Je zou zeggen dat TS dat onderhand wel moet kunnen, na al die oefeningen.quote:
Dat bedacht ik mij dus ookquote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat TS dat onderhand wel moet kunnen, na al die oefeningen.
sponsorsquote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef ShevaJB het volgende:
Maar je zette hem daar wel steeds neer Snorretje
En die maken ze steevast belachelijkquote:
Waarom niet? Genoeg gratis reclame gehad net.quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
Graydon gaat voorlopig geen advertenties meer plaatsen in de VI denk ik
Vind ik wel meevallen.quote:
Daarom... je krijgt het ook gratisquote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg gratis reclame gehad net.
Daar heb je ook een mannetje voor ja die oplet wat voor figuren waar zitten, er was ook eens iemand verplaatst die aan de bar in beeld zatquote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef Friesz het volgende:
Die camera naar Johan is ook al wat meer naar links gericht, zodat die kerel met die rode trui uit zicht is
Mooie week ja, Ajax gaat verliezen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[Toppers deze week] AZ - FC Twente, Heerenveen - Ajax, PSV - AZ #1
Sowieso topweek aan voetbal
Ze hadden ook z'n fiets kunnen stelen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze maken hun oude collega belachelijk. Dat vind ik dus écht Nederlands.˛
Doordeweeks Eredivisie, kan niet.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[Toppers deze week] AZ - FC Twente, Heerenveen - Ajax, PSV - AZ #1
Sowieso topweek aan voetbal
Johan heeft gewoon een reünie met zijn oude vrienden van het hotel geregeld.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je ook een mannetje voor ja die oplet wat voor figuren waar zitten, er was ook eens iemand verplaatst die aan de bar in beeld zatdie moest ergens anders gaan zitten.
Jawel.quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doordeweeks Eredivisie, kan niet.
En kut tijden, kun je niet eens alle 3 de wedstrijden zien
Jouw pa is 1 baas.quote:Op maandag 9 april 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa heeft ooit op TV gezegd bij het wielrennen "Dat doe je niet met een broodje pindakaas"![]()
vorige week met die dikke koe aan de bar ook die zat na de reclame ook ineens ergens andersquote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Johan heeft gewoon een reünie met zijn oude vrienden van het hotel geregeld.
Topshow? hele matige show.quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Evertjan het volgende:
Schelvis staat altijd garant voor topshows!!Schelvis weet precies wat zijn rol aan tafel is
De derde viool spelen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Evertjan het volgende:
Schelvis staat altijd garant voor topshows!!Schelvis weet precies wat zijn rol aan tafel is
Je oude collega's steunen is inderdaad typisch islamitisch. Verklaart ook die hele ellende in het Midden-Oosten ja.quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze maken hun oude collega belachelijk. Dat vind ik dus écht Nederlands.˛
Ja, waarom niet?quote:
Jij dacht natuurlijk dat het 90 minuten over de bekerwinst van PSV ging, daarom valt t tegen.quote:
idd, en die lekkere dikke vrouwen van twee weken gelden waren meende ik ook na het eerste reclameblok weg bij de barquote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je ook een mannetje voor ja die oplet wat voor figuren waar zitten, er was ook eens iemand verplaatst die aan de bar in beeld zatdie moest ergens anders gaan zitten.
Omdat ze het niet genoeg over PSV hebben?quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schelvecchio is goed maar Derksen en Gijp zijn pover.
Heb je geen grotere gif?quote:
Nee, Derksen is lichtelijk irritant en Gijp heeft vele leukere shows. Stukje over Balotelli was het leukst.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet genoeg over PSV hebben?
Dat sowieso.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet genoeg over PSV hebben?
Uhm nee. Is gewoon niet veel aan, Emile had net zo goed thuis kunnen blijven. Voegt niks toe.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk dat het 90 minuten over de bekerwinst van PSV ging, daarom valt t tegen.
Wat een dansjequote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 9 april 2012 21:06 schreef Symer het volgende:
Zie Genee eten naar binnen schrokken op de achtergrond.
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef Symer het volgende:
Goed om te zien dat de Gamma nog adverteert rondom VI. Misschien een terugkomst van de dugout mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |