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sneijder speelt niet op het EK, vdv speelt gewoon
quote:
Ze wil welquote:
Goed gestolenquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef inZanity het volgende:
Het is wel duidelijk dat Eto'o bij Barcelona heeft gespeeld.
20 miljoen per jaarquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij krijgt 11 miljoen salarisdoneer een grasmatje.
hehequote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef inZanity het volgende:
Het is wel duidelijk dat Eto'o bij Barcelona heeft gespeeld.
quote:
En nog niet de best betaalde voetballer ter wereldquote:
Wo2 leaguequote:
Waardeloze coach.quote:
Topscorer van Schalke in het jaar 40-41. Beeeetje dubieusquote:
Duh.quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Hierro het volgende:
Hij gaat die prutser van Persie weer in de spits zetten.
Ik heb liever Huntelaar daar. Maar van Persie er achter is ook wel een goed idee. Als 2de spits, en dan geen linksbuiten.quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Hierro het volgende:
Pietje is de supersub voor de spitspostitie.quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Hierro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |