I KNOW!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef drumstickNL het volgende:
Het kan ook alleen maar een vrouw zijn he.
Absoluut!quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Durf je ook een foto te plaatsen van je muurtje als dat tot stof is vergaan?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:46 schreef Barcaconia het volgende:
We hoeven dit topic niet in de gaten te houden, het resultaat zal zodadelijk wel op nu.nl staan.
wilde gok... de oplader proberen?quote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, ben ik dus weer. Die boor draait voor geen meter. Ik vermoed dat de accu bijna leeg is. Ik zoek naar een oplossing!!!
Dat sowiesoquote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wilde gok... de oplader proberen?
Jep, dat weet ik echt zeker. Daar is het dan net te hard voor. Nu kom ik ong. een halve centimeter de muur in maar verder niet.quote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wel zeker dat je moet boren en dat je de schroeven niet gewoon in het gipsmuurtje kunt draaien?
Dat zou ook nog kunnen. Maar misschien is een heel kort schroefje voor dit haakje genoeg.quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Barcaconia het volgende:
Is het dan wel een gipswandje of zit er een stenen muur achter wat stucwerk oid
Waarschijnlijk gipsblokken. Dan is ze er met alleen een gat ook nog niet. Heeft ze nog goede pluggen nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Barcaconia het volgende:
Is het dan wel een gipswandje of zit er een stenen muur achter wat stucwerk oid
En je weet zeker dat daar niet precies een leiding zit?quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Maar misschien is een heel kort schroefje voor dit haakje genoeg.
Het is een muur tussen de keuken en de woonkamer. De boor lijkt toch wel opgeladen maar komt gewoon niet verder door die muur heen. Enne... de schade is beperkt hoor, een ieniemienie gat zit er nu in.quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gipsblokken. Dan is ze er met alleen een gat ook nog niet. Heeft ze nog goede pluggen nodig.
Dit eindigt waarschijnlijk met een groot gat, kapot ding wat opgehangen moet worden en een man met een zak rotband.
Ja, want ik weet waar de leidingen wél lopenquote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je weet zeker dat daar niet precies een leiding zit?
Alhoewel ik me helemaal kan voorstellen dat de OP anders doet vermoeden, ik zou dit wel hebben gekund als ik het eerst bij iemand anders had gezienquote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Compoantje het volgende:
Hè TS, wat een boel dingetjes waar je op moet letten hè?
Laat volgende keer iemand anders boren en aanschouw hoe iemand anders alles in 10sec. kan doen.
Als je niet verder komt zit je waarschijnlijk op een oppervlak waar je boor niet voor bedoeld is. Vraag even of iemand met goed gereedschap het voor je doet, dan zie je hoe het moet en beschadig je niets onnodig.quote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Het is een muur tussen de keuken en de woonkamer. De boor lijkt toch wel opgeladen maar komt gewoon niet verder door die muur heen. Enne... de schade is beperkt hoor, een ieniemienie gat zit er nu in.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je niet verder komt zit je waarschijnlijk op een oppervlak waar je boor niet voor bedoeld is. Vraag even of iemand met goed gereedschap het voor je doet, dan zie je hoe het moet en beschadig je niets onnodig.
Heb allebei de kanten geprobeerd! Het eerste stuk boorde ook prima hoor. Het is gewoon echt een ander materiaal waar ik nu op ben gestuit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef taxibabe het volgende:
De boor draait ook wel de goede kant op? Dat 'ie niet op 'uitschroeven' staat?
Nope, dat was een andere stand. Die optie zag ik wel staan op de machine, ja.quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef angelfish het volgende:
Staat ie niet op 'schroeven'? Dan draait ie wel hard, maar gebeurt er niks.
Altijd met de klok mee draaien om te boren. Tegen de klok in is los.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb allebei de kanten geprobeerd! Het eerste stuk boorde ook prima hoor. Het is gewoon echt een ander materiaal waar ik nu op ben gestuit.
zou ik het gas maar even afsluitenquote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu ik toch jullie aandacht heb, als ik de slang van de gaskraan erop heb gedraaid en hij kan écht niet verder, en ik draai daarna de gaskraan open en ik hoor gesis en ruik gas... Bad News?
Ik onthoud het door 'righty tighty, lefty loosy'.quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Altijd met de klok mee draaien om te boren. Tegen de klok in is los.
euhm ik vermoed van welquote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu ik toch jullie aandacht heb, als ik de slang van de gaskraan erop heb gedraaid en hij kan écht niet verder, en ik draai daarna de gaskraan open en ik hoor gesis en ruik gas... Bad News?
Heb je er van die witte teflon tape tussen gedaan? Afdichting kan gewoon lek zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb de sleutel sinds 20 februari maar woon er nog niet. Nu dus voor het eerst de kraan even opengedraaid en dan ruik/ hoor ik dus gas. Als dat eerder niet zo was, is afsluiten toch niet nodig lijkt me?quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
zou ik het gas maar even afsluiten
Ik heb er niets tussen gedaan. Maar dit lijkt me dan meer een klus voor de woonstichting, ga zelf niet lopen klooien met gas.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je er van die witte teflon tape tussen gedaan? Afdichting kan gewoon lek zijn.
als je gas ruikt is het niet goed, dat hoor je niet te ruikenquote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel sinds 20 februari maar woon er nog niet. Nu dus voor het eerst de kraan even opengedraaid en dan ruik/ hoor ik dus gas. Als dat eerder niet zo was, is afsluiten toch niet nodig lijkt me?
Nee, precies. Morgen de woonstichting maar eens bellen. Met een beetje geluk heb ik dan tegen Kerst een betrouwbare aansluiting, is mijn ervaring.quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef babipangang het volgende:
[..]
als je gas ruikt is het niet goed, dat hoor je niet te ruiken
Dan is het één en ander niet helemaal goed dicht,quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe fotoreportage.quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan is het één en ander niet helemaal goed dicht,
Heb je wel teflontape aangebracht ? Of zit de rubberen ring wel goed om de koppeling ?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef Diemux het volgende:
PRIO 1: AMBU / BRANDW huis op instorten | 17:46:15 Locatie: Flappe-du-Pomme's huis
bij de meeste slangaansluitingen op de gaskraan mag je geen tape gebruiken, die hoort op het rubber af te dichten...tape gebruik je bij schroefdraad/moer verbinding......quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
zou ik het gas maar even afsluitenheb je er van die tape tussen gedraaid?
[ afbeelding ]
Denk alleen niet dat de woningbouw je hiermee gaat helpen, even teflontape aanschaffen en op google zoeken hoe te gebruiken als je het niet weet. Is heel makkelijk in elk gevalquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, precies. Morgen de woonstichting maar eens bellen. Met een beetje geluk heb ik dan tegen Kerst een betrouwbare aansluiting, is mijn ervaring.
Schattig is het wel he?quote:Op maandag 9 april 2012 18:08 schreef _VoiD_ het volgende:
met een metaalboor een zeer waarschijnlijk stenen wand in, prachtig.
Ben ik de enige die het is opgevallen dat de slipkoppeling (of hoe je dat mechanisme ook wilt noemen) of standje 2 of 3 staat ipv boren?quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ter illustratie:
Dit is de boormachine:
[ afbeelding ]
Ho ho, even ter verdediging, toen had ik 'm nog niet in gebruik he.quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het is opgevallen dat de slipkoppeling (of hoe je dat mechanisme ook wilt noemen) of standje 2 of 3 staat ipv boren?
Dan is het niet zo vreemd dat ie slecht boort
Teflon tape moet op het schroefdraad van je gaskraan.quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit zijn foto's van de gaskraan:
Uiteinde van de slang:
[ afbeelding ]
Aangesloten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef plopkweker het volgende:
HULPVERLENING 1 ASSISTENTIE [CPA] CENTRALE POST AMBULANCE (+INC.NET: REG.INMELD+) (REANIMATIE) [OZ] OORZAAK: GASLEIDING GEKNAPT (GASEXPLOSIE) Locatie: Flappe-du-Pomme
Regio : 13 : [AMS] Amsterdam-Amstelland
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0102998 : Monitorcode Brandweer
: 0101200 : Tankautospuit
: 0101219 : Kazernealarm
Okeequote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Teflon tape moet op het schroefdraad van je gaskraan.
Je handtekening is wat misleidend... Zie hier foto's van mijn kale pussy *klik* zie ik een chinese naaktkatquote:
Teflon is nou net dat het wat stroef wordt en af dicht.quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okeeis alleen teflon tape een optie of mag Duct Tape ook?
Dank!quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef lezzer het volgende:
Complimenten voor dat je het gewoon zelf probeert ipv de onnozele vrouw act op te voeren om het gedaan te krijgen van een vent
Die gasleiding, weet je zeker dat je dat wel zelf wilt doen?
Ik weet niet zeker of je wel verzekerd bent als er iets mee gebeurt en je het niet door een erkende installateur hebt laten aansluiten. Maar, dat weet ik niet zeker hoor.
Hoort daar geen rubberen ring in te zitten?quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit zijn foto's van de gaskraan:
Uiteinde van de slang:
[ afbeelding ]
Aangesloten:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Teflon is nou net dat het wat stroef wordt en af dicht.
Mee eens, ik laat die gaskraan mooi dichtquote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoort daar geen rubberen ring in te zitten?
Niet om het één of ander, maar als ik jou was zou ik er een meer ervaren persoon bij halen om die gasslang te fixenHet is wel gas en een foutief aangesloten slang kan levensgevaarlijk zijn/worden
Die boormachine was grappig en schattigquote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okeeis alleen teflon tape een optie of mag Duct Tape ook?
Zie hierboven, no worries! Ik zal nooit onverantwoord bezig gaan met gas en elektriciteitquote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die boormachine was grappig en schattig
maar ducttape en een gasslangRonduit gevaarlijk en onwetend
Echt, serieus roep de hulp in van iemand anders aub
want anders zie je dit in de meldkamer:quote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die boormachine was grappig en schattig
maar ducttape en een gasslangRonduit gevaarlijk en onwetend
Echt, serieus roep de hulp in van iemand anders aub
Hoe heb je 'm aangedraaid? Met je handen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja, wel met een dikke centimeter schroefdraad en écht stevig dichtgedraaid.quote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm aangedraaid? Met je handen?
Je de loodgieter zal toch echt wat gereedschap hiervoor moeten gebruiken hoorquote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, wel met een dikke centimeter schroefdraad en écht stevig dichtgedraaid.
De woningstichting is niet verantwoordelijk voor het aansluiten van je kooktoestel hoorquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, precies. Morgen de woonstichting maar eens bellen. Met een beetje geluk heb ik dan tegen Kerst een betrouwbare aansluiting, is mijn ervaring.
er lijkt mij niets mis met die kraanquote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik dit zo lees dan erger ik me wel weer kapot aan de laksheid van die aannemer zeg. Hoe kunnen ze zo een woning opleveren, als de gaskraan niet voldoet.
Oh, dus de fout zit 'm in de slang zelf? Sorry, verkeerd begrepen maar dat zal je niet verbazen!quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De woningstichting is niet verantwoordelijk voor het aansluiten van je kooktoestel hoor
De gaskraan voldoet wel, jouw slang en kunde niet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik dit zo lees dan erger ik me wel weer kapot aan de laksheid van die aannemer zeg. Hoe kunnen ze zo een woning opleveren, als de gaskraan niet voldoet.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
Step awayyyyy from the gaskraan....
En verder vind ik je lief
quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Tuurlijk. Tis maar gas joh, wat kan er nou gebeuren.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dank voor alle tips.
Toch moet ik nog één ding kwijt. Ik loop net weer even naar de keuken en merk dat er iets ánders niet goed aangesloten bleek te zitten:
[ afbeelding ]
Dat moest ik dus even aanduwen (ik voelde dat ie 'goed schoot' zeg maar) en ik zette de gaskraan alsnog even aan. Resultaat (+/- 20 seconden aangehad):
Géén gesis, géén gaslucht. Echt met m'n neus erbovenop dus. Ik begrijp dat er dus een ring om zou moeten zitten, maar het probleem lijkt dus toch opgelost. Los van het feit dat het verstandig is om een nieuwe slang - bijv. die Swetsenegger aanraadt - aan te schaffen, lijkt het alsof ik nu toch gewoon kan koken. Toch?
Mijn 7e zintuig werd geprikkeld........quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als je er geen verstand van hebt, please, geen ideeën gaan geven.quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Doe het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Los van het feit dat het verstandig is om een nieuwe slang - bijv. die Swetsenegger aanraadt - aan te schaffen, lijkt het alsof ik nu toch gewoon kan koken. Toch?
En dan gaat de gasklep dicht omdat ze de verkeerde dichtdraait.quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus. Morgen een nieuwe gasslang halen en die monteren.quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Doe het niet.
We willen graag nog wat langer van je kluspraktijken genieten en 'na wat gefrummel nu volgens mij geen gas' is géén goede combinatie met vuur.
Dus.
Nee.
groot gelijk. cv boerquote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit dus. Morgen een nieuwe gasslang halen en die monteren.
Nog een kleine kanttekening: Het blijkt maar weer eens dat bepaalde antwoorden hier voor een gevaarlijke situatie kunnen zorgen, dan doel ik op de ideeën van het teflontape. Zo dicht je geen gasslang af. Users zullen het ongetwijfeld goed bedoelen, maar helpen zo een andere user en zijn/haar buren de ellende in.
Geen dank.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Wolken het volgende:
Wanneer komt de aannemer langs voor de laatste inspectieronde? Vaak zijn die mannen niet te beroerd je uit de brand te helpen als je aangeeft moeite te hebben met het aansluiten van het gas. Zorg gewoon dat je alle spullen in huis hebt, zet een pruillipje op en vraag of ze in ruil voor een kop koffie/stuk appeltaart/biertje willen helpen met het aansluiten. Voor die jongens vaak een klusje van nog geen 5 minuten.
Als vrouw zijnde kan je redelijk veel zelf doen, maar blijf uit de buurt van electra, gas en waterleidingen als je er niet voldoende verstand van hebt.
succes!
I knowquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef cvboer het volgende:
[..], vrouwen met van die puppy-oogjes, ik smelt er door. En ja, die tip werkt dus wel.
Daar gaat het stoere imago van de installateur,quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Teflon tape moet op het schroefdraad van je gaskraan.
Zie mijn posts in dit topic.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef spoorrails het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
rubber ring ontbreekt, tis een 2 delige koppeling namelijk, teflon zal niet werken dan
Laat in gdsnaam iemand er naar kijken die er verstand van heeft...
had rest nog niet gelezen, maar wou hier ff gelijk op reageren...quote:
eeuwig zonde........quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef spoorrails het volgende:
[..]
had rest nog niet gelezen, maar wou hier ff gelijk op reageren...
zonde van die kale poes als die affakkelt....
Aah dankje, je weet nooit waar het goed voor isquote:Op maandag 9 april 2012 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Alvast speciaal voor alle andere vrouwen
[ afbeelding ]
Ik moet ze nog achterna bellen voor die inspectieronde... waarschijnlijk zit er vóór die tijd al een nieuwe slang aan, maar ik zal voor overige onregelmatigheden je tip onthoudenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Wolken het volgende:
Wanneer komt de aannemer langs voor de laatste inspectieronde? Vaak zijn die mannen niet te beroerd je uit de brand te helpen als je aangeeft moeite te hebben met het aansluiten van het gas. Zorg gewoon dat je alle spullen in huis hebt, zet een pruillipje op en vraag of ze in ruil voor een kop koffie/stuk appeltaart/biertje willen helpen met het aansluiten. Voor die jongens vaak een klusje van nog geen 5 minuten.
Als vrouw zijnde kan je redelijk veel zelf doen, maar blijf uit de buurt van electra, gas en waterleidingen als je er niet voldoende verstand van hebt.
succes!
HSS* boor, werkt altijd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Al gebruik je een houtboor kom je nog door gips heen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik moet ze nog achterna bellen voor die inspectieronde... waarschijnlijk zit er vóór die tijd al een nieuwe slang aan, maar ik zal voor overige onregelmatigheden je tip onthouden.
Ik heb sowieso nog wat goed te maken, want toen 4 mannen bij mij de keuken kwamen zetten heb ik ze cappuccino voorgeschoteld die achteraf bleek te bestaan uit grote brokken poeder. Had nog geen koffiezetapparaat in huis dus ik dacht: ik koop eens zo'n pakje. Hup, kokend water erbij en smullen maar!!!
Totdat ik 4 uur later zelf zo'n cappuccino nam. GATVERDAMME zeg. Met geen mogelijkheid smolten die brokken koffie in het kokende water. En die mannen hebben het braaf opgedronken opgegeten
Dat ze een mes en vork vroegen zet je niet aan het denken??quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik moet ze nog achterna bellen voor die inspectieronde... waarschijnlijk zit er vóór die tijd al een nieuwe slang aan, maar ik zal voor overige onregelmatigheden je tip onthouden.
Ik heb sowieso nog wat goed te maken, want toen 4 mannen bij mij de keuken kwamen zetten heb ik ze cappuccino voorgeschoteld die achteraf bleek te bestaan uit grote brokken poeder. Had nog geen koffiezetapparaat in huis dus ik dacht: ik koop eens zo'n pakje. Hup, kokend water erbij en smullen maar!!!
Totdat ik 4 uur later zelf zo'n cappuccino nam. GATVERDAMME zeg. Met geen mogelijkheid smolten die brokken koffie in het kokende water. En die mannen hebben het braaf opgedronken opgegeten
quote:[cappuccinoverhaal]
En dat.quote:Op woensdag 11 april 2012 02:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iedereen die ooit voor t eerst zelf eens aan de slag is gegaan in zn eentje met een boor zonder hulp, heeft ook even moeten puzzelen hoor. Ook mannen.
gewoon niks van aantrekken..( van het negatieve dan) er zijn altijd die het beter weten....jij vraagt het tenminste..menigeen doet maar watquote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee moet even een klopboor lenen, anders kan 't schroefke er niet in. Dat heb ik van dit topic geleerd.
Verder komt Daddy Doekoe vanavond langs met nieuwe gasslang, dus dat probleem is dan geëlimineerd.
Dank ook voor de vele steunbetuigingen tussen het hoongelach door!
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef tomaat52 het volgende:
Explosie bus Israëliërs in Bulgarije
TS klust bij in een bus in Bulgarije?![]()
Nog nooit zo gelachen om een topic... geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee moet even een klopboor lenen, anders kan 't schroefke er niet in. Dat heb ik van dit topic geleerd.
Verder komt Daddy Doekoe vanavond langs met nieuwe gasslang, dus dat probleem is dan geëlimineerd.
Dank ook voor de vele steunbetuigingen tussen het hoongelach door!
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even om jullie trots te maken: ik heb ondertussen al keiveel geboord! En goed ook! Spiegel aan de muur, plank op het toilet, ik draai er mijn hand niet meer voor om. Gas is ook opgelost.
Heb trouwens de klopboormachine gehanteerd, niet die uit de OP!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |